Gå til innhold

Er dette en abort?


Albertine

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen

Dette handler vel ikke om den ene eller den andre brukeren. Spørsmålet er: Er temaet uønsket graviditet/abortus provocatus uønsket på graviditetsforumet eller ikke?

I så fall bør vel dette klargjøres i det som står om forumet fra Doktor Onlines side.

Helt enig med deg Babette!

Jeg mener også at dette er en prinsippdebatt angående hvilke temaer som kan diskuteres på dette forumet, ikke et angrep på enkeltbrukere.

Som deg, så mener jeg at alle aspekter rundt graviditet må kunne tas opp. Ikke bare de som har blitt lykkelig gravide, men også de som sliter med det motsatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • cecily

    13

  • Albertine

    12

  • fuji1365380447

    9

  • Babette

    4

Mest aktive i denne tråden

Helt enig med deg Babette!

Jeg mener også at dette er en prinsippdebatt angående hvilke temaer som kan diskuteres på dette forumet, ikke et angrep på enkeltbrukere.

Som deg, så mener jeg at alle aspekter rundt graviditet må kunne tas opp. Ikke bare de som har blitt lykkelig gravide, men også de som sliter med det motsatte.

Absolutt. Det er en del av livet og virkeligheten det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Personifica

Helt enig med deg Babette!

Jeg mener også at dette er en prinsippdebatt angående hvilke temaer som kan diskuteres på dette forumet, ikke et angrep på enkeltbrukere.

Som deg, så mener jeg at alle aspekter rundt graviditet må kunne tas opp. Ikke bare de som har blitt lykkelig gravide, men også de som sliter med det motsatte.

Såre enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ingenting kan overleve denne flommen nei. Men vi krysser fingre for at det klaffer igjen snart. Med pergo innabords denne syklusen har vi jo litt økte sjanser.

Har sendt mail til deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Signert

Jeg har aldri sagt at det ikke passer inn her. Det jeg sier er at _noen_ mener dette. Selv synes jeg, som deg, at alt som har med graviditet å gjøre passer inn her, så også tanker rundt selvbestemt abort.

Jeg tenker som så at kanskje velger noen å beholde barnet pga at de lar seg påvirke her inne på denne siden. Det er jo bare positivt :-)

Innlegget var ment som en tilslutning til ditt syn, ikke kritikk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...