Gå til innhold

..


skal ikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest skal

Skriv, skriv til du orker å ta kontakt! Det er vondere alene, men vet det kjennes farlig!

Varme tanker fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv, skriv til du orker å ta kontakt! Det er vondere alene, men vet det kjennes farlig!

Varme tanker fra

har skrevet mye men kan ikke sende det vil svare men får ikke til å skrive noe som folk vil lese. Er så trøtt og sliten tankene fungerer ikke slik de skal. klarer ikke tenke på noe men tenker likevel på alt har så vondt i hele kroppen. skal sende dette svaret uansett har jeg funnet ut har skrevet så mye men alt blir meningsløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skal

har skrevet mye men kan ikke sende det vil svare men får ikke til å skrive noe som folk vil lese. Er så trøtt og sliten tankene fungerer ikke slik de skal. klarer ikke tenke på noe men tenker likevel på alt har så vondt i hele kroppen. skal sende dette svaret uansett har jeg funnet ut har skrevet så mye men alt blir meningsløst.

Leser jeg! Hvil hvis du klarer det! Er veldig slitsomt å ha det som du har det nå. Håper på litt ro og litt lindring for deg. Du skrev at du ikke visste hvor telefornen din var. Har du en telefon i nærheten nå?

Du kan prøve å ringe dixi. Vet ikke når de har åpent. men de er vant til å snakke med noen som er forvirret og har det fryktelig vondt. Tror de kan hjelpe deg, snakke hvis du ikke klarer å snakke.

Dixie Oslo har tlf 22 44 40 50 eller 930 58 070 eller i stavanger 51 52 03 60

Du kan skrive mail til dixie

[email protected]

eller

[email protected]

Du trenger ikke skrive sammenhengende tror jeg. De forstår nok.

Håper du klarer å be om hjelp snart! Vet, det er fryktelig vanskelig, men enda verre å være alene! Til da, skriv her. Noen leser. Du får kanskje ikke svar med engang, men noen ser etterhvert.

(Forresten, skal er mitt faste nick - ikke en kommentar til ditt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En vennnn

har skrevet mye men kan ikke sende det vil svare men får ikke til å skrive noe som folk vil lese. Er så trøtt og sliten tankene fungerer ikke slik de skal. klarer ikke tenke på noe men tenker likevel på alt har så vondt i hele kroppen. skal sende dette svaret uansett har jeg funnet ut har skrevet så mye men alt blir meningsløst.

En gang da jeg var helt nede begynte jeg å skrive ned tankene mine. Blant triste og vonde tanker var mange nye ideer og spennende betraktninger. Morgenen etter var det fint å se tilbake på skriveriene.

NÅ er jeg er glad for at jeg ikke publiserte ALLE tankene.

- Og nå gleder jeg meg til å få vite hva DU lenge har prøvd å si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jaddablabla

Leser jeg! Hvil hvis du klarer det! Er veldig slitsomt å ha det som du har det nå. Håper på litt ro og litt lindring for deg. Du skrev at du ikke visste hvor telefornen din var. Har du en telefon i nærheten nå?

Du kan prøve å ringe dixi. Vet ikke når de har åpent. men de er vant til å snakke med noen som er forvirret og har det fryktelig vondt. Tror de kan hjelpe deg, snakke hvis du ikke klarer å snakke.

Dixie Oslo har tlf 22 44 40 50 eller 930 58 070 eller i stavanger 51 52 03 60

Du kan skrive mail til dixie

[email protected]

eller

[email protected]

Du trenger ikke skrive sammenhengende tror jeg. De forstår nok.

Håper du klarer å be om hjelp snart! Vet, det er fryktelig vanskelig, men enda verre å være alene! Til da, skriv her. Noen leser. Du får kanskje ikke svar med engang, men noen ser etterhvert.

(Forresten, skal er mitt faste nick - ikke en kommentar til ditt.)

Åpningstider til Dix stavanger:

onsdager 18-21 fredager 9-15 (stengt 26 mai og 13 og 23 juni).

hvis du ikke vil ringe,så svarer de på mail og.slik som skal også skrev..

å skrive er en god form for terapi.og hvis du ikke vet hva du skal skrive,så skriver du at du ikke vet hva du skal skrive.kanskje det fører deg litt videre innpå det du trenger å få ut..

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En gang da jeg var helt nede begynte jeg å skrive ned tankene mine. Blant triste og vonde tanker var mange nye ideer og spennende betraktninger. Morgenen etter var det fint å se tilbake på skriveriene.

NÅ er jeg er glad for at jeg ikke publiserte ALLE tankene.

- Og nå gleder jeg meg til å få vite hva DU lenge har prøvd å si!

er redd for å skrive noe for jeg føler ting som ikke er riktig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skal

er redd for å skrive noe for jeg føler ting som ikke er riktig..

Bare vit en ting - det er ingenting som er riktig eller galt å føle! Spesiellt i den situasjonen du er i!

Vet hvor vannskelig det er, for føler det ofte sånn selv - at jeg ikke KAN føle på denne måten. Lettere å se når det gjelder andre.

Uansett hva du føler, så er det ikke deg det er feil på. Noen gjorde noe galt mot deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vit en ting - det er ingenting som er riktig eller galt å føle! Spesiellt i den situasjonen du er i!

Vet hvor vannskelig det er, for føler det ofte sånn selv - at jeg ikke KAN føle på denne måten. Lettere å se når det gjelder andre.

Uansett hva du føler, så er det ikke deg det er feil på. Noen gjorde noe galt mot deg!

alle tankene jeg har forstår ikke at jeg noen gang skal kunne bli normal igjen.

ingen ting er slik det skulle være, eller by\urde være.. vet ikke hva jeg skal tenke eller føle.

du sier ingen ting er unormalt. men du skulle bare visst alle tankene jeg har i hode , kan umulig være vanlig.

skulle bare ønske at det ble det samme igjen slik det var før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bugge -jenta

alle tankene jeg har forstår ikke at jeg noen gang skal kunne bli normal igjen.

ingen ting er slik det skulle være, eller by\urde være.. vet ikke hva jeg skal tenke eller føle.

du sier ingen ting er unormalt. men du skulle bare visst alle tankene jeg har i hode , kan umulig være vanlig.

skulle bare ønske at det ble det samme igjen slik det var før

Jeg vil bare underskrive på det. Ingenting er uvanlig. Kan du klare å skrive noe av det her inne hvor du er anonym? Jeg kan garantere deg at noen kjenner seg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...