Gå til innhold

Merra.


thinkerbell

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 158
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • thinkerbell

    65

  • frosken

    39

  • sheba

    4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Liza i London

*henter glass og askebeger* *to vifter*

jeg holøde rpå å trappe ned med sigarettene så vær snill med meg ellers bite rjeg

jeg er da vant med verre ting fra deg!! Skal vi ta en sigarett og et glass vin sammen slik som i gode,gamle dager...*mimrer om skaproykingen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thinkerbell

jeg er da vant med verre ting fra deg!! Skal vi ta en sigarett og et glass vin sammen slik som i gode,gamle dager...*mimrer om skaproykingen*

ja *fniser*, vi gjør det! Og blossom er jeg på god vei ned i her, vedder på jeg kan få tynt ut to glass til :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

nei uff.. ikke si sånt... :( hele huset sørget jo.. det var fælt..

aldri aldri mer. men du må jo ha rekord, var det 50 du skudde på?

Det var mest hoensene jeg gjorde varig psykotiske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pliis,hjelp meg med aa holde drittungen paa den smale sti...hun er tildels rabiat

hehe :) utenfor min kontroll for øyeblikket, har du ikke en ide`om noe hun liker da?? sleng over noe godteri;)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thinkerbell

Pliis,hjelp meg med aa holde drittungen paa den smale sti...hun er tildels rabiat

jeg er voksen NÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

thinkerbell

Det var mest hoensene jeg gjorde varig psykotiske

LOL!!!!!!!!!!!! de er da søte... hilste du på paddene i dammen til Margaretha? LOL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

ja *fniser*, vi gjør det! Og blossom er jeg på god vei ned i her, vedder på jeg kan få tynt ut to glass til :-D

Hvis du faar ut to glass til saa har du jo ikke drukket noe ennaa.

*Likker ikke Blossom lengre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thinkerbell

Hvis du faar ut to glass til saa har du jo ikke drukket noe ennaa.

*Likker ikke Blossom lengre*

din sviker! hva drikker vi nå da? er blossom flaskene krympet? jeg har chablis, smake??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

LOL!!!!!!!!!!!! de er da søte... hilste du på paddene i dammen til Margaretha? LOL!

Den foran huset? den som jeg datt ut i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

thinkerbell

Den foran huset? den som jeg datt ut i?

LOL! nei.. den ved eplehagen hennes,, like ved benkene.. det yngler av ekle padder der.. hun sto og mediterte med en trippende bella i skjørtene.. *lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

din sviker! hva drikker vi nå da? er blossom flaskene krympet? jeg har chablis, smake??

Holder meg til G&T i kveld...gaar liksom lettere aa designe en audit dah...hva heter det forresten paa norsk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thinkerbell

Holder meg til G&T i kveld...gaar liksom lettere aa designe en audit dah...hva heter det forresten paa norsk?

heter det ikke g&t??? er ikke det sånn universal..universell....universet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

LOL! nei.. den ved eplehagen hennes,, like ved benkene.. det yngler av ekle padder der.. hun sto og mediterte med en trippende bella i skjørtene.. *lol*

*Gapskratter*

den kan ikke ha vaert der paa min tid...var bare den ene dammen foran badene og massasjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thinkerbell

*Gapskratter*

den kan ikke ha vaert der paa min tid...var bare den ene dammen foran badene og massasjen

LOL! den som P trynet i husker jeg... *mimre*.. da satt jeg i atriumet og spiste kake..... LOL! lo så jeg datt av stolen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

heter det ikke g&t??? er ikke det sånn universal..universell....universet.

Ikke g&t...AUDIT,mener jeg.

bella er dum!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...