Gå til innhold

Opperasjon om en uke!


Carina123

Anbefalte innlegg

Signaturelle

Jeg skjønner ikke helt hva som er problemet ditt egentlig... Jeg er 1,70 og veier 57 kilo og bruker en stor B - cup i dag, så jeg er ikke feit nei. Forloveden min har støttet meg hele veien og mener de kommer til å bli flotte og synes størrelsen ser kjempebra ut

Vet ikke helt jeg, tror ikke jeg hadde følt meg så bra om min kjæreste hadde støttet oppom noe sånt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Carina123

    24

  • Babette

    4

  • mumitrollet

    3

  • Signaturelle

    3

Vet ikke helt jeg, tror ikke jeg hadde følt meg så bra om min kjæreste hadde støttet oppom noe sånt

Han sa jo at jeg var flott som jeg er, men jeg synes det er veldig bra at han støtter meg når jeg først skal gjennom noe sånn da. Ville ikke du at din kjæreste skulle støttet deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Takk, er kjempe spent nå. Tror dette er en fin størrelse så jeg tror eg blir fornøyd. Ja, er mulig å amme med de ja

Selv om det er mulig å amme med så mye silikon, så er det vel ikke anbefalt?

Med faren for silikonlekasje, mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Fikk du ikke nok advarsler sist, siden du starter en ny tråd?

Det er vel enda ikke noen i disse trådene som syns at de etter-bildene er bedre enn før-bildene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa jo at jeg var flott som jeg er, men jeg synes det er veldig bra at han støtter meg når jeg først skal gjennom noe sånn da. Ville ikke du at din kjæreste skulle støttet deg da?

Jeg hadde heller villet at min kjære hadde satt foten ned og sagt plent nei til at jeg skulle gjøre noe sånt. At han virkelig elsket meg som jeg var og ikke ville at jeg skulle stappe puppene fulle av silikon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Settlers

Jeg skjønner godt hva du mener og jeg har tenkt på det selv også. Men jeg tror det kan være en størrelse jeg kan trives med sånn rent estetisk hvertfall. Vet det blir litt slit med klær, men det regner jeg med går seg litt til etterhvert. Jeg er også bekymret for tung rygg, men jeg synes det er verdt det for å kunne få så store

Jeg må si som de andre her; den størrelsen der blir seende en smule oppblåst og kunstig ut.. Puppene på før-bildet var mye finere :-)

Du sier:

"Vet det blir litt slit med klær, men det regner jeg med går seg litt til etterhvert."

Hvordan går det seg til etterhvert da?

"Jeg er også bekymret for tung rygg, men jeg synes det er verdt det for å kunne få så store"

Jeg tror kanskje ikke at du synes det, når smertene er der..

Hvorfor må du ha så stor størrelse da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ønsker å delta i Big brother???

Særiøst jeg er 25 år nå, hvorfor skulle jeg ikke ville ha store pupper når jeg er 40? Hvis jeg har lagt på meg blir det vel enklere å finne klær gjør det ikke? Hvorfor skulle jeg se mindre slank ut med store pupper.

Ja, puppene vil vokse litt når jeg blir gravid, men gjør det noe da? Da vil jeg se gravid ut med store pupper da. Alt blir jo større i den perioden

Jeg trener aktivt aerobic og danser, og det er fullt mulig å drive aktivt så lenge jeg har god støtte.

Hvordan jeg ser ut som 80 åring aner jeg ikke, kanskje jeg fjerner de.. alt for lenge til at jeg gidder å tenke på det

Jeg syns folk med store pupper ser tykkere og mer uformelige ut enn de med små. Og det er ikke så farlig når man er 20-25 og sylslank, men verre med årene da man ønsker å være tynnere og ha et ungt utseende. Men det er min smak. Ellers er jeg bare nysgjerrig, det er så mange som tar silikon nå, jeg lurer virkelig på hvordan det ser ut på en virkelig eldre dame som er tynn og myk og skrukkete og gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier det igjen - før-puppene der er nydelige! Etter-puppene ser sprengte ut.

Begynner å tro at det er et tulleinnlegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumitrollet

Skjønner ikke hvordan du synes de ser komiske ut... ser litt kunstige ut kanskje, men det gjør ikke noe

Nei, det gjør ikke meg heller noe om noen ler av hvordan jeg ser ut! Bare du føler deg bra, så er vel det greit. Og så får vi andre noe å humre av:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumitrollet

Alle har forskjellig smak da, men jeg synes ikke de ser spesielt kunstige ut. Men det gjør meg ingenting at noen vil se om de er fake, de fleste vil bare se en jente med store pupper

en jente med stor KUNSTIGE pupper, ja... Det kommer til å lyse lang vei, om du ikke veier 100 kg, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte deg forrige gang også, og synes fortsatt at de små puppene er penest selv om de har forskjellig størrelse.

Lykke til da. Håper du blir fornøyd:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si som de andre her; den størrelsen der blir seende en smule oppblåst og kunstig ut.. Puppene på før-bildet var mye finere :-)

Du sier:

"Vet det blir litt slit med klær, men det regner jeg med går seg litt til etterhvert."

Hvordan går det seg til etterhvert da?

"Jeg er også bekymret for tung rygg, men jeg synes det er verdt det for å kunne få så store"

Jeg tror kanskje ikke at du synes det, når smertene er der..

Hvorfor må du ha så stor størrelse da?

Det med klær er jo det at det blir nytt i starten med størrelser og butikker som passer, men etter å ha vært som ser bra ut og hva du skal ha.

Eller jeg er ikke bekymret for vond rygg, men jeg er mer klar over at det er viktig å ha god støtte da. Det med størrelsen er jo at det er sånne jeg vil ha og tror at jeg kan bli mest fornøyd med rett og slett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper inderlig ikke at dette går av mine skattepenger- søte deg, det er ikke hvordan du ser ut men hva du har inni hodet ditt som teller, skal disse bildene illustrere deg før og etter..du må vel egentlig være litt blåst du da eller du ønsker å provesere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte med legen om det, og jeg kommer ikke til å kunne sove på magen lengre.

Det er fordi at de er så store det, jeg sover godt på magen m mine jeg, men de er vanlige da selv om de er fake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Settlers

Det med klær er jo det at det blir nytt i starten med størrelser og butikker som passer, men etter å ha vært som ser bra ut og hva du skal ha.

Eller jeg er ikke bekymret for vond rygg, men jeg er mer klar over at det er viktig å ha god støtte da. Det med størrelsen er jo at det er sånne jeg vil ha og tror at jeg kan bli mest fornøyd med rett og slett

"Eller jeg er ikke bekymret for vond rygg, men jeg er mer klar over at det er viktig å ha god støtte da."

Uansett hvor god støtte du har, kommer det til å gjøre vondt med så store pupper.

"Det med størrelsen er jo at det er sånne jeg vil ha og tror at jeg kan bli mest fornøyd med rett og slett"

Sliter litt med å skjønne hvorfor? Det ser jo så unaturlig ut. Det lyser silikon lang vei, liksom.

Vel, lykke til da :-) Håper du ikke angrer deg etterpå da, i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ballong pupper

Jeg skjønner ikke helt hva som er problemet ditt egentlig... Jeg er 1,70 og veier 57 kilo og bruker en stor B - cup i dag, så jeg er ikke feit nei. Forloveden min har støttet meg hele veien og mener de kommer til å bli flotte og synes størrelsen ser kjempebra ut

Du har da store pupper allerede, hvorfor risikere noe sånt og attpåtil bli seende ut som en hjernedød bimbodokke?

Men det er ditt liv, du kommer vel til å innse at pupper ikke er alt etterhver, eller kanskje ikke siden du allerede har store pupper og ikke er fornøyd med dem. Hva blir det neste da?

Så slem kjæresten din er, som vil at du skal ha større også. Jeg har bittesmå pupper men aldri i livet om min kjæreste (ingen av de jeg har hatt) hadde støttet meg i å legge inn silikon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mariemor

Det med klær er jo det at det blir nytt i starten med størrelser og butikker som passer, men etter å ha vært som ser bra ut og hva du skal ha.

Eller jeg er ikke bekymret for vond rygg, men jeg er mer klar over at det er viktig å ha god støtte da. Det med størrelsen er jo at det er sånne jeg vil ha og tror at jeg kan bli mest fornøyd med rett og slett

Enten er du helt blåst eller så blir du presset av en blåst kjæreste. Du har vel fått mange mange innlegg her som sier hvor stygge de puppene der var, og hvor mye finere før puppene var. Hvorfor ødelegge kroppen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ballong pupper

Alle har forskjellig smak da, men jeg synes ikke de ser spesielt kunstige ut. Men det gjør meg ingenting at noen vil se om de er fake, de fleste vil bare se en jente med store pupper

De fleste vil se en hjernedød jente med ballonger istedenfor pupper. Mange vil nok glo, ikke fordi det er pent, men fordi det blir seende litt bisart og kunstig-rart ut. Mange synes sikkert også det er stygt, og noen få synes kanskje ballonger er fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...