Gå til innhold

Frigjøre nick?


Gjest Princess Peach

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach

*knis*

Jeg liker det du har nå! Hva er det du vil ha i steden for...? Om det ikke er superhemmelig, da. :)

Bare Peach uten Princess foran. :)

Eventuelt kan jeg jo bare ta tilbake det gamle nicket da, men jeg liker Peach.

Eller kanskje jeg skal finne på noe heeelt annet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 135
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Gemini

    17

  • hare1365380455

    8

  • Angelica :o)

    8

  • Peachy

    5

Gjest Princess Peach

Å, sånn sett. Nå trodde jeg sheila hadde lenket nick til akvariet eller noe.

Kan webmaster gjøre noe med det, da? Nei, forresten, de prioriterer visst viktigere ting. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Har du prøvd shira med liten s?

Nei, det har jeg ikke. Men jeg klarer ikke helt tanken på navn/nick med liten forbokstav.

He he, jeg får omtrent neller av folk på MSN som bruker liten bokstav. Skal ha noen issus jeg også ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare Peach uten Princess foran. :)

Eventuelt kan jeg jo bare ta tilbake det gamle nicket da, men jeg liker Peach.

Eller kanskje jeg skal finne på noe heeelt annet? :)

Var det SÅ traurig på kongefesten at du kaster tiaraen? Klarte du ikke å danke ut Madeleine med kjolen din?

Og hva synes du om hun mørke fra "Søstre"? Er hun bra nok for godklumpen vår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

[quote name=Shira :o)' timestamp='1172699282' post='3551508]

Du skulle jo hatt Peach med en liten paraply bak du da *akkurat spilt DS*

Ja, hvor er paraplybokstaven på tastaturet? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Bare Peach uten Princess foran. :)

Eventuelt kan jeg jo bare ta tilbake det gamle nicket da, men jeg liker Peach.

Eller kanskje jeg skal finne på noe heeelt annet? :)

Du må nesten ha Peach... :D

Det er et bra nick!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Var det SÅ traurig på kongefesten at du kaster tiaraen? Klarte du ikke å danke ut Madeleine med kjolen din?

Og hva synes du om hun mørke fra "Søstre"? Er hun bra nok for godklumpen vår?

Jeg vil bare ikke bli beskyldt for å ha prinsessenykker igjen. ;)

Hvem er den mørke fra "Søstre"? Og hvilken sammenheng har dette vesenet med godklumpen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Ja, hvor er paraplybokstaven på tastaturet? ;)

Evnt en krone. Men jeg finner ikke den tasten heller. På tide med flere nye taster kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil bare ikke bli beskyldt for å ha prinsessenykker igjen. ;)

Hvem er den mørke fra "Søstre"? Og hvilken sammenheng har dette vesenet med godklumpen?

Eksen til House. Det ligger noe i lufta fortsatt. Og hun er jo nydelig, da. Men spiller bare bossy typer. Foruten "søstre" husker jeg henne fra "Once and again".

Også jeg som trodde du hadde kompetanse på amerikanske TV-serier. Men det gjelder kanskje bare legeromaner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prioritering av arbeidsoppgaver.

Ja, det måtte vært en dum prioritering å ta hensyn til ønsker fra DOLs brukere.

Kanskje på tide å tenke på at DOL ikke hadde vært den suksessen det er uten nettopp et stort antall faste brukere, og ikke bare de som er innom her for å stille rent medisinske spørsmål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Eksen til House. Det ligger noe i lufta fortsatt. Og hun er jo nydelig, da. Men spiller bare bossy typer. Foruten "søstre" husker jeg henne fra "Once and again".

Også jeg som trodde du hadde kompetanse på amerikanske TV-serier. Men det gjelder kanskje bare legeromaner?

Søstre har jeg aldri sett. Si Stacy da, så vet jeg hvem det er. Men er du på sesong 2 ennå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1172699240' post='3551507]

Nei, det har jeg ikke. Men jeg klarer ikke helt tanken på navn/nick med liten forbokstav.

He he, jeg får omtrent neller av folk på MSN som bruker liten bokstav. Skal ha noen issus jeg også ;o)

Jeg liker også at nick har stor forbokstav. Et nick er jo en erstatning for et navn, ergo bør det være stor forbokstav.

Jeg er like "snål" som deg på det området :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1172698307' post='3551474]

Jeg kan jo prøve og slenge på en smiley. Angelica blir ikke fornærma om jeg rapper ideen hennes, tror du?

*tester*

Flott! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstre har jeg aldri sett. Si Stacy da, så vet jeg hvem det er. Men er du på sesong 2 ennå? :)

Jeg ser på noe som heter NRK 1 på onsdager kl. 21.45.Og det var første episode av ny sesong i kveld. Hvor i verden er du, da?

Og hun heter Cela Ward, tror jeg. Eller noe sånt. I "Søstre" fiffet hun litt med selveste George Clooney, som spilte purk. Etterforsker. Så hun er godt vant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...