Gå til innhold

Våt når jeg blir kåt. Gutt 27


lurer på mye rart :)

Anbefalte innlegg

lurer på mye rart :)

Hei. Jeg er en gutt på 27 vintre som har hatt endel sex oppimelom årene.Men jeg har et stort problem.Jeg blir skikkrlig våt når jeg blir kåt og da blir det litt flaut og ta av seg buksa foran damene.Gledestårene gir seg ikke under selve akten heller, så det må mye tørking til da det blir lite friksjon, og når jeg kommer så kommer jeg skikkelig mye.Har iallefall fått tilbakemelding på at det er ekstremt mye sperm.Det er flere som har trekkt seg når dem ser eller kjenner at det er klissete og vått og det er nesten ingen som vil gi munn sex og jeg kan godt skjønne det.Men er det noe jeg kan gjøre med dette,Sterilisering,kirurgisk inngrep eller noe annet?Og hva kommer det av?Ser ikke helt vitsen med å gå til legen min med dette før jeg veit hva det kan være.Blir sikkert ikke kåt der, så da ser han ikke problemet mitt alikevel..Jeg har kanskje et problem til.. Jeg hadde sex i helga med ei dame som er godt erfaren, som jeg lurer på om har en sykdom på tissen sin.. Dette var fra fredag til lørdag og allerede nå 3 dager seinere kan jeg kjenne en vond/stram lukt når jeg drar tilbake forhuden og tar på glanshodet og lukter på finga etterpå.Jeg har god hygene og vasker meg 1-3 ganger daglig under der.. Kan jeg ha fått en kjønnsykdom som viser seg så fort?.Så en liten ting til før jeg gir meg.Kommer P-piller for menn snart?Går det eventuelt ann å signe seg opp for å være test persjon for dette noe sted?Ellers kommer jeg til å satse på å sterilisere meg uten å ha fått noen barn. Vil ikke ende opp med barn med ei som jeg ikke er helt sikker på at jeg skal tilbringe resten av livet sammen med.Er lei av å være nærvøs hver gang jeg har hatt sex..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anonym idag ja!

Har ikke noe spes. kommentar til hovedspørsmålet ditt,bare et par motspørsmål:

1. Hørt om kondomer

2. "Sykdom på tissen sin"???

Sikker på at du er 27??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du er gutt, så tror jeg du får flere og bedre svar om du poster dette på 'urinveier'.

Gynekologi = kvinnesykdommer

Urologi = guttesykdommer

c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på mye rart :)

Har ikke noe spes. kommentar til hovedspørsmålet ditt,bare et par motspørsmål:

1. Hørt om kondomer

2. "Sykdom på tissen sin"???

Sikker på at du er 27??

-cecily: Ja, hadde sikkert vert kjekkt... ;) hehe.

-anonym i dag ja:

1: ja, har både hørt om og prøvd dem, men hvis du har prøvd det selv, så veit du at følelsen er bedre uten, så jeg tar sjansen, elers så kan jeg like gjerne reise hjem å dra laksen for meg selv...

2: sist jeg sjekka så var jeg fortsatt '79 modell, og jeg liker å bruke ordet tissen eller tivoliparken isteden for "fitta" og andre sjells ord om noe så godt! Har du et problem med det, så er det jo synd for deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Du er egentlig kommet på feil forum. Gynekologi er om kvinners underliv. Jeg skal forsøke å forklare litt likevel. Du har ikke mulighet for å regulere det som dine kjertler produserer (fuktighet eller ejakulat) i forbinnelse med samleie. Det går på automatikken. Man regner med at normalt volumen på sædvæsken er 2-5 ml per uttøming. Ved kronisk infeksjon kan det muligens bli litt større. Vond lukt er ikke i seg selv tegn på kjønnssykdom, men du bør absolutt teste deg hvis du ikke brukte kondom. Angående p-pille for menn har det vært forsket i mange år, og nå er man langt på vei. Mannen får et hormon som svarer til det som finnes i prevensjonssprøyten for kvinner, det fører til at hans egen produksjon av hormoner og sædceller stopper midlertidig. Det tilføres så et mannlig hormon, en utvikling av testosteron som ikke øker risiko for prostatakreft. Det går nok noen år enda med utprøving og så søknad om å få det godkjent. Jeg kjenner ikke til forsøk med p-pille for menn i Norge. Ofte vil det bli etterlyst forsøkespersoner i avisen. Du må være klar over at sterlisering ikke kan omgjøres, så da må du ha tatt bestemmelse. Er kondonm ikke greit når du ikke er i fast forhold? Da blir dette med sekresjonen heller ikke så stort et problem.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk kondom davel...! Eller hopp av i svingen. Ellers kan det være fint for noen damer at du er våt. Det kan være opphisende. Prøv også og få en utløsning på toalettet eller et annet sted før du hopper i sengen med den aktuelle dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lurer på mye rart :)

Bruk kondom davel...! Eller hopp av i svingen. Ellers kan det være fint for noen damer at du er våt. Det kan være opphisende. Prøv også og få en utløsning på toalettet eller et annet sted før du hopper i sengen med den aktuelle dame.

Nei, det er uaktuelt å bruke kondom, som jeg allerede har postet i en tråd lenger ned her.. Lukta forsvant etter et noen dager, men jeg skal alikevel dra å sjekke meg for sykdommer..

Å dra'n på do før sex hjelper ikke noe som helst.. Jeg blir like forbanna våt alikevel.. Må vel bare leve med det.. Har vurdert sterilisering i flere år allerede og i bunn og grunn tror jeg ikke at jeg har lyst til å få barn noen gang, så jeg skal ta opp dette også med legen min.. Takk for svar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er uaktuelt å bruke kondom, som jeg allerede har postet i en tråd lenger ned her.. Lukta forsvant etter et noen dager, men jeg skal alikevel dra å sjekke meg for sykdommer..

Å dra'n på do før sex hjelper ikke noe som helst.. Jeg blir like forbanna våt alikevel.. Må vel bare leve med det.. Har vurdert sterilisering i flere år allerede og i bunn og grunn tror jeg ikke at jeg har lyst til å få barn noen gang, så jeg skal ta opp dette også med legen min.. Takk for svar. :)

Jeg forstår at du ikke vil bruke kondom. Det er føles best uten, også for de fleste jenter, syntes jeg. Jeg har sakt til de guttene jeg har hatt sex med at de MÅ hoppe av i svingen. Men vi får også håpe at du treffer jenter som går på P-piller eller at det snart kommer P-Piller for menn. jeg har en guttekompis som nettop har sterilisert seg. Kostet 4500,- på Røde Kosrs klinikk. Lykke til med det du gjør.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvæfjordkaka:)

Hei du!

Der er nok endel damer som synes det er ekkelt hvis mannen har stor sædmengde/spruter mye og langt.

Selv har jeg en samboer som både blir "våt på tuppen", spruter mye og langt, og han har heller ikke bestandig hatt bare god tilbakemelding på det.

Jeg derimot synes det er kjempetøft og liker det veldig godt. Ser på det som at han er veldig viril og hele den pakken om du skjønner. :-) Nå har vi nettopp fått det bekreftet av sædanalyse at han er det også, så da er det jo enda bedre.

Du må jo selvfølgelig gjøre som du selv vil, men ¨å sterilisere seg i en alder av 27 uten noen barn?

En god "leveregel" er å: Stikk den aldri i noen du ikke kan tenke deg å få barn med.

For man trenger ikke å være professor for å finne ut at det er sånn man får barn.

Du kan jo også hoppe av i svingen som noen av de andre sier. Men det er jo ikke safe heller.

Nei, der dukker nok sikkert opp en jente som synes det er helt ok at du blir våt og kommer mye.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...