Gå til innhold

Hvorfor blir ikke tråden slettet?


amerikafareren

Anbefalte innlegg

Gjest Moderator

Hva skal til da? Må jeg skrive en mail og forklare i detalj hvorfor jeg ønsker tråden slettet?

Tråden i seg selv er grei nok, men mange har fått slettet tråder når de har bedt om det.

Brukere er alltid velkomne til å kontakte oss på mail.

For å få en tråd slettet, må det foreligge sterkere grunner enn kun et ønske om at så skal skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • amerikafareren

    31

  • sheba

    10

  • ShitDiddelyDo

    10

  • Glimtipper

    10

Gjest Ulvinnen

webbis mener vel man bør tenke seg om før man poster en tråd:)

Jeg regner med at du nå mener generelt?

Jeg kan ikke se at amerikafareren gjorde noe galt ved å starte en tråd der hun spurte om hvor man kan finne et par bibelvers. Det var et rent faktaspørsmål på linje med mange andre ting.

Som så mange andre tråder begynte den å leve sitt eget liv med småkrangling - men det kunne ikke godt forutsees i det tråden ble startet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg har dummet meg ut eller ikke er ikke poenget her. Jeg ba om at den ble slettet og synes det er rart at det ikke skjer noen verdens ting.

Hvor vanskelig er det å skjønne at det hjelper ikke om du ønsker å slette en tråd aldri så mye, så lenge det ikke foreligger noen gyldige grunner for sletting?

"Jammen...jeg VIL, jo!!!!!!!"

"........................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Jeg regner med at du nå mener generelt?

Jeg kan ikke se at amerikafareren gjorde noe galt ved å starte en tråd der hun spurte om hvor man kan finne et par bibelvers. Det var et rent faktaspørsmål på linje med mange andre ting.

Som så mange andre tråder begynte den å leve sitt eget liv med småkrangling - men det kunne ikke godt forutsees i det tråden ble startet.

Det er særlig i de tilfeller hvor en bruker først starter en krangel med en annen bruker, for så å ønske tråden slettet fordi den utviklet seg annerledes enn vedkommende ønsket, at det er lite fristende for oss å bruke ressuserser på sletting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

amerikafareren

Det er særlig i de tilfeller hvor en bruker først starter en krangel med en annen bruker, for så å ønske tråden slettet fordi den utviklet seg annerledes enn vedkommende ønsket, at det er lite fristende for oss å bruke ressuserser på sletting.

Kan du forklare for meg hvor jeg startet en krangling i den tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Det er særlig i de tilfeller hvor en bruker først starter en krangel med en annen bruker, for så å ønske tråden slettet fordi den utviklet seg annerledes enn vedkommende ønsket, at det er lite fristende for oss å bruke ressuserser på sletting.

Har dere slettet tråden nå? Jeg bladde meg helt tilbake til 17.oktober på Åpent, men finner den ikke.

Jeg ville sjekke om det virkelig var amerikafareren som startet krangelen. Sånn jeg husker det, så var det et ukjent nick og Prozak som startet krangelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lillemarsipangris

Har dere slettet tråden nå? Jeg bladde meg helt tilbake til 17.oktober på Åpent, men finner den ikke.

Jeg ville sjekke om det virkelig var amerikafareren som startet krangelen. Sånn jeg husker det, så var det et ukjent nick og Prozak som startet krangelen.

http://www.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=3343835

Den er her den..

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din kommentar vedr. Prozak.

Er ikke det litt pussig å gi all skyld til amerikafareren i dette?

Bare se disse to innleggene lagt inn med 11 minutters mellomrom?

(I tillegg til at FØR disse to innleggene kom hadde det vært mange innlegg mlm Porzak og den ukjente.)

Innlegget skrevet av gripp i Åpent forum

17/10-2006 klokken 17:03

--------------------------------------------------------------------------------

Re: Bibelord

Jeg ville ikke tatt det så tungt. Prozzien er ukomfortabel med at noen mener noe som helt. Da er de vanligvis nazister eller tilbakestående.

- gripp

Innlegget skrevet av amerikafareren i Åpent forum

17/10-2006 klokken 17:14

--------------------------------------------------------------------------------

Re: Bibelord

For all del ikke ta denne argumentasjonen til Prozak alvorlig. Han vil ha siste ordet og når han mangler ord så tyr han til dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er særlig i de tilfeller hvor en bruker først starter en krangel med en annen bruker, for så å ønske tråden slettet fordi den utviklet seg annerledes enn vedkommende ønsket, at det er lite fristende for oss å bruke ressuserser på sletting.

"det er lite fristende for oss å bruke ressuserser på sletting. "

Tydeligvis bedre å bruke ressursene på å fortsette å debattere hvorfor man ikke slettet! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

amerikafareren

Er ikke det litt pussig å gi all skyld til amerikafareren i dette?

Bare se disse to innleggene lagt inn med 11 minutters mellomrom?

(I tillegg til at FØR disse to innleggene kom hadde det vært mange innlegg mlm Porzak og den ukjente.)

Innlegget skrevet av gripp i Åpent forum

17/10-2006 klokken 17:03

--------------------------------------------------------------------------------

Re: Bibelord

Jeg ville ikke tatt det så tungt. Prozzien er ukomfortabel med at noen mener noe som helt. Da er de vanligvis nazister eller tilbakestående.

- gripp

Innlegget skrevet av amerikafareren i Åpent forum

17/10-2006 klokken 17:14

--------------------------------------------------------------------------------

Re: Bibelord

For all del ikke ta denne argumentasjonen til Prozak alvorlig. Han vil ha siste ordet og når han mangler ord så tyr han til dette.

Du har helt rett i at det er pussig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moderator

"det er lite fristende for oss å bruke ressuserser på sletting. "

Tydeligvis bedre å bruke ressursene på å fortsette å debattere hvorfor man ikke slettet! ;-)

Det ble kritisert at vi ikke begrunnet hvorfor vi ikke slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Er ikke det litt pussig å gi all skyld til amerikafareren i dette?

Bare se disse to innleggene lagt inn med 11 minutters mellomrom?

(I tillegg til at FØR disse to innleggene kom hadde det vært mange innlegg mlm Porzak og den ukjente.)

Innlegget skrevet av gripp i Åpent forum

17/10-2006 klokken 17:03

--------------------------------------------------------------------------------

Re: Bibelord

Jeg ville ikke tatt det så tungt. Prozzien er ukomfortabel med at noen mener noe som helt. Da er de vanligvis nazister eller tilbakestående.

- gripp

Innlegget skrevet av amerikafareren i Åpent forum

17/10-2006 klokken 17:14

--------------------------------------------------------------------------------

Re: Bibelord

For all del ikke ta denne argumentasjonen til Prozak alvorlig. Han vil ha siste ordet og når han mangler ord så tyr han til dette.

Vi har ikke gitt amerikafareren "all skyld" for kranglingen i tråden. Vi har derimot ikke etterkommet hennes ønske om at tråden slettes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg har mine grunner til å be om at den blir slettet, og jeg synes det er rart at når jeg ber om at en tråd jeg startet blir slettet så blir det ikke gjort.

Du kan ikke bare starte en tråd, få svarene du er ute etter og så forvente at webbis skal slette tråden på din oppfordring.

Hvis en tråd du selv har startet er et problem for deg, bør du muligens tenke deg om minst to ganger før du poster innlegg neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere slettet tråden nå? Jeg bladde meg helt tilbake til 17.oktober på Åpent, men finner den ikke.

Jeg ville sjekke om det virkelig var amerikafareren som startet krangelen. Sånn jeg husker det, så var det et ukjent nick og Prozak som startet krangelen.

"Sånn jeg husker det, så var det et ukjent nick og Prozak som startet krangelen."

Når jeg nå ser på den tråden, så ser jeg at det overhodet ikke var noen krangling mellom meg og det ukjente nicket, men kun meningsutveksling og kritisering av hverandres uttalelser om tro. Det er ikke krangel. amerikafareren brøt imidlertid inn på et tilfeldig sted med et personangrep - og jeg svarte på dette. _Det_ kan kanskje kvalifisere til krangling. Men om noen ikke tåler å få svar på tiltale, så er ikke det noen gyldig grunn til å slette tråden.

"......................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det litt pussig å gi all skyld til amerikafareren i dette?

Bare se disse to innleggene lagt inn med 11 minutters mellomrom?

(I tillegg til at FØR disse to innleggene kom hadde det vært mange innlegg mlm Porzak og den ukjente.)

Innlegget skrevet av gripp i Åpent forum

17/10-2006 klokken 17:03

--------------------------------------------------------------------------------

Re: Bibelord

Jeg ville ikke tatt det så tungt. Prozzien er ukomfortabel med at noen mener noe som helt. Da er de vanligvis nazister eller tilbakestående.

- gripp

Innlegget skrevet av amerikafareren i Åpent forum

17/10-2006 klokken 17:14

--------------------------------------------------------------------------------

Re: Bibelord

For all del ikke ta denne argumentasjonen til Prozak alvorlig. Han vil ha siste ordet og når han mangler ord så tyr han til dette.

Pussig? Det var jo det som var starten på krangelen. Man kan godt si at den som svarer eller "fortsetter" har skyld, men det blir en meningsløs taktikk. Jeg kan ikke huske å ha kommet med en eneste personkarakteristikk e.l., før hun gjorde det.

"......................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

"Sånn jeg husker det, så var det et ukjent nick og Prozak som startet krangelen."

Når jeg nå ser på den tråden, så ser jeg at det overhodet ikke var noen krangling mellom meg og det ukjente nicket, men kun meningsutveksling og kritisering av hverandres uttalelser om tro. Det er ikke krangel. amerikafareren brøt imidlertid inn på et tilfeldig sted med et personangrep - og jeg svarte på dette. _Det_ kan kanskje kvalifisere til krangling. Men om noen ikke tåler å få svar på tiltale, så er ikke det noen gyldig grunn til å slette tråden.

"......................................."

Nå lurer jeg på om du kan lese.

Kl 17:14 kom kommentaren fra Amerikafareren om deg. Men da hadde alt gripp skrevet noe mye verre om deg kl 17:03.

Og du hadde kommet med personangrep mot det anonyme nicket kl 16:52. Du kan da ikke hevde at dette bare var meningsutvekslinger om tro:

Innlegget skrevet av Prozak i Åpent forum

17/10-2006 klokken 16:52

--------------------------------------------------------------------------------

Re: Bibelord

*Ler*

Steike, så hissig da? Du bare BER om at folk pirker borti deg med pinner når du er så hissig som dette :-)

MIN gud er tøffere enn DIN gud, så det så!

"..........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lurer jeg på om du kan lese.

Kl 17:14 kom kommentaren fra Amerikafareren om deg. Men da hadde alt gripp skrevet noe mye verre om deg kl 17:03.

Og du hadde kommet med personangrep mot det anonyme nicket kl 16:52. Du kan da ikke hevde at dette bare var meningsutvekslinger om tro:

Innlegget skrevet av Prozak i Åpent forum

17/10-2006 klokken 16:52

--------------------------------------------------------------------------------

Re: Bibelord

*Ler*

Steike, så hissig da? Du bare BER om at folk pirker borti deg med pinner når du er så hissig som dette :-)

MIN gud er tøffere enn DIN gud, så det så!

"..........................................."

Jeg hevder bestemt at det der ikke var et personangrep, nei. Det var da en direkte kommentar på at vedkommende faktis VAR hissig, og lot seg erte noe voldsomt. Et personangrep er en negativ karakteristikk av en person, hvor formålet er å sverte vedkommende, og ikke en reaksjon på noe som blir sagt. Å kommentere at noen hisser seg opp er _ikke_ et personangrep.

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...