Gå til innhold

Et glimt av resultat...


Gjest Liljen - www.liljensverden.piczo.com

Anbefalte innlegg

Gjest Liljen - www.liljensverden.piczo.com

Det er aktivitet i hjernen min i dag, men den vil liksom ikke fortelle meg hvilken. Mine tanker er hemmelighetsfulle. De visker og tisker bak min rygg. Jeg kan bare se glimt av hva de tenker. Hører bruddstykker

av deres ord. De har jobbet så hardt at Herr Migrene har kommet på besøk. Selv sitter jeg helt stille i håp om at de alle vil forlate meg hvis de tror jeg er bortreist. De har vokst fra den leken. De går ikke

lenger på det og mener jeg er lett å lure. Jeg er nok det. Det var lettere før da jeg kunne gjemme meg bak en stol og få tankene til å tro at jeg ikke var der. Da gadd de ikke være der. Kjipt å plage noen som ikke

er der, liksom... Jeg kan ikke gjemme meg lenger. De vet om alle skjulestedene. De har funnet meg der før. Jeg vet ikke om flere steder nå. Tenkte jeg skulle introdusere meg neste gang de kom. Kanskje vi

heller kunne være venner og leke på lag, men de var ikke interessert. De hadde visst hverandre. Trengte ikke meg, sa de.

Så jeg sitter her, kan ikke gjemme meg, jeg må lære meg å forholde meg til de. Jeg må se det som kommer. Kjenne på følelsene når de tisker og visker. Jeg må høre deres ord og kjenne deres makt. Jeg må være tilstede mens de lusker rundt, for jeg har mistet evnen til å gjemme meg.

Det rare er at jeg begynner å bli litt flink til det. Det er faktisk ikke så lenge siden jeg var så redd at jeg måtte gjemme meg uansett om det bare var én eneste tanke eller følelse som kom på besøk. Jeg var livredd for deres angrep og var overbevist om at jeg ikke kunne forsvare meg selv. Nå vet jeg at jeg kan det. Vel, jeg vet i alle fall det i større grad enn jeg har gjort tidligere.

Kanskje min verden er i bevegelse? Kanskje jeg sakte, men sikkert klarer å bygge om et motangrep, slik at jeg kan forsvare meg mot onde tanker. Jeg klarer det ikke helt, men mer enn før. Jeg kjenner det virkelig! Jeg har, for første gang, kjent at jeg har vært skikkelig sint fordi noen har behandlet meg urettferdig, og jeg har, for første gang, klart å gi uttrykk for det. Det er kanskje ingen big deal at jeg kjente jeg ble sint på psykologen for hans ordbruk, men jeg kjente jeg ble sint og jeg kjente jeg hadde rett til det. Det er en ny følelse. Og at jeg klarte å si noe om det, til spykologen selv, er stort for meg. Ikke sitter jeg igjen med skyldfølelse heller. Det er vel det mest utrolige! Jeg angrer ikke på at jeg sa i fra. Jeg hadde rett til å fortelle hva jeg mente. Jeg hadde rett til å kjenne meg tråkket på. Og jeg hadde rett til å si at det såret!

Åh, så godt det er å kjenne at jeg kanskje er på vei et sted. Kanskje jeg rett og slett er på vei mot å bli hel??? Tenk det dere, Liljen skal bli hel!!!

Det er ikke dumt, det! Det er godt å kjenne glimt av resultater. Det gir meg håp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott Liljen!! Det skal bli flere sånne stunder og glimt! Det er de vi lever på! Fikk lyst å si gratulerer!! Synes du skal gjøre noe fint for deg i dag, hvis du har lyst!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å nå ble jeg så glad av å lese ditt innlegg, det er jo et tegn på at du virkelig har gjort en god jobb, det viser at du har en enorm styrke og det viser at du har en framtid foran deg, en framtid som kan bli din..

så godt å se at det kan være håp, det trenger vi slike stunder.. helkt topp.

du har vært knall flink på den veien, og jeg vet at du vil klare resten..

jeg har tro på deg..

en gratulasjons klem fra meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liljen - www.liljensverden.piczo.com

å nå ble jeg så glad av å lese ditt innlegg, det er jo et tegn på at du virkelig har gjort en god jobb, det viser at du har en enorm styrke og det viser at du har en framtid foran deg, en framtid som kan bli din..

så godt å se at det kan være håp, det trenger vi slike stunder.. helkt topp.

du har vært knall flink på den veien, og jeg vet at du vil klare resten..

jeg har tro på deg..

en gratulasjons klem fra meg..

takk, takk!

Det er godt å kjenne litt resultater etter all den vonde kjempinga.

Er fryktelig sliten i kveld. Trist og glad på samme tid. Det er så mange nye følelser å kjenne på.

Men jeg er på vei mot å bli hel. Jeg har kommet pittelitt på vei... =)

Klem fra Meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liljen - www.liljensverden.piczo.com

Så flott Liljen!! Det skal bli flere sånne stunder og glimt! Det er de vi lever på! Fikk lyst å si gratulerer!! Synes du skal gjøre noe fint for deg i dag, hvis du har lyst!

*klem*

Jeg gjorde som du anbefalte! =)

Gikk på kino med ei venninne og på kafé etterpå. Det var veldig koselig.

Jeg prøver å holde liv i denne nye oppdagelsen. Håper den varer lenge. Skal til psykologen i morgen. Jeg gruer meg ikke. Jeg hadde rett til å bli sint. Og rett til å si i fra. Det skal ingen kunne ta fra meg.

Ønsker det beste for alle dere her inne også. Vi må kjempe, for det kan faktisk funke!!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk, takk!

Det er godt å kjenne litt resultater etter all den vonde kjempinga.

Er fryktelig sliten i kveld. Trist og glad på samme tid. Det er så mange nye følelser å kjenne på.

Men jeg er på vei mot å bli hel. Jeg har kommet pittelitt på vei... =)

Klem fra Meg

ja er så godt å kjenne, men skjønner den nye følesen.. men er noe med det håpet, det har mye å si..

og mange ganger bare det å se, et steg selv, er et utrolig steg i seg selv..

jeg fikk et lite håp av å se ditt innlegg, et håp om at det går an å bli hel.. når noen er på vei til å bli hel, så tror jeg på at det går an å bli hel..men rart hvor mye lettere det er å se dte hos andre..

men skjønner du har litt blanda følelser, for når man da begynner å kjenne følelser for urett mot seg selv, da kjenner man å på mange følelser og mye kjipe folk der ute..

det står et sted at et aks/strå pleier å knytte seg selv i mye vind og stormet, til slutt er strået så sterkt at ingen storm vil knekke det..

den prøver jeg å holde på når følelser treffer, og når jeg ikke klarer å tenke på det, så finner jeg det frem når jeg orker igjen.

masse lykke til med alle dine nye tanker, føleser og situasjon..

tenker på deg..

og sender en klem til deg i kveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja er så godt å kjenne, men skjønner den nye følesen.. men er noe med det håpet, det har mye å si..

og mange ganger bare det å se, et steg selv, er et utrolig steg i seg selv..

jeg fikk et lite håp av å se ditt innlegg, et håp om at det går an å bli hel.. når noen er på vei til å bli hel, så tror jeg på at det går an å bli hel..men rart hvor mye lettere det er å se dte hos andre..

men skjønner du har litt blanda følelser, for når man da begynner å kjenne følelser for urett mot seg selv, da kjenner man å på mange følelser og mye kjipe folk der ute..

det står et sted at et aks/strå pleier å knytte seg selv i mye vind og stormet, til slutt er strået så sterkt at ingen storm vil knekke det..

den prøver jeg å holde på når følelser treffer, og når jeg ikke klarer å tenke på det, så finner jeg det frem når jeg orker igjen.

masse lykke til med alle dine nye tanker, føleser og situasjon..

tenker på deg..

og sender en klem til deg i kveld..

Js, følelsene er blanda, men jeg tror like fullt og helt at dette erstarten på noe. Selvfølgelig skifter det hele tiden. Det ene øyeblikket kjenner jeg lykke over denne oppdagelsen, i neste er den borte og jeg tenker det bare var en hallusinasjon... Men det er ikke det. Det er små tegn på at jeg går i riktig retning. Det er glimt av håp! Det håper vi alle trenger!

Ønsker så virkelig dette for deg også. At du skal kjenne at all jobbinga er verdt det. Det er møkkvondt og vanskelig, men det hjelper jo, for pokker! :P

Det er jo hele poenget, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde som du anbefalte! =)

Gikk på kino med ei venninne og på kafé etterpå. Det var veldig koselig.

Jeg prøver å holde liv i denne nye oppdagelsen. Håper den varer lenge. Skal til psykologen i morgen. Jeg gruer meg ikke. Jeg hadde rett til å bli sint. Og rett til å si i fra. Det skal ingen kunne ta fra meg.

Ønsker det beste for alle dere her inne også. Vi må kjempe, for det kan faktisk funke!!! =)

Så bra! Man trenger virkelig sånne stunder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Js, følelsene er blanda, men jeg tror like fullt og helt at dette erstarten på noe. Selvfølgelig skifter det hele tiden. Det ene øyeblikket kjenner jeg lykke over denne oppdagelsen, i neste er den borte og jeg tenker det bare var en hallusinasjon... Men det er ikke det. Det er små tegn på at jeg går i riktig retning. Det er glimt av håp! Det håper vi alle trenger!

Ønsker så virkelig dette for deg også. At du skal kjenne at all jobbinga er verdt det. Det er møkkvondt og vanskelig, men det hjelper jo, for pokker! :P

Det er jo hele poenget, er det ikke?

ja sant det, det lille glimtet som treffer et sted i hjertet og gir litt håp til å ta et steg, og så et lite nytt håp til et nytt steg..

jo jeg vil ikke sitte igjen med all denne harde jobbingen for ikke å bli bedre..det er jo derfor..og jeg har sett andre klare det..så da klarer vi det å..

jeg gleder meg til jeg kommer dit du er nå, nå har jeg noe å jobbe mot og oppover.. tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja sant det, det lille glimtet som treffer et sted i hjertet og gir litt håp til å ta et steg, og så et lite nytt håp til et nytt steg..

jo jeg vil ikke sitte igjen med all denne harde jobbingen for ikke å bli bedre..det er jo derfor..og jeg har sett andre klare det..så da klarer vi det å..

jeg gleder meg til jeg kommer dit du er nå, nå har jeg noe å jobbe mot og oppover.. tusen takk :)

fytti feita. En vakker dag er vi der alle sammen. Eller kanskje en helt vanlig dag...

VI SKAL KLARE DETTE!!!

I kveld er jeg full av håp for oss alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fytti feita. En vakker dag er vi der alle sammen. Eller kanskje en helt vanlig dag...

VI SKAL KLARE DETTE!!!

I kveld er jeg full av håp for oss alle!

"fytti feita"??

hehehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"fytti feita"??

hehehehe

asså... jeg har en liten sånn talefeil, skjønner du. det hviler en forbannelse over meg som kalles "rare-uttrykks-syndromet".

Jeg må visst bare lære meg å leve med det.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fytti feita. En vakker dag er vi der alle sammen. Eller kanskje en helt vanlig dag...

VI SKAL KLARE DETTE!!!

I kveld er jeg full av håp for oss alle!

jeg ble litt glad nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg ble litt glad nå :)

så diggeligg!!

Du skal bli ultraglad en dag! En dag, vettu, så kommer du til å vandre rundt som ei duracelkanin på lykkepille og synge "vi må dele, dele, dele du og jeg...." og "kom og syng en sang. Leke gjør vi dagen laaaang. Kom og syng en sang. Vi har gått i gang!"

Og bak deg kommer jeg springene og synger "kalle klovn, kalle klovn. Han er rett og slett utrulig...." =)

Steike så bra vi kommer til å få det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så diggeligg!!

Du skal bli ultraglad en dag! En dag, vettu, så kommer du til å vandre rundt som ei duracelkanin på lykkepille og synge "vi må dele, dele, dele du og jeg...." og "kom og syng en sang. Leke gjør vi dagen laaaang. Kom og syng en sang. Vi har gått i gang!"

Og bak deg kommer jeg springene og synger "kalle klovn, kalle klovn. Han er rett og slett utrulig...." =)

Steike så bra vi kommer til å få det!!

sorry at jeg blander meg inn

duracellkanin på lykkepiller??

*dagens latter*

:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så diggeligg!!

Du skal bli ultraglad en dag! En dag, vettu, så kommer du til å vandre rundt som ei duracelkanin på lykkepille og synge "vi må dele, dele, dele du og jeg...." og "kom og syng en sang. Leke gjør vi dagen laaaang. Kom og syng en sang. Vi har gått i gang!"

Og bak deg kommer jeg springene og synger "kalle klovn, kalle klovn. Han er rett og slett utrulig...." =)

Steike så bra vi kommer til å få det!!

det hørest bra ut:)

og så skal vi hoppe rundt å danse og juble.. og synge girls just wanna have fun.. mens vi ler fordi vi er fri..

den dagen skal jeg ta bilde og lime inn i mitt nye foto album.. som skal hete en ny dag..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hørest bra ut:)

og så skal vi hoppe rundt å danse og juble.. og synge girls just wanna have fun.. mens vi ler fordi vi er fri..

den dagen skal jeg ta bilde og lime inn i mitt nye foto album.. som skal hete en ny dag..

:)

og jeg skal bytte navn til TurboLilje!!! =)

Men vi må begynne med tøy og bøy, for jeg blir så fort støl av all dansinga... Kondis er et fremmedord jeg aldri har forstått betydningen av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry at jeg blander meg inn

duracellkanin på lykkepiller??

*dagens latter*

:-))

jepp! det er sånn vi kommer til å bli! =) Du og. Rosa med pels og på høygir!! =)Yeah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og jeg skal bytte navn til TurboLilje!!! =)

Men vi må begynne med tøy og bøy, for jeg blir så fort støl av all dansinga... Kondis er et fremmedord jeg aldri har forstått betydningen av.

kondis.. hmm hva er det..:P

ja må ha litt bøy å tøy ja, ellers klarer ikke jeg å synge å danse samtidig... hehe om jeg ikke har astma, kommer jeg til å få det da, hvis jeg ikke har litt bøy å tøy hehe

ja det navnet må du ha da :) jeg må hete turbo berta..

sitter å ser dette for meg, og slitter å smiler litt her..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...