Gå til innhold

Kjære DOL-sjefer, webbiser og andre. Kan vi få et svar?


Peachy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • santander

    35

  • Peachy

    29

  • ShitDiddelyDo

    17

  • streker paa veggen..!

    6

Mest aktive i denne tråden

Gjest mandolina

Det er jo hyggelig at du er så fornøyd med dol.

Selv mener jeg at dol har flere kritikkverdige forhold, og da er det ikke webdesignet som er det største problemet.

Det mest verdifulle med dol er brukerne som er her. Dessverre så er det mange brukere som har blitt borte den siste tiden. Og det må lederne av dol ta tak i.

Den største svakheten til dol, er opplevelsen av at brukerne ikke tas på alvor.

Webmasterne svarer for sent på forumet, og ofte i en arrogant tone. Det er en mangel på serviceinstilling her som ikke er bra.

Det er plagsomt med innlegg skrevet av oppdiktede personligheter om fiktive problemstillinger, og hvor trådstarter ofte bruker flere nick i samme tråd, til å svare seg selv.

Ellers er forumet jo ikke bedre enn brukerne gjør det til.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Redaktør/daglig leder

Hehe.... vi er jammen heldige som har så mange engasjerte brukere! Jeg ser imidlertid at jeg uttrykte meg litt vagt og kanskje forvirrende da jeg nevnte at vi ville endre på innleggsrekkefølgen. Dette har etter hvert blitt til at vi skal lage en helt ny forumstruktur. Det skal vi ikke! Den eneste endringen er at vi går fra vertikal deling mellom trådliste og innlegg til horisontal. Og så hadde vi tenkt å la siste svar på svar eller innlegg komme nederst i og ikke øverst slik som i dag. For meg er det mer logisk, men der er jeg tydeligvis i et mindretall her inne... hehe.

Dette er selvsagt ikke noen stor greie for oss, så det trekker vi oss på. Innleggsrekkefølgen blir derfor som før. Så til Keinstein, SDD og dere andre som tror vi er en gjeng udemokratiske, drita tullinger:Det stemmer ik.... bare litt.

Men selv om funksjonaliteten ikke er endret nevneverdig, så vi det se helt annerledes ut her på DOL. Vi er forberedt på mye kjeft, men tror også mange vil bli fornøyd. Som sagt på lørdag: Vi tar gjerne imot reaksjoner og forbedringsforslag og har lagt ut denne adressen for å få samlet disse best mulig: [email protected] . Ikke tenk at vi forsøker å lage noe som dere ikke skal trives i. Vi ønsker selvsagt å beholde dere som brukere og helst rekruttere mange nye. Og vi er heller ikke "ferdig" med Doktor Online. Nettstedet vil kontinuerlig bli videreutviklet og da forhåpentligvis i en stadig bedre retning.

Hjelp oss med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.... vi er jammen heldige som har så mange engasjerte brukere! Jeg ser imidlertid at jeg uttrykte meg litt vagt og kanskje forvirrende da jeg nevnte at vi ville endre på innleggsrekkefølgen. Dette har etter hvert blitt til at vi skal lage en helt ny forumstruktur. Det skal vi ikke! Den eneste endringen er at vi går fra vertikal deling mellom trådliste og innlegg til horisontal. Og så hadde vi tenkt å la siste svar på svar eller innlegg komme nederst i og ikke øverst slik som i dag. For meg er det mer logisk, men der er jeg tydeligvis i et mindretall her inne... hehe.

Dette er selvsagt ikke noen stor greie for oss, så det trekker vi oss på. Innleggsrekkefølgen blir derfor som før. Så til Keinstein, SDD og dere andre som tror vi er en gjeng udemokratiske, drita tullinger:Det stemmer ik.... bare litt.

Men selv om funksjonaliteten ikke er endret nevneverdig, så vi det se helt annerledes ut her på DOL. Vi er forberedt på mye kjeft, men tror også mange vil bli fornøyd. Som sagt på lørdag: Vi tar gjerne imot reaksjoner og forbedringsforslag og har lagt ut denne adressen for å få samlet disse best mulig: [email protected] . Ikke tenk at vi forsøker å lage noe som dere ikke skal trives i. Vi ønsker selvsagt å beholde dere som brukere og helst rekruttere mange nye. Og vi er heller ikke "ferdig" med Doktor Online. Nettstedet vil kontinuerlig bli videreutviklet og da forhåpentligvis i en stadig bedre retning.

Hjelp oss med dette.

Tusen takk for svar, kjempebra at dere ikke vil endre på dette oppsettet! :D

(Nå får jeg sikkert santander m.fl. på nakken, hehe.)

Gleder meg til å se hvordan "Nye DOL" blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er mange innlegg her.

Ja, men hvorfor er det mange innlegg? Kanskje fordi brukerne foretrekker dette forumet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Synes det er mange innlegg her.

Og hvorfor er det mange innlegg her hvis siden er så til de grader ubrukelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor er det mange innlegg her hvis siden er så til de grader ubrukelig?

Et av livets mange ubesvarte paradoks. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men hvorfor er det mange innlegg? Kanskje fordi brukerne foretrekker dette forumet? :)

Det har vel igjen med vanesak å gjøre. DOL er nok som Heineken. Verdens største ølmerke, men alle er så vant til det at de fortsetter å kjøpe det selv om det er en latterlig øl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor er det mange innlegg her hvis siden er så til de grader ubrukelig?

Se på Heineken.

Tidenes dårligste øl (?), men likevel verdens største ølmerke pga makt, vane, reklame, penger og tradisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.... vi er jammen heldige som har så mange engasjerte brukere! Jeg ser imidlertid at jeg uttrykte meg litt vagt og kanskje forvirrende da jeg nevnte at vi ville endre på innleggsrekkefølgen. Dette har etter hvert blitt til at vi skal lage en helt ny forumstruktur. Det skal vi ikke! Den eneste endringen er at vi går fra vertikal deling mellom trådliste og innlegg til horisontal. Og så hadde vi tenkt å la siste svar på svar eller innlegg komme nederst i og ikke øverst slik som i dag. For meg er det mer logisk, men der er jeg tydeligvis i et mindretall her inne... hehe.

Dette er selvsagt ikke noen stor greie for oss, så det trekker vi oss på. Innleggsrekkefølgen blir derfor som før. Så til Keinstein, SDD og dere andre som tror vi er en gjeng udemokratiske, drita tullinger:Det stemmer ik.... bare litt.

Men selv om funksjonaliteten ikke er endret nevneverdig, så vi det se helt annerledes ut her på DOL. Vi er forberedt på mye kjeft, men tror også mange vil bli fornøyd. Som sagt på lørdag: Vi tar gjerne imot reaksjoner og forbedringsforslag og har lagt ut denne adressen for å få samlet disse best mulig: [email protected] . Ikke tenk at vi forsøker å lage noe som dere ikke skal trives i. Vi ønsker selvsagt å beholde dere som brukere og helst rekruttere mange nye. Og vi er heller ikke "ferdig" med Doktor Online. Nettstedet vil kontinuerlig bli videreutviklet og da forhåpentligvis i en stadig bedre retning.

Hjelp oss med dette.

"Og så hadde vi tenkt å la siste svar på svar eller innlegg komme nederst i og ikke øverst slik som i dag. For meg er det mer logisk, men der er jeg tydeligvis i et mindretall her inne... hehe.

Dette er selvsagt ikke noen stor greie for oss, så det trekker vi oss på."

Nei og nei! Her hadde jeg et såå stort håp om at det nettopp skulle bli en ombytting av rekkefølgen.

Her synes jeg _helt_ klart at du Redaktør/daglig leder ikke bør høre på alle de som ikke skjønner logikken. Når man kommer inn i en tråd, er det for meg helt opplagt at jeg lettest kan få lest det første svaret først, og dermed må det står øverst!

Min hovedparole: Ja til første svar øverst, og siste svar til slutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

streker paa veggen..!

Hehe.... vi er jammen heldige som har så mange engasjerte brukere! Jeg ser imidlertid at jeg uttrykte meg litt vagt og kanskje forvirrende da jeg nevnte at vi ville endre på innleggsrekkefølgen. Dette har etter hvert blitt til at vi skal lage en helt ny forumstruktur. Det skal vi ikke! Den eneste endringen er at vi går fra vertikal deling mellom trådliste og innlegg til horisontal. Og så hadde vi tenkt å la siste svar på svar eller innlegg komme nederst i og ikke øverst slik som i dag. For meg er det mer logisk, men der er jeg tydeligvis i et mindretall her inne... hehe.

Dette er selvsagt ikke noen stor greie for oss, så det trekker vi oss på. Innleggsrekkefølgen blir derfor som før. Så til Keinstein, SDD og dere andre som tror vi er en gjeng udemokratiske, drita tullinger:Det stemmer ik.... bare litt.

Men selv om funksjonaliteten ikke er endret nevneverdig, så vi det se helt annerledes ut her på DOL. Vi er forberedt på mye kjeft, men tror også mange vil bli fornøyd. Som sagt på lørdag: Vi tar gjerne imot reaksjoner og forbedringsforslag og har lagt ut denne adressen for å få samlet disse best mulig: [email protected] . Ikke tenk at vi forsøker å lage noe som dere ikke skal trives i. Vi ønsker selvsagt å beholde dere som brukere og helst rekruttere mange nye. Og vi er heller ikke "ferdig" med Doktor Online. Nettstedet vil kontinuerlig bli videreutviklet og da forhåpentligvis i en stadig bedre retning.

Hjelp oss med dette.

http://i19.tinypic.com/2ywbdcw.jpg

Æ vi ha're sånn æ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

streker paa veggen..!

"Og så hadde vi tenkt å la siste svar på svar eller innlegg komme nederst i og ikke øverst slik som i dag. For meg er det mer logisk, men der er jeg tydeligvis i et mindretall her inne... hehe.

Dette er selvsagt ikke noen stor greie for oss, så det trekker vi oss på."

Nei og nei! Her hadde jeg et såå stort håp om at det nettopp skulle bli en ombytting av rekkefølgen.

Her synes jeg _helt_ klart at du Redaktør/daglig leder ikke bør høre på alle de som ikke skjønner logikken. Når man kommer inn i en tråd, er det for meg helt opplagt at jeg lettest kan få lest det første svaret først, og dermed må det står øverst!

Min hovedparole: Ja til første svar øverst, og siste svar til slutt!

Jeg tenker ikke så mye over det egentlig, blitt vant til nyeste nederst dog, tror det blir greit beggeveier kanskje.

Kan la damene bestemme siden de er så liberale av seg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Se på Heineken.

Tidenes dårligste øl (?), men likevel verdens største ølmerke pga makt, vane, reklame, penger og tradisjon.

Men det er en latterlig sammenligning. Alle har hørt om Heiniken og du får den pressa på deg enten du sitter på bar i Oslo, i Praha eller i Bangkok.

Dol, derimot, i motsetning til f.eks. VG, er et forum de færreste har hørt om, og et forum de fleste finner ved en tilfeldighet når de googler et eller annet legerelatert spørsmål.

Mange ender likevel med å bli.

Hvor mange blir på Lommelgen etter å ha googla det samme legespørsmålet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

"Og så hadde vi tenkt å la siste svar på svar eller innlegg komme nederst i og ikke øverst slik som i dag. For meg er det mer logisk, men der er jeg tydeligvis i et mindretall her inne... hehe.

Dette er selvsagt ikke noen stor greie for oss, så det trekker vi oss på."

Nei og nei! Her hadde jeg et såå stort håp om at det nettopp skulle bli en ombytting av rekkefølgen.

Her synes jeg _helt_ klart at du Redaktør/daglig leder ikke bør høre på alle de som ikke skjønner logikken. Når man kommer inn i en tråd, er det for meg helt opplagt at jeg lettest kan få lest det første svaret først, og dermed må det står øverst!

Min hovedparole: Ja til første svar øverst, og siste svar til slutt!

"Min hovedparole: Ja til første svar øverst, og siste svar til slutt!"

Men det er da sånn nå også?

1. Hovedinnlegg.

2. Svar nummer 1.

3. Svar nummer 2.

Osv, osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er en latterlig sammenligning. Alle har hørt om Heiniken og du får den pressa på deg enten du sitter på bar i Oslo, i Praha eller i Bangkok.

Dol, derimot, i motsetning til f.eks. VG, er et forum de færreste har hørt om, og et forum de fleste finner ved en tilfeldighet når de googler et eller annet legerelatert spørsmål.

Mange ender likevel med å bli.

Hvor mange blir på Lommelgen etter å ha googla det samme legespørsmålet?

Kanskje folk kjenner folk på dol.

Helsedebattantene er jo en liten minoritetsgruppe, en slags clique. Ikke veit jeg.

Men det skyldes i hvert fall ikke at dol er et bra forum. For det er det ikke.

Hilsen webdesigner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Redaktør/daglig leder

"Og så hadde vi tenkt å la siste svar på svar eller innlegg komme nederst i og ikke øverst slik som i dag. For meg er det mer logisk, men der er jeg tydeligvis i et mindretall her inne... hehe.

Dette er selvsagt ikke noen stor greie for oss, så det trekker vi oss på."

Nei og nei! Her hadde jeg et såå stort håp om at det nettopp skulle bli en ombytting av rekkefølgen.

Her synes jeg _helt_ klart at du Redaktør/daglig leder ikke bør høre på alle de som ikke skjønner logikken. Når man kommer inn i en tråd, er det for meg helt opplagt at jeg lettest kan få lest det første svaret først, og dermed må det står øverst!

Min hovedparole: Ja til første svar øverst, og siste svar til slutt!

Lettskremt, serru :o

Dette er en enkel sak å fikse på om det skulle være ønskelig. Det er ikke verre enn at vi tar en avstemning blant brukerne en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

streker paa veggen..!

Den er jo fin den - bortsett fra at nickene til de som svarer er borte ;-)

Neida, jeg skjønner hva du ber om. Og de linjene hjelper en med å se trådoppbyggingen. Helt klart.

Tenkte folk kunne fylle ut nick selv, vi kunne selge doktoronline penner :)

Med nicket til de mest berømte dol'erne på labelen. Ulvinnen pennene må jo være flamme røde? ;)

dam di dam, må løpe ! lenge leve dol brukerne! alt ordner seg nok til slutt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...