Gå til innhold

ShitDiddelyDo


Gjest Ulvinnen

Anbefalte innlegg

Du bør heller skrive inn til NHD og be om råd for din alvorlige lidelse.

For siste gang: Du "ser" ting som ikke har rot i virkeligheten.

Slutt og påpek det, da!

Hun har lest og forstått. Og de fleste av oss er faktisk enig med henne!

Kjenner alltid igjen små kattepoter, vet du ;)

Men du er velkommen så lenge du ikke begynner å spamme igjen, slik _du_ gjør nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 214
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    21

  • hidi

    21

  • Glimtipper

    9

  • amerikafareren

    8

*Små barn store gleder*

Kos dere med fantasiene deres.

Jeg må bare le av dere!

LOL

:o)

jada, le ivei. en latter forlenger livet. Må jo si det er en spennende tanke da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig månemåler

Du får prøve på det :-)

Men det skjer litt på kveldstid også. Kattepusen (ups, som månemåleren denne gang) forsvarte seg selv så det stod etter med mange nick i en tråd på psykriatri nå for et par timer siden. Dessverre slettet webbis det.

Hvem /hvilket nick mener du "jeg forsvarte meg selv med" på den tråden?

Om du bare kunne komme med en opplysning om dette, vil jeg ikke mase mer på deg, Ulvinnen.

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig månemåler

jada, le ivei. en latter forlenger livet. Må jo si det er en spennende tanke da :)

Hva med dette synes du er en spennende tanke?

Ulvinnen har for mange spennende tanker i sitt hode, det renner over, hun greier ikke å sortere hva som er reelt og hva som er fantasi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Hvem /hvilket nick mener du "jeg forsvarte meg selv med" på den tråden?

Om du bare kunne komme med en opplysning om dette, vil jeg ikke mase mer på deg, Ulvinnen.

:o)

Mase på meg? Du har da ikke mast en eneste gang, du bare stalker som anononyme nick, eller er sukkersøt som månemåler/kattepus/nattsvermer, bortsett fra de gangene du outet deg selv ved å stalke meg med eget nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig månemåler

Slutt og påpek det, da!

Hun har lest og forstått. Og de fleste av oss er faktisk enig med henne!

Kjenner alltid igjen små kattepoter, vet du ;)

Men du er velkommen så lenge du ikke begynner å spamme igjen, slik _du_ gjør nå!

De fleste er faktisk enige, sier du. Massesuggesjon kaller jeg det å tro på noe som ikke er reellt, som det at jeg skulle ha diskuterert med meg selv. Det har jeg aldri gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

Vi sitter dikke og tvinner tommeltotter, mens du ser på TV, kjære deg!

Godt at dere tar dere av dol så lenge :-)

Jeg ser at tråden min har vært i gode hender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig månemåler

Mase på meg? Du har da ikke mast en eneste gang, du bare stalker som anononyme nick, eller er sukkersøt som månemåler/kattepus/nattsvermer, bortsett fra de gangene du outet deg selv ved å stalke meg med eget nick.

Jeg har ikke stalket deg, eller outet meg. Du tar så grundig feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig månemåler

Mase på meg? Du har da ikke mast en eneste gang, du bare stalker som anononyme nick, eller er sukkersøt som månemåler/kattepus/nattsvermer, bortsett fra de gangene du outet deg selv ved å stalke meg med eget nick.

Og jeg har ikke for vane å skrive under anonyme nick.

Hva du selv bedriver, er en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste er faktisk enige, sier du. Massesuggesjon kaller jeg det å tro på noe som ikke er reellt, som det at jeg skulle ha diskuterert med meg selv. Det har jeg aldri gjort.

Det aner jeg ikke! Så den diskusjonen deltar jeg ikke i engang...

Men jeg kjenner kattepotene og synes det er hyggelig!

Og om noen diskuterer med seg selv om natta, hva så? Det plager meg ikke en plass...

Men spamming i tråder plager alle! Det var bare det jeg ville si, lille venn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mase på meg? Du har da ikke mast en eneste gang, du bare stalker som anononyme nick, eller er sukkersøt som månemåler/kattepus/nattsvermer, bortsett fra de gangene du outet deg selv ved å stalke meg med eget nick.

Hun har ikke blitt tiltalt av webbis enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at dere tar dere av dol så lenge :-)

Jeg ser at tråden min har vært i gode hender.

Vi passer på det med våre liv, Ulvinnen, det visste du vel...

Klarer ikke å følge med på TV engang så spennende som det er her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men mye av det hun skriver blir slettet lynkjapt.

Jeg er jo litt sløv, jeg da. Men likte kattepusen, til det ble for mye, og det gjør det tydeligvis med henne også. Synd, hun holdt seg en stund i skinnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig månemåler

Men mye av det hun skriver blir slettet lynkjapt.

2+2=5, det er omtrent slik ting foregår inne i din hjerne.

Du kom med en anklagelse, men tør ikke å si resten av den. (Om hvem du påstår jeg snakket med meg selv med, på den tråden)

Regner med at grunnen til at du ikke tør å si det, er at du har fått kalde føtter, og at det endelig begynner å gå opp for deg hvor feil du tok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Hva med dette synes du er en spennende tanke?

Ulvinnen har for mange spennende tanker i sitt hode, det renner over, hun greier ikke å sortere hva som er reelt og hva som er fantasi...

Hvorfor angriper du Ulvinnen og ikke meg?

Jeg mener nøyaktig det samme som Ulvinnen og de andre her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

2+2=5, det er omtrent slik ting foregår inne i din hjerne.

Du kom med en anklagelse, men tør ikke å si resten av den. (Om hvem du påstår jeg snakket med meg selv med, på den tråden)

Regner med at grunnen til at du ikke tør å si det, er at du har fått kalde føtter, og at det endelig begynner å gå opp for deg hvor feil du tok!

LOL!

Er det nå du skal fortelle meg at du er illusjonens mester og har skapt en illusjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig månemåler

LOL!

Er det nå du skal fortelle meg at du er illusjonens mester og har skapt en illusjon?

Du _tør_ virkelig ikke å si det?

Nå skuffer du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig månemåler

Vi passer på det med våre liv, Ulvinnen, det visste du vel...

Klarer ikke å følge med på TV engang så spennende som det er her...

*Spennende*?

Dere er utrolige!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2+2=5, det er omtrent slik ting foregår inne i din hjerne.

Du kom med en anklagelse, men tør ikke å si resten av den. (Om hvem du påstår jeg snakket med meg selv med, på den tråden)

Regner med at grunnen til at du ikke tør å si det, er at du har fått kalde føtter, og at det endelig begynner å gå opp for deg hvor feil du tok!

Søta, ikke bry deg! Gi opp, ikke snakk mer om det!

Ulvinnen er en oppegående og hyggelig dame. Hvis du mener at hun tar feil, så får du bare gjøre det, men med å si at hun trenger behandling osv, svekker du tilliten din ganske mye.

Det er vanligvis trivelig å lese innleggene dine, men jeg tror jeg snakker på fleres vegne når jeg sier at nå MÅ du bare slutte å sende innlegg på innlegg om akkurat det forbanna samme greiene.

Uansett hvem som måtte ha rett, alle har gjort opp sin mening nå uansett. Get over it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...