Gå til innhold

menstrasjon


Tigerinne

Anbefalte innlegg

Har ett spørsmål,når det gjelder menstrasjon.

Hvorfor kan den komme en dag og så stopper den,for å så komme tilbake med funn og klem etter 2 dager.

Er 39 år så lurer jo på om det kan ha noe med overgangsalder å gjøre,siden min mor var på samme alder da hun begynte på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!! Jeg har det på akkurat samme måte - mensen starter, varer i et par dager, for så å stoppe litt opp i et par dager igjen, for så å fortsette i noen dager til....Dette synes jeg var frustrerende i starten, spesielt når jeg tenkte på at jeg kunne egentlig være foruten mens i et par-tre dager, hvis dette "stoppet" hadde kommet på slutten istedet for midt i...Jeg er 28 år, så for min det er det iallefall ikke overgangsalder, men rart er det iallefall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

I en del år (10?) før overgangsalderen kan menstruasjonen endre seg fordi hormonspeilet blir litt annerledes, men det behøver ikke å bety at du er nær klimakteriet (men tidspunktet for dette er arvelig ).

Vennlig hilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...