Gå til innhold

Lillemus og flisa (eller andre)


Gjest Ulvinnen

Anbefalte innlegg

Å, jeg hadde shoke (var det det?) i den første bilen min. Husker at du måtte dra den ut for å få igang bilen.

Ganske stilig egentlig. kanskje de burde innføre shoken igjen. :-D

Choke er inn og er tøfft, hehe. Jeg har choke på min bil, men løpsbilene våre har det ikke, selv om de er gamle, men det kommer av at vi forer på voldsomt med bensin, de får "suppe" så det holder. De skal jo gå fortest mulig:-)Derfor starter de uten choke også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 111
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Osiris

    12

  • amber sun

    9

  • Lillemus

    9

  • Babette

    8

Mest aktive i denne tråden

Nå har jeg slått opp ordet i det 45-binds store leksikonet vi har på jobben og funnet svaret:

"Sjokkelsker: En person (hovedsaklig hankjønn) som har så sjelden sex at har får utløsning gjennomsnittlig 2-4 sekunder etter at sexakten er i gang. Umiddelbart etter går han i sjokk. Utfallet kan variere, i de fleste tilfeller vil vedkommende komme seg til hektene igjen etter en stund (stabilt sideleie er viktig, så partneren må holde hodet kaldt), men det har vært registrert dødsfall i forbindelse med dette.

Det er altså viktig for de fleste at man har regelmessig sex for å unngå å komme i kategorien "sjokkelsker". Jevnling onani kan også virke forebyggende."

*fnis*

Den ordboka skulle jeg gjerne ha sett :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg slått opp ordet i det 45-binds store leksikonet vi har på jobben og funnet svaret:

"Sjokkelsker: En person (hovedsaklig hankjønn) som har så sjelden sex at har får utløsning gjennomsnittlig 2-4 sekunder etter at sexakten er i gang. Umiddelbart etter går han i sjokk. Utfallet kan variere, i de fleste tilfeller vil vedkommende komme seg til hektene igjen etter en stund (stabilt sideleie er viktig, så partneren må holde hodet kaldt), men det har vært registrert dødsfall i forbindelse med dette.

Det er altså viktig for de fleste at man har regelmessig sex for å unngå å komme i kategorien "sjokkelsker". Jevnling onani kan også virke forebyggende."

Dette passer i alle fall ikke på meg, selv om jeg har blitt beskyldt for å være sjokkelsker, hehe.

De første forklaringene synes jeg hørtes mye bedre ut:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette passer i alle fall ikke på meg, selv om jeg har blitt beskyldt for å være sjokkelsker, hehe.

De første forklaringene synes jeg hørtes mye bedre ut:-)

Jeg har ingen vanskeligheter med å forstå deg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg slått opp ordet i det 45-binds store leksikonet vi har på jobben og funnet svaret:

"Sjokkelsker: En person (hovedsaklig hankjønn) som har så sjelden sex at har får utløsning gjennomsnittlig 2-4 sekunder etter at sexakten er i gang. Umiddelbart etter går han i sjokk. Utfallet kan variere, i de fleste tilfeller vil vedkommende komme seg til hektene igjen etter en stund (stabilt sideleie er viktig, så partneren må holde hodet kaldt), men det har vært registrert dødsfall i forbindelse med dette.

Det er altså viktig for de fleste at man har regelmessig sex for å unngå å komme i kategorien "sjokkelsker". Jevnling onani kan også virke forebyggende."

Hehe. Utrolig bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg slått opp ordet i det 45-binds store leksikonet vi har på jobben og funnet svaret:

"Sjokkelsker: En person (hovedsaklig hankjønn) som har så sjelden sex at har får utløsning gjennomsnittlig 2-4 sekunder etter at sexakten er i gang. Umiddelbart etter går han i sjokk. Utfallet kan variere, i de fleste tilfeller vil vedkommende komme seg til hektene igjen etter en stund (stabilt sideleie er viktig, så partneren må holde hodet kaldt), men det har vært registrert dødsfall i forbindelse med dette.

Det er altså viktig for de fleste at man har regelmessig sex for å unngå å komme i kategorien "sjokkelsker". Jevnling onani kan også virke forebyggende."

*hehe* Dette MÅ jeg bare vise til gubben....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 år senere...
På 14.11.2006 den 13.52, Babette skrev:

Ja takk! Rundt Mjøsa?

Jeg kunne tenkt meg å blitt med rundt Mjøsa i din gammle bil, kanskje du kan lære meg om choken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, manshe78a skrev:

Jeg kunne tenkt meg å blitt med rundt Mjøsa i din gammle bil, kanskje du kan lære meg om choken

Her må det være noen som tuller.

Anonymkode: 79bfc...8df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...