Gå til innhold

Herregud, han har jo nesten ikke utstyr!


Gjest kickimor

Anbefalte innlegg

Dette er en bra diskusjon...

altså det ble nevnt her at standard størrelse er 13-18 cm lang i et annet innlegg for lenge siden... det er liksom default. Men damer som er hehe "krevende" får gjøre det beste ut av det... alle er forskjellige... :P

til gry isachsen

nu når du og dine andre medsøstre åbentbart hudløst ærligt siger at det er størrelsen der tæller så har jeg et par spørgsmål

1. i siger at det er mænd der har opfundet myten om at størrelsen ikke er afgørende men i kvinder siger jo HELE TIDEN ikke bare i norge og danmark men alle steder at det er mænds mindreværdskomplekser og ikke størrelsen der er problemet er hykleri et ord at bruge her eller hvad

2. hvornår kan vi frasortere kvinder med små eller slatne bryster uden at få at vide at vi ikke respekterer jer ditto med jeres holdning til manden

3. hvorfor lyver i om det samtidig med at i hele tiden siger at manden har et problem når det er jer der siger en ting og mener noget andet

måske skulle i sige til fyren før i møder ham hvis din pik ikke er af tilfredsstillende størrelse så glem det så kan os andre mindre udrustede mænd gå ud på toilettet og skære den af også kan i åh så forsømte kvinder få alle supereksemplarerne for jer selv

kvinder forstår ikke at meget af mandens selvværd ligger i hans penis og bliver han ydmyget sand eller falsk så mister han sin selvværd så er det godt at du bekræfter at han ikke er noget værd i din bog gry du siger jo at størrelsen er alt

husk kvinder har det samme mellem benene det har mænd ikke derfor er det for let for kvinder at enten bagatelisere dette som en mands problem

i vil åbentbart havde perfekte mænd med superstore pikke en icq på 140 flot og et fedt job eller er han ikke god nok

det er en svada det her ikke kun på dig men alle kvinder fordi jeg føler mig ydmyget over din penisholdning fordi du betragter mig som mindre værdig fordi jeg ikke lever op til dine og dine medsøstres mål

men det kan du jo ikke forstå

ja jeg har læst lidt af din bog om hvordan kvinden og manden kan forbedre muligheden for orgasme og et bedre sexliv det lyder da interessant men så siger du at små pikke er ligegyldige og ikke til at bruge du er en hykler i 40 år har kvinder ikke mænd betragten mænd obsession med penisstørrelse som latterlig men det viser sig i de fleste tilfælde åbentbart at det er kvinder der er mest optaget af det

jeg er spændt på om du svarer på mit indlæg da du sikker finder mig useriøs fordi jeg påpeger det fra mandens synspunkt men du kunne jo svare på spørgsmålet ærligt og give nogen råd til en mand og mænd som mig som ikke har en hestepik ja undskyld udtrykket

selvfølgelig er jeg da misundelig på mænd med store peniser som åbentbart får kvinder til at gøre alt for dem men at gøre mig og andre til en laverestående race på grund af mindre penis er for latterlig du synes måske at jeg modsiger mig selv men din holdning til at størrelsen er altafgørende kontra din gode råd til bedre sex mellem mand og kvinde hænger ikke sammen du udelukker jo de fleste mænd på den konto

hilsen en lidt ophidset lidt ydmyget men venlig ung mand som gerne vil have et ærligt svar om hvad mænd med mindre udstyr skal gøre når vi ikke lever op til jeres perfektionisktisk og høje standarder om mandens udstyr

tænk hvis jeg begyndte at omtale kvindens krop brystmål på samme måde som i snakker om mandens underliv

ja politisk korrekthed har altid beskyttet kvinder fra jeres dobbelttungede mentalitet

venlig hilsen

mondo

du svarer sikkert ikke du undgår penisstørrelsen betydning både i denne brevkasse og på din egen hjemside

så dette brev bliver sikker lodret arkiveret i skraldespanden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 303
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Fransiscka

    20

  • trollfar

    20

  • naiv

    10

  • egwene

    10

Mest aktive i denne tråden

Du beskrev vel best, Flora, hva jeg føler og hvordan situasjonen er med han jeg er med. Den er dessverre en liten skrue osv har aldri vært så brydd i hele mitt liv og ja den faller ut hele tiden...er nok ikke jeg som er "vid" her nei...men men...vet ikke hva jeg skal si må bare si at det faktisk har opptatt tankene litt selv om det strengt tatt ikke burde det. Jeg er i begynelsen

av 30åra hvis det var noen som spurte om det?

ellers så får dere ha takk for svarene det gir en jo litt innsyn i problemet

Tja, du får rett og slett sette deg grundig på ham og ri i sirkel istedet for opp og ned, og så får du spørre pent om det er greit for ham å supplere med en avløser i latex. Hvis mannen ellers er god så hold på ham du, tro meg, det finnes verre ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
Gjest god elskar

"Vi hadde god sex for det men det var fordi han var flink ellers."

"(...) er helt overrasket og fortvila jeg (...)"

Din fortvilelse er altså basert kun på størrelsen? Du sier selv at dere hadde god sex fordi han var flink... Hva er det du vil? Hva er problemet?

fantastisk enig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest god elskar

Jeg tror 15CM er MAX av det som er mulig å få inn.

ei venninne av meg hadde ein type med 20cm som ikkje botna .... men det er spesielt trur eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...