Gå til innhold

VIL IKKE!!


Gjest skal

Anbefalte innlegg

hvis jeg ikke sier det, så blir det vel som nå.. hvis det var det du mente å spørre om..

og derfor sier du det... fordi sånn som dette må være forferdelig å ha det.

*stjele en mokkabønne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

og derfor sier du det... fordi sånn som dette må være forferdelig å ha det.

*stjele en mokkabønne*

du skal nå gjøre alt så enkelt!

*smekker på fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du skal nå gjøre alt så enkelt!

*smekker på fingrene*

:-)

Nei(!!) det er IKKE enkelt..men jeg vil tro du har det så grusomt nå, at du vil gjøre noe for å få det litt bedre. Og jeg er sikker på at denne kvinnen ønsker å lytte og å forsøke å forstå.. og hadde jeg vært henne ville jeg satt pris på den ærligheten du hadde vist meg om du sa ifra.

Men vondt?? Selvsagt! Men du trenger henne.. og da må man rett og slett sku seg selv inn døren, selv om man aller helst vil krype under et teppe og bli der. Gjerne for resten av uken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-)

Nei(!!) det er IKKE enkelt..men jeg vil tro du har det så grusomt nå, at du vil gjøre noe for å få det litt bedre. Og jeg er sikker på at denne kvinnen ønsker å lytte og å forsøke å forstå.. og hadde jeg vært henne ville jeg satt pris på den ærligheten du hadde vist meg om du sa ifra.

Men vondt?? Selvsagt! Men du trenger henne.. og da må man rett og slett sku seg selv inn døren, selv om man aller helst vil krype under et teppe og bli der. Gjerne for resten av uken..

Gå dit gjør jeg uansett. Rart det, har liksom sperre på det å ikke gå, det er liksom ikke noe alternativ.

Skulle ønske jeg klarte å stole på at hun virkelig ønsker å lytte. Jeg håper det, og tror det, iallfall noen ganger. Men jeg er langt fra trygg på det.

Er vel derfor jeg nøler.. Men må prøve det, må det. Bare motet holder i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå dit gjør jeg uansett. Rart det, har liksom sperre på det å ikke gå, det er liksom ikke noe alternativ.

Skulle ønske jeg klarte å stole på at hun virkelig ønsker å lytte. Jeg håper det, og tror det, iallfall noen ganger. Men jeg er langt fra trygg på det.

Er vel derfor jeg nøler.. Men må prøve det, må det. Bare motet holder i morgen.

Tror det tar lang tid før man blir trygg, og selv når man er trygg finnes glimt av usikkerhet. Av og til må man bare satse det liv og remmer kan holde.. vinner man er det som tidligere nevnt verdt flerfoldige tap. - Jeg vet du vil gå..det er bare slik du er, og det er stort gjort av deg. Og -om- det går rett vest, så ta imot rådet fra Liza om denne andre personen, men ikke gi deg før du har forsøkt.

kan jeg få mokkabønne nå? vil ha!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det tar lang tid før man blir trygg, og selv når man er trygg finnes glimt av usikkerhet. Av og til må man bare satse det liv og remmer kan holde.. vinner man er det som tidligere nevnt verdt flerfoldige tap. - Jeg vet du vil gå..det er bare slik du er, og det er stort gjort av deg. Og -om- det går rett vest, så ta imot rådet fra Liza om denne andre personen, men ikke gi deg før du har forsøkt.

kan jeg få mokkabønne nå? vil ha!!

Vet.. Jeg SKAL prøve!! Og ja, klart du får moccabønner, men man må spørre vettø!

*deler ut*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det tar lang tid før man blir trygg, og selv når man er trygg finnes glimt av usikkerhet. Av og til må man bare satse det liv og remmer kan holde.. vinner man er det som tidligere nevnt verdt flerfoldige tap. - Jeg vet du vil gå..det er bare slik du er, og det er stort gjort av deg. Og -om- det går rett vest, så ta imot rådet fra Liza om denne andre personen, men ikke gi deg før du har forsøkt.

kan jeg få mokkabønne nå? vil ha!!

Øh.. f**.. Boksen ramlet på gulvet! Det er ikke min kveld bare!!! :(

*byr frem noen støvete*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg!

Jeg skal tenke på deg i dag.

Det er nok klokt å forsøke å si noe om det slik Liza skriver.

Kanskje letter noe av trykket og ubehaget ved at du ikke er alene med denne følelsen når du er der.

Det å være ensom inni seg når man er på en så "nær og invaderende" behandling, kan virke truende nok i seg selv.

Hvis man da i tillegg har vonde, vanskelig følelser, frustrasjon og en god porsjon "vil ikke" kan avstanden til behandleren kanskje bli så stor at det den ikke har effekt, slik den skal ha.

Vel, dette er bare betraktninger jeg sitter med når jeg leser det du skriver. Betraktninger jeg selv gjør meg av og til i behandlingsstiuasjoner.

Sender det en stor, god klem, og håper du leser min lille hilsen før du skal ut av døren!

Tenker på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal, jeg har ikke lest hele tråden, så jeg tar et forbehold om at det ikke er skjedd noe vondt og vanskelig mellom deg og din behandler.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du gaar til E.M. i xx gaten kan du godt si det! Og du kan skylde paa meg!

Jeg et det er et par andre i byen som egentlig ikke skjoeener saa veldig mye. Men ta det opp med terapeuten din!

Etter det jeg har lest her saa er h*n veldig oppegaaende og vil forststaa hvorfor du reagerer som du gjoer. Men husk det kan vaere et godt tegn,self om det ikke foeles slik

Ps Evt skrivefeil skyldes for mye vin etter middag!!

Jeg tror du hadde rett.. Med nr 1 altså! Men jeg klarte å si hvordan det føles og hun forsto en del og ville forstå mer! :)

Har visst ikke slitt ut nr to riktig enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg!

Jeg skal tenke på deg i dag.

Det er nok klokt å forsøke å si noe om det slik Liza skriver.

Kanskje letter noe av trykket og ubehaget ved at du ikke er alene med denne følelsen når du er der.

Det å være ensom inni seg når man er på en så "nær og invaderende" behandling, kan virke truende nok i seg selv.

Hvis man da i tillegg har vonde, vanskelig følelser, frustrasjon og en god porsjon "vil ikke" kan avstanden til behandleren kanskje bli så stor at det den ikke har effekt, slik den skal ha.

Vel, dette er bare betraktninger jeg sitter med når jeg leser det du skriver. Betraktninger jeg selv gjør meg av og til i behandlingsstiuasjoner.

Sender det en stor, god klem, og håper du leser min lille hilsen før du skal ut av døren!

Tenker på deg!

Takk Bibb! Så før jeg gikk, kanskje det hjalp! Klarte iallfall å snakke med henne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...