Gå til innhold

Godt nytt j**** år!


Gjest En svak Lilje i natt...

Anbefalte innlegg

Gjest En svak Lilje i natt...

Det smeller på utsiden av vinduet mitt. Jeg har nettopp kommet hjem. Har hatt en fin feiring i grunn, til nå..., men ble en smule brisen.

Jeg var kjempe glad, men kjente de tunge tankene luske i bakgrunnen. Jeg prøvde å skyve til side alle de vonde tankene og bare tenke de gode. De onde seiret i natt! Dessverre! Jeg kjempet imot, men klarte til slutt ikke mer. Jeg dro hjem. Gikk hjem fra byen aleine. Full og god. Hvem satt vel ikke på trappen min...?

Jeg klarer ikke dette stort mer. Jeg er for svak. Jeg prøver å glemme. Vil ikke huske. Det gjør for vondt. Jeg takler det bare ikke. Ikke i kveld. Ikke i morgen. Ikke noen gang.

LA MEG VÆRE I FRED, DIN SATANS JÆVEL!!!

Ikke ta på meg igjen.. vær så snill!!!

Jeg takler det ikke. Jeg klarer det ikke. Jeg føler meg bare ekkel. Ikke gjør det igjen!!!

IKKE TA PÅ MEG!!!

Jeg vil sove nå. Glemme alt.

Glemme for alltid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • liljensverden

    26

  • Sør

    10

  • sheba

    6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Gjest gamleBarbie

Lille skatten.

Er så enormt glad i deg. Ikke gi opp. Det er alltid en sånn ting, at det går to skritt frem, og ett tilbake. Du fikk ett tilbakesteg nå. Men jenta mi, du vet at du er sterk, og at du klarer dette også. Jeg vet at du klarer dette også! For du, jenta mi, er bare supergod!!!!!

Ikke gi deg. Vis at du er den sterke jenta jeg kjenner! Jeg er ikke så ofte her inne nå, men du vet hvor jeg er.

God klem til en sterk jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liljensverden

Lille skatten.

Er så enormt glad i deg. Ikke gi opp. Det er alltid en sånn ting, at det går to skritt frem, og ett tilbake. Du fikk ett tilbakesteg nå. Men jenta mi, du vet at du er sterk, og at du klarer dette også. Jeg vet at du klarer dette også! For du, jenta mi, er bare supergod!!!!!

Ikke gi deg. Vis at du er den sterke jenta jeg kjenner! Jeg er ikke så ofte her inne nå, men du vet hvor jeg er.

God klem til en sterk jente.

jeg klarer det ikke. jeg føler meg bare så ekkel. jeg ville bare hjem og sove. Ville ikke at han skulle stå der og kaste seg over meg. føler meg så ekkel, så ekkel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille skatten.

Er så enormt glad i deg. Ikke gi opp. Det er alltid en sånn ting, at det går to skritt frem, og ett tilbake. Du fikk ett tilbakesteg nå. Men jenta mi, du vet at du er sterk, og at du klarer dette også. Jeg vet at du klarer dette også! For du, jenta mi, er bare supergod!!!!!

Ikke gi deg. Vis at du er den sterke jenta jeg kjenner! Jeg er ikke så ofte her inne nå, men du vet hvor jeg er.

God klem til en sterk jente.

Hei Barbie!

Ønsker deg et godt nyttår! Pass godt på deg og dine (men det vet jeg jo at du gjør)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liljensverden

Hei Barbie!

Ønsker deg et godt nyttår! Pass godt på deg og dine (men det vet jeg jo at du gjør)

*klem*

jeg klarer ikke å passe på meg selv. Hadde jeg klart det, hadde jeg unngått dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

liljensverden

*holder forsiktig i hånden*

Det er snart over igjen, lille liljevenn!

Takk!

men det gjør så vondt. Jeg takler det ikke. Det gjør så vondt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

men det gjør så vondt. Jeg takler det ikke. Det gjør så vondt!

Jeg vet! Det er jævlig! Men det er bare en vei vet du, holde ut og holde fast. En bitteliten stund om gangen!

Vet du kjenner deg liten og svak nå, men husk at det bor styrke i liljen og. Den kommer igjen.

Og snart gjør det mindre vondt igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liljensverden

Jeg vet! Det er jævlig! Men det er bare en vei vet du, holde ut og holde fast. En bitteliten stund om gangen!

Vet du kjenner deg liten og svak nå, men husk at det bor styrke i liljen og. Den kommer igjen.

Og snart gjør det mindre vondt igjen!

Jeg mener ikke å lesse alt over på dere. Jeg vil jo ikke det. Men jeg føler meg så aleine nå. føler det bare er meg i denne onde, onde verden.

Skulle ønske jeg kunne spole tiden tilbake noen timer og gjøre alt riktg. Jeg visste ikke at han skulle sitte på trappa. Hadde jeg visst det, skulle jeg gjort alt anderledes!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener ikke å lesse alt over på dere. Jeg vil jo ikke det. Men jeg føler meg så aleine nå. føler det bare er meg i denne onde, onde verden.

Skulle ønske jeg kunne spole tiden tilbake noen timer og gjøre alt riktg. Jeg visste ikke at han skulle sitte på trappa. Hadde jeg visst det, skulle jeg gjort alt anderledes!!!

liljensverden,

Det er ikke din feil på noen som helst måte. Hvis det hadde skjedd andre, ville du aldri tenkt at "det var hennes feil", og det er selvsagt heller overhodet ikke din feil. Og selvsagt ønsker man at slikt aldri skjedde.

Det er folk på nett som bryr seg om deg. Husk det. Barbie, og flere andre.

Ta vare på deg selv,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener ikke å lesse alt over på dere. Jeg vil jo ikke det. Men jeg føler meg så aleine nå. føler det bare er meg i denne onde, onde verden.

Skulle ønske jeg kunne spole tiden tilbake noen timer og gjøre alt riktg. Jeg visste ikke at han skulle sitte på trappa. Hadde jeg visst det, skulle jeg gjort alt anderledes!!!

Kjære, kjære du! Du får lesse så mye du vil! Har sterke skuldre i kveld, bærer det du klarer å lesse over!

Det er så fort å bli vippet over av sånt. Men det går over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liljensverden

liljensverden,

Det er ikke din feil på noen som helst måte. Hvis det hadde skjedd andre, ville du aldri tenkt at "det var hennes feil", og det er selvsagt heller overhodet ikke din feil. Og selvsagt ønsker man at slikt aldri skjedde.

Det er folk på nett som bryr seg om deg. Husk det. Barbie, og flere andre.

Ta vare på deg selv,

Men jeg burde ikke gått hjem aleine. Jeg burde ikke drukket. Jeg burde ikke feiret i kveld. Jeg burde ikke gått hjem aleine.

Det er så mye jeg ikke burde.. Jeg takelr det bare ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liljensverden

Kjære, kjære du! Du får lesse så mye du vil! Har sterke skuldre i kveld, bærer det du klarer å lesse over!

Det er så fort å bli vippet over av sånt. Men det går over!

Hvorfor?

Hvorfor skal dette skje?

Jeg var jo så sterk nå! Jeg var så kampklar! Men jeg klarte ikke kjempe.

Pokker ta meg, for at jeg er så svak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg burde ikke gått hjem aleine. Jeg burde ikke drukket. Jeg burde ikke feiret i kveld. Jeg burde ikke gått hjem aleine.

Det er så mye jeg ikke burde.. Jeg takelr det bare ikke.

Kreket som skadet deg burde ikke. Hadde ikke lov. Forbrøt seg. Gjorde noe ulovlig. Det er derfor det står i Straffeloven.

Ikke du. Du gjorde ikke noe galt. Det er ikke ulovlig å drikke. Det er ikke ulovlig å gå alene.

Det er ikke din feil. Det er bare ikke det. Helt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liljensverden

Kreket som skadet deg burde ikke. Hadde ikke lov. Forbrøt seg. Gjorde noe ulovlig. Det er derfor det står i Straffeloven.

Ikke du. Du gjorde ikke noe galt. Det er ikke ulovlig å drikke. Det er ikke ulovlig å gå alene.

Det er ikke din feil. Det er bare ikke det. Helt sikkert.

Pokker ta!! Men jeg klarer ikke tro deg. Ikke i kveld.

I kveld er alt min feil!

I natt føler meg meg bare ekkel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor?

Hvorfor skal dette skje?

Jeg var jo så sterk nå! Jeg var så kampklar! Men jeg klarte ikke kjempe.

Pokker ta meg, for at jeg er så svak!

Dette skjer IKKE fordi du ikke er sterk! Man kan aldri bli sterk nok til å ikke ramle!

Og du er like mye på vei nå! Psykologen min sier alltid at det som ser ut som tilbakeskritt alltid er en del av veien frem!

At det ikke er mulig å gå tilbake. Men at å ramle er en del av prosessen. Forbasket at det skal gjøre så vondt!

Og, det er ekstra vondt når man nettopp har hatt det så bra, kontrasten blir så stor.

Men du har fortsatt kommet langt liljen, du ser det når du bare kommer opp av denne dumpen!

Klarer du å hvile litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liljensverden

Dette skjer IKKE fordi du ikke er sterk! Man kan aldri bli sterk nok til å ikke ramle!

Og du er like mye på vei nå! Psykologen min sier alltid at det som ser ut som tilbakeskritt alltid er en del av veien frem!

At det ikke er mulig å gå tilbake. Men at å ramle er en del av prosessen. Forbasket at det skal gjøre så vondt!

Og, det er ekstra vondt når man nettopp har hatt det så bra, kontrasten blir så stor.

Men du har fortsatt kommet langt liljen, du ser det når du bare kommer opp av denne dumpen!

Klarer du å hvile litt?

Jeg vil bare legg meg og våkne i morgen uten å huske. Kan jeg det?

Kan jeg bare glemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare legg meg og våkne i morgen uten å huske. Kan jeg det?

Kan jeg bare glemme?

Nei.. Skulle ønske jeg kunne si at du kunne! Men, det vil bli lettere å bære, MYE lettere!

*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker ta!! Men jeg klarer ikke tro deg. Ikke i kveld.

I kveld er alt min feil!

I natt føler meg meg bare ekkel..

Men det finnes ikke et eneste menneske på jorden som synes det. Ingen andre.

Og tenk på at du aldri ville tenkt tanken om noen andre som var blitt utsatt for det samme.

De tankene du sliter med er resulatet av det som skjedde deg. Det er så vanlig å tenke "hvis jeg ikke gikk der", og "jeg føler meg ekkel", men det er ikke din feil, og du er helt sikkert ikke ekkel.

Det er kreket som er 100% ansvarlig for det som skjedde. Prøv å huske det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liljensverden

Nei.. Skulle ønske jeg kunne si at du kunne! Men, det vil bli lettere å bære, MYE lettere!

*

Det smeller som pokker ute. Jeg takler det ikke. Ikke i natt.

POkker ta emg for ikke skjønne alt jeg burde gjort!

Pokker ta meg for ikke skjønne alt jeg burde tatt hensyn til!

Lærer jeg aldri?

jeg trodde jeg hadde lært.

Det gjør så veldig veldig vondt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...