Gå til innhold

sokking...


Gjest mange svar ønskes

Anbefalte innlegg

Gjest mange svar ønskes

Hva synes egetlig dere gutter om sokking ?

Typen min vil sokke meg rett som det er, men er det for hans eller min skyld ?

Jeg synes det er utrolig deilig, men jeg får litt dårlig samvittighet, for jeg liker ikke å sokke han.

Jeg synes det er litt rart, for jeg sokket exen min så og si hver dag...

(det har ikke noe med renslighet å si...)

Er det andre som har opplevd at en ting er helt topp med noen, men ikke med andre ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • naiv

    10

  • ugla

    10

  • Jane

    6

  • flisa

    3

Mest aktive i denne tråden

vet ikke helt jeg?

Jeg liker ikke å "sokke" typen min heller.

En jeg var med tidliger var det helt topp å sokke.

Dette har heller ikke noe med renslighet å gjøre.

Tissen hans er rett og slett ikke noe god å sokke, eller så er det min munn det er noe galt med, vi passer liksom ikke sammen der. Det er ikke noe unormalt med størelsen hans hller.

Han forrige hadde litt tykkere tiss, kanskje jeg er stor i kjeften...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eggstokk i motvind

Vi gutter liker godt sokking!!!

Men det er sinnsyk forskjell fra en kvinne som sokker av egen lyst,og en som sokker av "plikt"/forventet av kjæresten.

Så hvis du liker det så er det garantert godt for kjæresten din også.Kos deg!"!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke helt jeg?

Jeg liker ikke å "sokke" typen min heller.

En jeg var med tidliger var det helt topp å sokke.

Dette har heller ikke noe med renslighet å gjøre.

Tissen hans er rett og slett ikke noe god å sokke, eller så er det min munn det er noe galt med, vi passer liksom ikke sammen der. Det er ikke noe unormalt med størelsen hans hller.

Han forrige hadde litt tykkere tiss, kanskje jeg er stor i kjeften...

At du orker å bruke begrepet "tissen", skulle tro du er 4 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest også voksen

At du orker å bruke begrepet "tissen", skulle tro du er 4 år!

hmmm.... synest ordet sokke er ekkelt! Får ingen god følelse av å bruke / lese det ordet... blir stygt på en måte.

Jeg ville heller sagt suge/slikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest unnskyld meg

hmmm.... synest ordet sokke er ekkelt! Får ingen god følelse av å bruke / lese det ordet... blir stygt på en måte.

Jeg ville heller sagt suge/slikke.

Sokke er det et nordnorsk uttrykk??

Her i sør sier vi suge og det er mye penere! Vi er jo litt urbane her da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sokke er det et nordnorsk uttrykk??

Her i sør sier vi suge og det er mye penere! Vi er jo litt urbane her da!

*ler*!!!!

Takk for et hysterisk morsomt innlegg, selv om det kanskje ikke var ment slik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sokke er det et nordnorsk uttrykk??

Her i sør sier vi suge og det er mye penere! Vi er jo litt urbane her da!

næsj, det heter da sokke i Østfold vaffal! :-)

"Såkke du mæ? næi æ jokke dæ! :-)

NATTA! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sokke er det et nordnorsk uttrykk??

Her i sør sier vi suge og det er mye penere! Vi er jo litt urbane her da!

Grunnen til at jeg skreiv sokke var at det sto sokke i utgangspunktet da veit du!!!!

Mulig sokke er et nynorskt utrykk... ikke vet jeg. Jeg er fra østlandet nemmelig.

Så det så

Tissen... hva er galt med det da?

kjært barn har mange navn vet dere!!!

Voksne dere liksom

(der er lov å ta litt ironi også ikke sant? det er ikke alt man sier og skriver som er like seriøst veit dere...

Sov godt a folkens!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler*!!!!

Takk for et hysterisk morsomt innlegg, selv om det kanskje ikke var ment slik

Sokke kommer jo av det engelske ordet suck - kanskje vi burde sagt søkke da!

Sokke høres litt kjipt ut, ja.

Suge er bedre.

Dessuten; man suger en gutt -

og slikker ei jente. Ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sokke kommer jo av det engelske ordet suck - kanskje vi burde sagt søkke da!

Sokke høres litt kjipt ut, ja.

Suge er bedre.

Dessuten; man suger en gutt -

og slikker ei jente. Ikke sant?

Vet ikke om jeg umiddelbart er helt enig med deg, BettyBlue. Det er absolutt ikke noe i veien for å slikke en gutt og suge ei jente ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om jeg umiddelbart er helt enig med deg, BettyBlue. Det er absolutt ikke noe i veien for å slikke en gutt og suge ei jente ;-)

Ikke for at det har noe med saken å gjøre, men i et annet innlegg så jeg at han derre Berthold skrev at damer/jenter ronker. *hehehe*...Det har jeg aldri hørt om før...damer som ronker.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest scatman

Ikke for at det har noe med saken å gjøre, men i et annet innlegg så jeg at han derre Berthold skrev at damer/jenter ronker. *hehehe*...Det har jeg aldri hørt om før...damer som ronker.

:-)

Hvorfor er det så morsomt?

Jeg syns det er veldig naturlig, som et folkelig uttrykk, å kalle begge kjønns onani for ronking, hva er galt med det?

Jeg har hørt flere tilfeller hvor kvinner sjøl bruker begrepet "å ronke" når de onanerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så morsomt?

Jeg syns det er veldig naturlig, som et folkelig uttrykk, å kalle begge kjønns onani for ronking, hva er galt med det?

Jeg har hørt flere tilfeller hvor kvinner sjøl bruker begrepet "å ronke" når de onanerer!

Jada scatman, det er da greit det :-). Men _jeg_ hadde aldri hørt om det før, at damer ronker. Når jeg hører ordet ronke ser jeg for meg noe annet enn ei dame som onanerer. Derfor syntes jeg det var morsomt. Mulig jeg er dårlig opplyst da. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Ja, det skjer, uten at man kan gi noe forstandig svar på hvorfor det varierer slik fra mann til mann. Det kan selvsagt ha noe å gjøre med lukt og smak, men også med mer uklare følelser.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

lege/professor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Ikke for at det har noe med saken å gjøre, men i et annet innlegg så jeg at han derre Berthold skrev at damer/jenter ronker. *hehehe*...Det har jeg aldri hørt om før...damer som ronker.

:-)

Hvorfor er det så rart. Ronking og onanering er det samme. Hvorfor skulle ikke jenter onanere ? De har sine lyster, sin klitoris etc.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

lege/professor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sørlending !

Hei igjen.

Det var meg som skrev det første innlegget her.

Vi sier sokke, enten det er gutten eller jenta som gjør jobben, og jeg kommer nesten så sørfra som det går an...

Ronke er det etter min mening bare gutter som kan, jenter onanerer eller fingrer...

Samma det vel, deilig er det uansett. :o)

Klem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så rart. Ronking og onanering er det samme. Hvorfor skulle ikke jenter onanere ? De har sine lyster, sin klitoris etc.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

lege/professor

Sorry Berthold, jeg er bare en gammel og dårlig opplyst dame.

Heretter skal jeg _ikke_ le når jeg hører om damer som ronker.

*holder igjen lattær`n*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...