Gå til innhold

Frigjøre nick?


Gjest Princess Peach

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach

Jeg ønsker å bytte nicket mitt til et som er opptatt, men jeg har aldri sett at noen har brukt det. Kan dere frigjøre nick som ikke er i bruk lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 135
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Gemini

    17

  • hare1365380455

    8

  • Angelica :o)

    8

  • Peachy

    5

Gjest Princess Peach

Peach har bare blitt brukt fire ganger, i 2002.

Så det burde ikke være noen fare ved å frigjøre det.

Nei, men spørsmålet var om det er -mulig-. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I de gode gamle DOL-dager ble alle nick som ikke hadde vært i bruk på et antall dager/uker/måneder (husker ikke eksakt, kanskje 90 dager) frigjort.

Det kunne kanskje vært lurt med en litt lengre periode, men nick som ikke har vært brukt i løpet av de siste 52 uker burde vært frigjort, det burde være fullt mulig.

Da gjenstår det bare å se om det er vilje også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

I de gode gamle DOL-dager ble alle nick som ikke hadde vært i bruk på et antall dager/uker/måneder (husker ikke eksakt, kanskje 90 dager) frigjort.

Det kunne kanskje vært lurt med en litt lengre periode, men nick som ikke har vært brukt i løpet av de siste 52 uker burde vært frigjort, det burde være fullt mulig.

Da gjenstår det bare å se om det er vilje også ;-)

Hm, ettersom Ulvinnen sier nicket ikke har vært brukt siden 2002, så er nok ikke den regelen gjeldende lenger.

Søren og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, ettersom Ulvinnen sier nicket ikke har vært brukt siden 2002, så er nok ikke den regelen gjeldende lenger.

Søren og.

Dersom det er vilje til å endre praksis, så kan nok webbisene fint rydde opp i de gamle ubrukte nickene.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

Er spent på hva du får til svar. Jeg vil gjerne ha bort 12 etter nicket mitt.

Og etter som jeg har forstått, har ikke Shira vært i bruk på veldig lenge.

Jeg kunne jo ha byttet til noe helt annet, men har ikke lyst til det heller *vanskelig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Er spent på hva du får til svar. Jeg vil gjerne ha bort 12 etter nicket mitt.

Og etter som jeg har forstått, har ikke Shira vært i bruk på veldig lenge.

Jeg kunne jo ha byttet til noe helt annet, men har ikke lyst til det heller *vanskelig*

Ja, håper webbis kan forte seg litt med å svare. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Dersom det er vilje til å endre praksis, så kan nok webbisene fint rydde opp i de gamle ubrukte nickene.

:)

Ja, håper de svarer snart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

Er spent på hva du får til svar. Jeg vil gjerne ha bort 12 etter nicket mitt.

Og etter som jeg har forstått, har ikke Shira vært i bruk på veldig lenge.

Jeg kunne jo ha byttet til noe helt annet, men har ikke lyst til det heller *vanskelig*

Shira har bare blitt brukt tre ganger, og det var i 2000. Så det skulle ikke være noen som føler at deres nick blir rappet om du fikk ta det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

Shira har bare blitt brukt tre ganger, og det var i 2000. Så det skulle ikke være noen som føler at deres nick blir rappet om du fikk ta det.

Men jeg tror hun var aktiv i gamle dager. Mener det var noen som sa at de husket henne, men det er jo mange år siden nå.

Jeg er lei av at folk tror jeg er 12 år gammel ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Men jeg tror hun var aktiv i gamle dager. Mener det var noen som sa at de husket henne, men det er jo mange år siden nå.

Jeg er lei av at folk tror jeg er 12 år gammel ;o)

Fordi om noen hadde et nick for fem år siden, er det jo ikke noe i veien for at du skal få bruke det nå. Jeg forbinder iallfall bare Shira med deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Men jeg tror hun var aktiv i gamle dager. Mener det var noen som sa at de husket henne, men det er jo mange år siden nå.

Jeg er lei av at folk tror jeg er 12 år gammel ;o)

Det er mulig at hun var det, jeg tok bare et søk. Så om hun varaktiv i perioden før deler av basen ble slettet, så kom ikke det frem.

Jeg har full forståelse for at du vil bli kvitt 12 tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...