Gå til innhold

Hvorfor blir ikke tråden slettet?


amerikafareren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • amerikafareren

    31

  • sheba

    10

  • ShitDiddelyDo

    10

  • Glimtipper

    10

Det var ikke noe galt i den tråden! Likte den jeg.Du fikk frem det å tro og det kan aldri være negativt...

Litt krangling blir det alltid fordi vi mener så ulike ting.

Ikke tenk på det, kjære deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

amerikafareren

Det var ikke noe galt i den tråden! Likte den jeg.Du fikk frem det å tro og det kan aldri være negativt...

Litt krangling blir det alltid fordi vi mener så ulike ting.

Ikke tenk på det, kjære deg!

Jeg har mine grunner til å be om at den blir slettet, og jeg synes det er rart at når jeg ber om at en tråd jeg startet blir slettet så blir det ikke gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

amerikafareren

webbis sletter det h*n mener bør slettes, om du har dummet deg ut blir det vel ditt problem:)

Om jeg har dummet meg ut eller ikke er ikke poenget her. Jeg ba om at den ble slettet og synes det er rart at det ikke skjer noen verdens ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mine grunner til å be om at den blir slettet, og jeg synes det er rart at når jeg ber om at en tråd jeg startet blir slettet så blir det ikke gjort.

Hva er grunnen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg har dummet meg ut eller ikke er ikke poenget her. Jeg ba om at den ble slettet og synes det er rart at det ikke skjer noen verdens ting.

det er vel opp til webbis så lenge du ikke utleverer navn osv.... enkelte ganger blir man tvunget til å se sine meninger på trykk;)

de sletter ikke kun fordi du ber om det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får spørre webmaster hva er grunnen til at den ikke blir slettet uten en eneste forklaring.

Webmaster er nok litt rund i kantene og det bør han være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

amerikafareren

det er vel opp til webbis så lenge du ikke utleverer navn osv.... enkelte ganger blir man tvunget til å se sine meninger på trykk;)

de sletter ikke kun fordi du ber om det..

Utlevere noen pleier jeg ikke å gjøre, og jeg synes fremdeles det er noe rart når den ikke blir slettet uten en eneste forklaring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utlevere noen pleier jeg ikke å gjøre, og jeg synes fremdeles det er noe rart når den ikke blir slettet uten en eneste forklaring

webbis mener vel man bør tenke seg om før man poster en tråd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jeg ikke helt sikker på at hun er.

Ikke vær sår! Og ikke tenk på det negative (kast det bak skuldrene), så svarer du på det du vil, sam t starter den tråden du vil.

Ingen er enige om alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

amerikafareren

Ikke vær sår! Og ikke tenk på det negative (kast det bak skuldrene), så svarer du på det du vil, sam t starter den tråden du vil.

Ingen er enige om alt!

Jeg er ikke sår, bare overrasket.

Tror jeg skal se litt på tv nå før jeg legger meg. Du får ha god natt da. Håper du ikke har så mye smerter at du får sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sår, bare overrasket.

Tror jeg skal se litt på tv nå før jeg legger meg. Du får ha god natt da. Håper du ikke har så mye smerter at du får sove.

I like måte! Takk for hyggelig samtale og din omtanke!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

amerikafareren

Det at man uttrykker et ønske om å få en tråd slettet, er ikke nok til at vi sletter.

Hva skal til da? Må jeg skrive en mail og forklare i detalj hvorfor jeg ønsker tråden slettet?

Tråden i seg selv er grei nok, men mange har fått slettet tråder når de har bedt om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...