Gå til innhold

SKAAAAAL!


bibben

Anbefalte innlegg

Nå har vikartjenesten også vært krevende...det tar på for tilgodt årskommende damer...

Husk vi, skal og jeg...er glade i deg...og glade i konfekt...og skal dyrke deg heretter!!!

dere er ihvertfall ramme på smisking!

natta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 151
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • bibben

    48

  • thinkerbell

    32

  • frosken

    3

Men du kan ikke legge deg med alle sjokoladene?

*en anelse hysterisk*

Vel, i nødens stund spiser fanden fluer.

Jeg har en Kvikk Lunsj med appelsinsmak i kjøleskapet!

Er det noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du kan ikke legge deg med alle sjokoladene?

*en anelse hysterisk*

unger!! se her da... ta 2 til og vær stille. jeg trenger min skjønnhetssøvn, bare spør bibbs.

!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant du esken mens jeg oppholdt henne? ;)

Ja, men hun har visst kommet i skade for å sette seg på noen av dem...de er så hemningsløst flate...

...vel men smaken er kanskje den samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

unger!! se her da... ta 2 til og vær stille. jeg trenger min skjønnhetssøvn, bare spør bibbs.

!!

Takk!! God natt kjære fe! Du kan umulig bli vakrere, men søvn skal du få likevel!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men hun har visst kommet i skade for å sette seg på noen av dem...de er så hemningsløst flate...

...vel men smaken er kanskje den samme?

løøøp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

unger!! se her da... ta 2 til og vær stille. jeg trenger min skjønnhetssøvn, bare spør bibbs.

!!

Du trenger ikke noen skjønnhetssøvn , du fagre bella de lux..du er blendende skjønn!!!

Sender en stor natta klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig godt å høre!!! :)

Har gode folk rundt meg, bare takler de ikke når det er sånn, grensene flyter ut og da orker jeg ikke ha noen nær. T.o.m. kattene blir jaget vekk, de er litt fornærmet nå, sitter å ser på meg med sånne blikk som bare katter kan. Men, DET GÅR OVER!

Og godt med nettselskap sånne kvelder!

Hei igjen skal!!!

Nå har jeg begynt å skrive pakkeliste, og jeg hadde ikke før begynt...så kom den første snøen...hjelp!

Ellers sitter jeg her i ensom majestet og prøver å konse om lesningen. Har klart det i to dager....kryss i taket!

Hvordan har du det i dag? Jeg håper du er i bedre form og at du opplever mere ro i systemet.

Videre håper jeg frustrasjonen over hjelperne dine har lagt seg litt. Det er ikke gøy å gå rundt å være forbanna på dem man egentlig er både glad i og avhengig av. Sant...nei?

Sener deg en god klem over fjellet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen skal!!!

Nå har jeg begynt å skrive pakkeliste, og jeg hadde ikke før begynt...så kom den første snøen...hjelp!

Ellers sitter jeg her i ensom majestet og prøver å konse om lesningen. Har klart det i to dager....kryss i taket!

Hvordan har du det i dag? Jeg håper du er i bedre form og at du opplever mere ro i systemet.

Videre håper jeg frustrasjonen over hjelperne dine har lagt seg litt. Det er ikke gøy å gå rundt å være forbanna på dem man egentlig er både glad i og avhengig av. Sant...nei?

Sener deg en god klem over fjellet!

Takk!! Jo, er bedre i dag, og ikke så sint på damene lenger.. Var vel ikke sint på dem heller, bare veldig lite fristet til å gå tilbake når de store reaksjonene kommer. Og begge på en dag var vel - effektivt på en måte. Men også ganske tungt. Så skal nok ikke gjøre det for ofte.

Men nå når det er bedre er jeg glad jeg har de. Flotte mennesker begge to, fikk t.o.m. knuse tekoppen til fysio sist! :)

Husker du allt?

regnjakke

goretexsko (et must!)

oljebukse

sydvest

pomeransoppskrifter

stort kosedyr (også et must!)

Hmm.. det jeg kommer på i farten. En god dag og stor klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!! Jo, er bedre i dag, og ikke så sint på damene lenger.. Var vel ikke sint på dem heller, bare veldig lite fristet til å gå tilbake når de store reaksjonene kommer. Og begge på en dag var vel - effektivt på en måte. Men også ganske tungt. Så skal nok ikke gjøre det for ofte.

Men nå når det er bedre er jeg glad jeg har de. Flotte mennesker begge to, fikk t.o.m. knuse tekoppen til fysio sist! :)

Husker du allt?

regnjakke

goretexsko (et must!)

oljebukse

sydvest

pomeransoppskrifter

stort kosedyr (også et must!)

Hmm.. det jeg kommer på i farten. En god dag og stor klem til deg!

Takk for listen!!!

Ja, det var et godt utgangspunkt!

Særlig likte jeg dette med pommerans-oppskrifter og kosedyr.

Jeg har nettopp fått meg et kosedyr, så jeg er ikke helt alene på veien over!

Godt å høre at du har det bedre!

Fortsetter du med slike utskjeielser hos fysio'n, bør du antagelig gi vedkommende et helt koppestell til jul...ja og selv får du gå en lys fremtid i møte med "knusende ro" !?

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for listen!!!

Ja, det var et godt utgangspunkt!

Særlig likte jeg dette med pommerans-oppskrifter og kosedyr.

Jeg har nettopp fått meg et kosedyr, så jeg er ikke helt alene på veien over!

Godt å høre at du har det bedre!

Fortsetter du med slike utskjeielser hos fysio'n, bør du antagelig gi vedkommende et helt koppestell til jul...ja og selv får du gå en lys fremtid i møte med "knusende ro" !?

Stor klem fra

Pøh, hun får skylde seg selv når hun får skylde seg selv når hun lar blomstrete kopper symbolisere den mannen!

Bra du har fått kosedyr, det må man ha i en brutal verden, og ikke minst på reiser. Vet du, jeg har hele familien til Kristoffer Robin - nesten. Mangler Sprett + Kengu og Ru. (og Kristoffer..)

Brum sitter stort sett å smiler, vi har ikke så mye med hverandre å gjøre men koselig er han. Nøff får være med i vesken når jeg skal noe skummelt. Tussi ligger i armene mine hver natt + når jeg griner og tigergutt, ja tigergutt! :)

Han tåler alt. Han kjenner ikke smerte, så han kan jeg slå på når jeg blir hysterisk og klemme på og i det hele tatt. Og han er like god og bumpete som alltid!

Hvilket kosedyr har du fått da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh, hun får skylde seg selv når hun får skylde seg selv når hun lar blomstrete kopper symbolisere den mannen!

Bra du har fått kosedyr, det må man ha i en brutal verden, og ikke minst på reiser. Vet du, jeg har hele familien til Kristoffer Robin - nesten. Mangler Sprett + Kengu og Ru. (og Kristoffer..)

Brum sitter stort sett å smiler, vi har ikke så mye med hverandre å gjøre men koselig er han. Nøff får være med i vesken når jeg skal noe skummelt. Tussi ligger i armene mine hver natt + når jeg griner og tigergutt, ja tigergutt! :)

Han tåler alt. Han kjenner ikke smerte, så han kan jeg slå på når jeg blir hysterisk og klemme på og i det hele tatt. Og han er like god og bumpete som alltid!

Hvilket kosedyr har du fått da?

Jeg har fått en liten, søt bamse....som jeg ikke skal slå på, men klemme så ofte jeg kan.

Denne lille, nye vennen gir meg et varmt smil hver gang jeg kaster blikket bort på den.

Jeg håper alt er vel med deg i dag. Her hos meg er konsentrasjonen nogenlunde på min side, og jeg er super takknemmelig for alt jeg klarer å få til når jeg har det så bra som nå!

Når det er gode tider hos også guruen, gjør det i tillegg livet lyst.

Det blir en overgang å skulle være uten denne kontakten i tiden som kommer. Det gruer jeg meg faktisk til.

Jeg ønsker deg en fortsatt god dag skal!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått en liten, søt bamse....som jeg ikke skal slå på, men klemme så ofte jeg kan.

Denne lille, nye vennen gir meg et varmt smil hver gang jeg kaster blikket bort på den.

Jeg håper alt er vel med deg i dag. Her hos meg er konsentrasjonen nogenlunde på min side, og jeg er super takknemmelig for alt jeg klarer å få til når jeg har det så bra som nå!

Når det er gode tider hos også guruen, gjør det i tillegg livet lyst.

Det blir en overgang å skulle være uten denne kontakten i tiden som kommer. Det gruer jeg meg faktisk til.

Jeg ønsker deg en fortsatt god dag skal!

Klem fra

God aften! (som vi sier på høflig bergensk..)

Så bra at de gode tidene fortsetter! Leser du som i studere eller bare for kos? Skjønner godt at det er skummelt å skulle klare seg uten guruen. Men har stor tro på deg!

Sliten etter en lang jobbdag, er så glad det bare er to av de. Da kan jeg våge å bruke krefter og virkelig være tilstede når jeg er der. Og det er godt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har sluttet å håpe...frosken har blitt treg og langsom i oppfattelsen...når høsten kommer blir slike kryp langsomme i bevegelsen, de mister gangsynet og blir gjerrige på alt...stjerner inkludert.

Jeg speider derfor etter en verdig vikar som kan sørge for mobilisering av motivasjon og fremgang til våren kommer!

Pøh - du er en utålmodig sjel!

Jeg er syyyyyyyyyk, og så leser jeg slike uhyrlige påstander når jeg kryper fram fra min varme dyne en sen kveld :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...