Gå til innhold

Lillemus og flisa (eller andre)


Gjest Ulvinnen

Anbefalte innlegg

Jeg nøyde meg med å bo på Lademoen i to år. Da hadde de søte småbarna i nabolaget på seks år brutt seg inn i kjelleren vår og helt blåmaling i vaskemaskinen og herpet det de kunne.

Staselig gjeng.Jobba også i barnehagen der, dårlige greier både på den ene og andre måten.

Håper ikke du var sånn! ;-)

Jeg torde jo ikke en gang gå på epleslang. :) Lademoen er ikke bare et lite område da, hvor på Lademoen bodde du da? Jeg bodde like ved Lademoen kirke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 111
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Osiris

    12

  • amber sun

    9

  • Lillemus

    9

  • Babette

    8

Mest aktive i denne tråden

Nå er det nesten litt omvendt. De idealistiske og kunstneriske bor på nersida, mens harri-subben holder til i de kommunale leil på oversida...for vi hadde mange av dem som naboer.

Det er nok ikke så veldig mange kommunale leiligheter på øversida nå. Begynner å bli et område hvor prisene drar av gårde på leilihetene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ser det forresten ut på Bakklandet for tida? Jeg husker det som et utrolig idyllisk område. Nesten litt Røros, med gammel trehusbebyggelse.

Bakklandet er fortsatt veldig vakkert. Skikkelig julestemning der når snøen kommer før jul. Litt sånn Skomakergata-aktig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Nå har jeg slått opp ordet i det 45-binds store leksikonet vi har på jobben og funnet svaret:

"Sjokkelsker: En person (hovedsaklig hankjønn) som har så sjelden sex at har får utløsning gjennomsnittlig 2-4 sekunder etter at sexakten er i gang. Umiddelbart etter går han i sjokk. Utfallet kan variere, i de fleste tilfeller vil vedkommende komme seg til hektene igjen etter en stund (stabilt sideleie er viktig, så partneren må holde hodet kaldt), men det har vært registrert dødsfall i forbindelse med dette.

Det er altså viktig for de fleste at man har regelmessig sex for å unngå å komme i kategorien "sjokkelsker". Jevnling onani kan også virke forebyggende."

LOL!

Jeg må si at du er kreativ i dag, Gyda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha er det det det egentlig betyr?

Da har vi isåfall misforstått betydningen.

Og jeg benytter herved anledningen til å si at ingen av oss har menn som faller i denne kategorien. Heldigvis.

Hehe. Du så vel blunkesmilet mitt bak signaturen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg slått opp ordet i det 45-binds store leksikonet vi har på jobben og funnet svaret:

"Sjokkelsker: En person (hovedsaklig hankjønn) som har så sjelden sex at har får utløsning gjennomsnittlig 2-4 sekunder etter at sexakten er i gang. Umiddelbart etter går han i sjokk. Utfallet kan variere, i de fleste tilfeller vil vedkommende komme seg til hektene igjen etter en stund (stabilt sideleie er viktig, så partneren må holde hodet kaldt), men det har vært registrert dødsfall i forbindelse med dette.

Det er altså viktig for de fleste at man har regelmessig sex for å unngå å komme i kategorien "sjokkelsker". Jevnling onani kan også virke forebyggende."

Å herregud Gyda!

Du altså. Og jeg trodde at du virkelig hadde funnet det i en ordbok!

Helt til Ulvinnen kom og opplyste meg.

*tusler småflau ut av tråden*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg må ærlig innrømme at jeg gikk fem på.

*flau*

Uff da. Men vi har da gått på slike hver vår gang, så ikke ta det så tungt du, amber.

Neste gang blir det vel meg ...

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da. Men vi har da gått på slike hver vår gang, så ikke ta det så tungt du, amber.

Neste gang blir det vel meg ...

:-)

Ja, jeg gikk fem på...får bare innrømme det.

hehe men heldigvis fikk jeg det oppklart av Ulvinnen på msn.

Snakk om å være blond. ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud Gyda!

Du altså. Og jeg trodde at du virkelig hadde funnet det i en ordbok!

Helt til Ulvinnen kom og opplyste meg.

*tusler småflau ut av tråden*

;-)

(Men ikke gå ...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et ikke ukjent uttrykk fra Trondheim, vet ikke om det brukes i resten av Trøndelag.

Det brukes nok ikke i resten av Trøndelag. Hva disse trondhjæmmerne driver med til enhver tid, har jeg (heldigvis) ikke oversikt over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You are not alone...

*plystre*

Skjønte det da jeg så smileyen.

Så smiley'en, men det så så riktig sitert ut.

Så jeg trodde bare det var fordi det var en annen forklaring enn det vi trodde.

*blond idag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

Å herregud Gyda!

Du altså. Og jeg trodde at du virkelig hadde funnet det i en ordbok!

Helt til Ulvinnen kom og opplyste meg.

*tusler småflau ut av tråden*

Ikke stikk da! Du er ikke den eneste som har gått fem på noe i dag. *Minst like flau*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blond idag amber sun

Ikke stikk da! Du er ikke den eneste som har gått fem på noe i dag. *Minst like flau*

Vi er nok flere blonde idag ja, skjønner jeg.

Jaja, sånn er det noen dager. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Vi er nok flere blonde idag ja, skjønner jeg.

Jaja, sånn er det noen dager. :-)

Vi får trøste hverandre. Det hjelper å være to som tramper i klaveret.

Bør jeg farge håret blondt, så det står i stil med resten tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blond idag amber sun

Vi får trøste hverandre. Det hjelper å være to som tramper i klaveret.

Bør jeg farge håret blondt, så det står i stil med resten tro?

Det kan være en ïde ja.

Jeg føler meg ihvertfall veldig i stil med hårfargen min idag...

*kremt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Jeg torde jo ikke en gang gå på epleslang. :) Lademoen er ikke bare et lite område da, hvor på Lademoen bodde du da? Jeg bodde like ved Lademoen kirke.

Ulsatdløkkveien 24.

Ved linja, men på oppsida.

Men der bodde jeg for kun ti år siden, ting endres jo med generasjonsskiftene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulsatdløkkveien 24.

Ved linja, men på oppsida.

Men der bodde jeg for kun ti år siden, ting endres jo med generasjonsskiftene...

Tror ting er endret litt nå ja. Nå selges leiligheter også i det området for 1-1.5 millioner. Ville vært helt utenkelig bare for noen få år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...