Gå til innhold

"Bygge seg opp" mat


JohnnyQ

Anbefalte innlegg

hei.

hva er bra å spise etter trening når man skal bygge seg opp igjen?jeg vet at proteiner er viktig, men er det noen som vet om noen bra proteinkilder?

Egg og tunfisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Karbohydrater med høy GI _rett_ etter trening -> maltotekstrin, druesukker o.l. Ta det gjerne sammen med en proteinshake.

Etter 30-60 min. etter trening spiser du et stort proteinrikt måltid, og med en del langsomme karbohydrater. Spis f.eks. 1 hel boks tunfisk med 200 gram ris. Et perfekt måltid!

Fisk (f.eks. tunfisk), fugl (f.eks. kylling), egg, melk osv er proteinrikt.

Min epost: [email protected]

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Det er veldig bra med skikkelig mat som inneholder karohydrat, protein og sunt fett. Vitaminer og mineraler er også viktig. Spis egg, melk, kjøtt og fisk, ris, poteter og pasta- feit fisk og umtettet fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...