Gå til innhold

Au au, nedpress!!


Gjest mij

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor26

Den verste nedpress-følelsen forsvinner når jeg reiser meg ja, men magen er fremdeles knallhard og det kjennes i ryggen.

Generalprøve er sikkert det rette ordet!

Min sprengvondt ble også borte når jeg reiste meg og gikk. Satt jeg og ventet på dem så kom dem ca hvert 5, minutt, men når jeg gikk rundt og gjorde ting merket jeg det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trultemor26

Ja, jeg husker det godt.. Hvilken dato må jeg tilbake til for å lese hva du skrev da?

3. januar, knerten kom natt til 4. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den verste nedpress-følelsen forsvinner når jeg reiser meg ja, men magen er fremdeles knallhard og det kjennes i ryggen.

Generalprøve er sikkert det rette ordet!

Spennende å følge deg mij :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Det gikk den morgenen.

Jaja, jeg er nå her i dag og :-)

Tok meg en dusj i går kveld, og da forsvant alle vondter. Har bare hatt litt press i ryggen i natt, ellers ingenting.

Er nesten skuffa nå.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, jeg er nå her i dag og :-)

Tok meg en dusj i går kveld, og da forsvant alle vondter. Har bare hatt litt press i ryggen i natt, ellers ingenting.

Er nesten skuffa nå.. ;-)

Jeg fikk ikke med meg denne tråden i går kveld, så jeg las fra bunnen av nå... og nå ble jeg nesten skuffa jeg også, over at du plutselig dukka opp her og ingen ting var skjedd...hehe...;o)

Jeg gikk med rier, og da mener jeg rier og ikke kynnere (de hadde jeg før der igjen), i mange dager før jeg fødte. Jeg var på sykehuset og der sa de at "nå er det snart i gang..." jadda... Det var vondt samme hva jeg gjorde...og jeg gikk og gikk for å prøve å få litt fart på sakene, og lå over gelender og benker både her og der og ynka meg. Men ut ville hun ikke. Vannet gikk og de måtte sette i gang fødselen et døgn senere. Håper alt skjer av seg selv litt kjapt og at du slipper unna å gå slik iallfall.

Lykke til, det er som du sier, det skjer snart!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke med meg denne tråden i går kveld, så jeg las fra bunnen av nå... og nå ble jeg nesten skuffa jeg også, over at du plutselig dukka opp her og ingen ting var skjedd...hehe...;o)

Jeg gikk med rier, og da mener jeg rier og ikke kynnere (de hadde jeg før der igjen), i mange dager før jeg fødte. Jeg var på sykehuset og der sa de at "nå er det snart i gang..." jadda... Det var vondt samme hva jeg gjorde...og jeg gikk og gikk for å prøve å få litt fart på sakene, og lå over gelender og benker både her og der og ynka meg. Men ut ville hun ikke. Vannet gikk og de måtte sette i gang fødselen et døgn senere. Håper alt skjer av seg selv litt kjapt og at du slipper unna å gå slik iallfall.

Lykke til, det er som du sier, det skjer snart!

:o)

Uff, det hørtes ikke godt ut! Jeg har også en venninne som gikk slik i 3 dager.

Min forrige fødsel var litt i kjappeste laget, men til sammenligning med 3 dager kan man jo lure på hva som er å foretrekke.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kommer nok straks, så mif ser vi nok ikke med det første, nei ;o)

Hun er i gang igjen nå, så det ser ut til å være en slags ettermiddags-syssel hun har.. Så nå er det opp og gå, gitt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...