Gå til innhold

Opperasjon om en uke!


Carina123

Anbefalte innlegg

Gjest Nye pupper - here I come

Det er fordi at de er så store det, jeg sover godt på magen m mine jeg, men de er vanlige da selv om de er fake

Jeg sover også godt på magen. Men jeg har jo ikke så store da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

  • Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Carina123

    24

  • Babette

    4

  • mumitrollet

    3

  • Signaturelle

    3

kunne foresten ikke tenke meg å være med på big brother:p

Hei Carina;)

Kos går det me puppene? Har såte å lest alle de stygge tilbakemeldingene du har fått, håper du ikke tar de til deg;)Gikk alt bra me operasjonen?Får håpe du er fornøyd og har det bra!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Carina;)

Kos går det me puppene? Har såte å lest alle de stygge tilbakemeldingene du har fått, håper du ikke tar de til deg;)Gikk alt bra me operasjonen?Får håpe du er fornøyd og har det bra!;)

Hei på deg, alt gikk kjempe bra og opperasjoen var vellyket.Fikk innlegg på litt over 500 ml i hvert bryst. Synes de var veeldig store den første uken, men nå begynner jeg å venne meg til de. angrer ikke i det hele tatt. Takk for støtten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, alt gikk kjempe bra og opperasjoen var vellyket.Fikk innlegg på litt over 500 ml i hvert bryst. Synes de var veeldig store den første uken, men nå begynner jeg å venne meg til de. angrer ikke i det hele tatt. Takk for støtten!

Det hørres godt ut;)Har du hatt noen komplikasjoner?Mye smerter?Vurderer selv å ta brystimplantat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørres godt ut;)Har du hatt noen komplikasjoner?Mye smerter?Vurderer selv å ta brystimplantat.

Jeg hadde ingen komplikasjoner og alt gikk som det skulle. Er litt smerter ja, men du får jo smertestillende. Det var absolutt verdt det altså, angrer ikke i det hele tatt. Hvor store tenkte du deg å få?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ingen komplikasjoner og alt gikk som det skulle. Er litt smerter ja, men du får jo smertestillende. Det var absolutt verdt det altså, angrer ikke i det hele tatt. Hvor store tenkte du deg å få?

Så bra da. Klart at eg forvente smerter, og det er eg forberedt på. Eg vet egentlig ikke, eg er veldig liten fra før 75A, så eg vil egentlig ikke bli så veldig stor, bare få en følelse av å ha bryster. Hvor mye la du inn? Hvordan ser det ut me arr å slikt?ser du veldig operert ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra da. Klart at eg forvente smerter, og det er eg forberedt på. Eg vet egentlig ikke, eg er veldig liten fra før 75A, så eg vil egentlig ikke bli så veldig stor, bare få en følelse av å ha bryster. Hvor mye la du inn? Hvordan ser det ut me arr å slikt?ser du veldig operert ut?

Jeg la inn litt over 500 ml da, og det er ganske mye. Så de ser litt opperert ut nå hvertfall, det ferdig resultet ser jeg ikke før om noen måneder. Men jeg ville ha litt store pupper da. Jeg fikk nesten ikke arr og har ikke hatt noen problemer med sånne ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la inn litt over 500 ml da, og det er ganske mye. Så de ser litt opperert ut nå hvertfall, det ferdig resultet ser jeg ikke før om noen måneder. Men jeg ville ha litt store pupper da. Jeg fikk nesten ikke arr og har ikke hatt noen problemer med sånne ting

Men det spørs litt hvor høy du er, kroppsbyggning og sånn også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...