Gå til innhold

VIL IKKE!!


Gjest skal

Anbefalte innlegg

Skal til fysio i morgen og bare vil ikke! :( Føler meg vrang og sær. Vet jeg skal ære glad fo at jeg får det tilbudet, men har ikke lyst til å være glad for det!

Vil være sur å tverr og vrang og sette meg ned på gulvet åog skrike JEG VIL IKKE!!!

Men det gjør jeg jo ikke.. Er snill pike og går dit. Er jo for at jeg skal få hjelp, vil jo bli bedre. Men akkurat nå bare vil jeg ikke, og måtte få det ut et sted.. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hva med aa si det til henne?

Dvs med mindre hun er tysk etc...men direkte snakk skremmer de fleste fysioterapeuter!

Skal prøve. Men er vanskelig å finne ord selv og. Når jeg er der. Og å si de ordene til et annen menneske, ansikt til ansikt. Har aldri gjort det. Jo, en gang til psykologen faktisk, men hun er jeg jo trygg på, det er anderledes.

Men skal prøve, for dette går ikke. Orker ikke ha det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liljensverden

det er så vondt nå!

Tenker på deg, kjære deg!

Gir deg en styrkende klem. Håper den hjelper litt mot kulden i hjertet.

Varme klemmer fra Liljen

www.liljensverden.piczo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

det er så vondt nå!

mente ikke - med innlegget over - aa fleipe. men,hvis det er saa ille saa skyldes det kanskje

1) det hjelper faktisk - paa lang sikt

2) dama er ikke helt oppegaaende - og du har definitivt ikke utbytte av behandlingen.

Dessverre kommer jeg ikke inn paa emailen min paa AOL, min nye ektefelle har klart aa "mess up the computer"...eller skulle jeg skrevet til deg privat

*kan du7 si det til Boella ogsaa?*

Men jeg tror - for det det er verdt - at det faktisk er ganske viktig dette at du har problemer med psykomotoriske terapeuter.

Bor du paa vestlandet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på deg, kjære deg!

Gir deg en styrkende klem. Håper den hjelper litt mot kulden i hjertet.

Varme klemmer fra Liljen

www.liljensverden.piczo.com

Takk! Hjelper litt at noe er der ute. Var ikke forberedt på at det skulle bli så vondt i kveld, Takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er så vondt nå!

Det er vondt.. men det er dette du må igjennom, desverre.. Du må snakke med henne skal, forsøke å forklare for henne hvorfor du føler slik du gjør nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mente ikke - med innlegget over - aa fleipe. men,hvis det er saa ille saa skyldes det kanskje

1) det hjelper faktisk - paa lang sikt

2) dama er ikke helt oppegaaende - og du har definitivt ikke utbytte av behandlingen.

Dessverre kommer jeg ikke inn paa emailen min paa AOL, min nye ektefelle har klart aa "mess up the computer"...eller skulle jeg skrevet til deg privat

*kan du7 si det til Boella ogsaa?*

Men jeg tror - for det det er verdt - at det faktisk er ganske viktig dette at du har problemer med psykomotoriske terapeuter.

Bor du paa vestlandet?

Ja, bergen. Skjønte at du ikke mente. Er ikke altid jeg klarer å si det rett ut når det er vondt.

Vet ikke om det er meg eller henne eller begge deler. Er andre den jeg prøver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vondt.. men det er dette du må igjennom, desverre.. Du må snakke med henne skal, forsøke å forklare for henne hvorfor du føler slik du gjør nå

Men hvorfor gjør jeg det? Hvordan kan jeg forklare når jeg ikke vet? Nå blir jeg viss vrang mot deg og, sorry.. Bare tippet helt over i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor gjør jeg det? Hvordan kan jeg forklare når jeg ikke vet? Nå blir jeg viss vrang mot deg og, sorry.. Bare tippet helt over i kveld.

men kjære deg, du er ikke vrang! du har det vondt..det er milevis forskjell.

hva med å si til henne at du ikke forstå dette hun har forklart deg. det er hennes oppgave som veileder, for hun er jo det også, å finne en måte å gjøre dette forstålig på. og da skal du si det som det er: jeg fatter ikke bæret. jeg er redd. og jeg har egentlig ikke lyst til å sitte her!

*holde hånden*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men kjære deg, du er ikke vrang! du har det vondt..det er milevis forskjell.

hva med å si til henne at du ikke forstå dette hun har forklart deg. det er hennes oppgave som veileder, for hun er jo det også, å finne en måte å gjøre dette forstålig på. og da skal du si det som det er: jeg fatter ikke bæret. jeg er redd. og jeg har egentlig ikke lyst til å sitte her!

*holde hånden*

Takk! Trenger den i kveld! Ja, er vel det jeg burde si. Vet bare ikke om jeg klarer det. Skalprøve, skal virkeli det. Men vet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

Ja, bergen. Skjønte at du ikke mente. Er ikke altid jeg klarer å si det rett ut når det er vondt.

Vet ikke om det er meg eller henne eller begge deler. Er andre den jeg prøver.

Hvis du gaar til E.M. i xx gaten kan du godt si det! Og du kan skylde paa meg!

Jeg et det er et par andre i byen som egentlig ikke skjoeener saa veldig mye. Men ta det opp med terapeuten din!

Etter det jeg har lest her saa er h*n veldig oppegaaende og vil forststaa hvorfor du reagerer som du gjoer. Men husk det kan vaere et godt tegn,self om det ikke foeles slik

Ps Evt skrivefeil skyldes for mye vin etter middag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Trenger den i kveld! Ja, er vel det jeg burde si. Vet bare ikke om jeg klarer det. Skalprøve, skal virkeli det. Men vet ikke.

hva vil hende om du ikke sier det.. hva er du redd for..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du gaar til E.M. i xx gaten kan du godt si det! Og du kan skylde paa meg!

Jeg et det er et par andre i byen som egentlig ikke skjoeener saa veldig mye. Men ta det opp med terapeuten din!

Etter det jeg har lest her saa er h*n veldig oppegaaende og vil forststaa hvorfor du reagerer som du gjoer. Men husk det kan vaere et godt tegn,self om det ikke foeles slik

Ps Evt skrivefeil skyldes for mye vin etter middag!!

xx gaten? Tror det jobber en E M på samme sted, hvis denne er hunkjønn og jobber med flere andre pm. Tror det var denn min psyk anbefalte.

Tror egentlig at hun har peiling, bare ikke på alt.. Hvorfor kan ikke terapauter være perfekte?? *sukk*

(ja, det er litt bedre igjen, moccabønner og litt støtte. Takk!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva vil hende om du ikke sier det.. hva er du redd for..

hvis jeg ikke sier det, så blir det vel som nå.. hvis det var det du mente å spørre om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...