Gå til innhold

Hvorfor blir ikke tråden slettet?


amerikafareren

Anbefalte innlegg

amerikafareren

aha så det er sdd du vil ha:-) hehe da tror jeg du får problemer med en bestemt dame her som er utrolig rask på foten og har laange negler:)

Nei, hun er IKKE meg, jeg har gitt opp;) hehehe

Nå gjør du meg nysgjerrig........nei jeg vil ikke ha SDD og jeg har ikke lange negler, og jeg vet ikke hvem har lange negler på dol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • amerikafareren

    31

  • sheba

    10

  • ShitDiddelyDo

    10

  • Glimtipper

    10

amerikafareren

Selvfølgelig henger det på greip.

Jeg skrev innlegget mitt før tråden eventuelt ble slettet.

Tråden har ikke blitt slettet, og du skrev ikke innlegget ditt før det jeg sikter til hadde blitt slettet;)

Du har ikke alltid rett;) Ser ut som det er agurktid på dol i natt siden dette er det du beskjeftiger deg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gjør du meg nysgjerrig........nei jeg vil ikke ha SDD og jeg har ikke lange negler, og jeg vet ikke hvem har lange negler på dol.

det var ikke deg jeg snakket om da... men en viss DAME her på DOL! tror ikke du bør spekulere mer om akkurat det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Tråden har ikke blitt slettet, og du skrev ikke innlegget ditt før det jeg sikter til hadde blitt slettet;)

Du har ikke alltid rett;) Ser ut som det er agurktid på dol i natt siden dette er det du beskjeftiger deg med.

Hvor tar jeg feil? Spesielt nå som tråden ikke er slettet likevel?

Jeg har ikke oversikt over ukesgamle tråder, men antok at du ikke løy.

Noe som naturligvis er særdeles urutinert i utgangspunktet, all den tid du ikke gjør noe annet enn å lyve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gjør du meg nysgjerrig........nei jeg vil ikke ha SDD og jeg har ikke lange negler, og jeg vet ikke hvem har lange negler på dol.

Jeg har korte negler, men jeg biter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

amerikafareren

det var ikke deg jeg snakket om da... men en viss DAME her på DOL! tror ikke du bør spekulere mer om akkurat det:)

Jeg har lite å ta meg til i kveld;) Tror ikke jeg finner ut av det så lite som jeg er her og så lite som jeg interesser meg for hva som foregår når jeg ikke er her;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

amerikafareren

Jeg har korte negler, men jeg biter :)

Jeg skulle akkurat til å spørre deg om du hadde lange negler;) For øvrig så tok jeg manicure i dag. Vet du hvor mye det koster i Norge?

Jeg pynter meg for andre enn SDD;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lite å ta meg til i kveld;) Tror ikke jeg finner ut av det så lite som jeg er her og så lite som jeg interesser meg for hva som foregår når jeg ikke er her;)

ettersom du selv sier har du jo hele verden foran deg... så hvorfor går du ikke ut en tur??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

amerikafareren

Hvor tar jeg feil? Spesielt nå som tråden ikke er slettet likevel?

Jeg har ikke oversikt over ukesgamle tråder, men antok at du ikke løy.

Noe som naturligvis er særdeles urutinert i utgangspunktet, all den tid du ikke gjør noe annet enn å lyve.

Hva har jeg løyet nå til deg som du tar deg nær av? Hvorfor dols store kjekkas kommer med slike tullete påstander er et mysterium for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle akkurat til å spørre deg om du hadde lange negler;) For øvrig så tok jeg manicure i dag. Vet du hvor mye det koster i Norge?

Jeg pynter meg for andre enn SDD;)

Nei, jeg aner ikke. Siden jeg biter neglene mine, så er manikyr ganske uaktuelt for min del ;)

Hvem pynter du deg for, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

amerikafareren

ettersom du selv sier har du jo hele verden foran deg... så hvorfor går du ikke ut en tur??

Har jeg sagt at jeg har hele verden foran meg? For en merkelig påstand. Hvorfor glefser du sånn innimellom så hyggelig som du vanligvis er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Hva har jeg løyet nå til deg som du tar deg nær av? Hvorfor dols store kjekkas kommer med slike tullete påstander er et mysterium for meg.

Jeg forventer ikke at du husker det. Du innrømmet aldri våset ditt under bebba-nicket heller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

amerikafareren

Nei, jeg aner ikke. Siden jeg biter neglene mine, så er manikyr ganske uaktuelt for min del ;)

Hvem pynter du deg for, da?

Jeg har en venn som jeg gjerne pynter meg for;) Vi er først og fremst venner , men han er nå kjekk da;)

Hvis du biter negler så bør du ta manikyr for å slutte med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg sagt at jeg har hele verden foran meg? For en merkelig påstand. Hvorfor glefser du sånn innimellom så hyggelig som du vanligvis er?

jeg "glefser" ikke til noen som jeg anser som seriøse, men enkelte ganger er du umulig å diskutere med, kanskje av en spesiell grunn? da må man vel få lov til og si det man mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

amerikafareren

Jeg forventer ikke at du husker det. Du innrømmet aldri våset ditt under bebba-nicket heller. :)

Du påstår til og med at jeg ikke er i USA. Hvis du har slike vrangforestillinger om meg så burde du gå til behandling et eller annet sted. Jeg synes egentlig at du er en skrue og har virkelig problemer med å forstå denne kjekkas statusen din.

Du aner ingenting om meg og jeg ikke om deg og slik blir det forhåpentligvis videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...