Gå til innhold

Peachy & co


Phanter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 152
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Peachy

    42

  • Phanter

    32

  • hare1365380455

    12

  • Caloni Makaroni

    9

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Hva skjer nå da tro? Hele forumet kræsja igjen?

Det er hacking, og jeg er sikker på at Avkroken er målet!

Men jeg synes ikke det er riktig å gi etter for dette svineriet, men vi bør vurdere å flytte til norske phpbb som sies å ha høyere sikkerhet mot hackerangrep!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wild C

Det er hacking, og jeg er sikker på at Avkroken er målet!

Men jeg synes ikke det er riktig å gi etter for dette svineriet, men vi bør vurdere å flytte til norske phpbb som sies å ha høyere sikkerhet mot hackerangrep!

Mener du det? Hjelpes...

Men hvem står bak da tror du? Hvem har interesse av å hacke stedet?

Kan gjerne flytte til norske pføbb heller...hvis det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er hacking, og jeg er sikker på at Avkroken er målet!

Men jeg synes ikke det er riktig å gi etter for dette svineriet, men vi bør vurdere å flytte til norske phpbb som sies å ha høyere sikkerhet mot hackerangrep!

Jeg synes synd på svenskene som får ødelagt alle forumene sine pga dette, men de burde ha innført mye høyere sikkerhet før dette, før de i det heletatt tilbød noen forum...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du det? Hjelpes...

Men hvem står bak da tror du? Hvem har interesse av å hacke stedet?

Kan gjerne flytte til norske pføbb heller...hvis det går.

Jeg tror det er noen som rett og slett har det moro med å ødelegge forumet, sikkert unge folk som har dette som hobby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wild C

Jeg synes synd på svenskene som får ødelagt alle forumene sine pga dette, men de burde ha innført mye høyere sikkerhet før dette, før de i det heletatt tilbød noen forum...

Men hva er grunnen, hvem får noe ut av å hacke der?

ja syns at det går ut over andre forum der. Enig. Men hva vil hackerne oppnå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wild C

Jeg tror det er noen som rett og slett har det moro med å ødelegge forumet, sikkert unge folk som har dette som hobby.

Unge folk som er deltakere, eller noen som har utpekt seg dette forumet tilfeldig?

Synd. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Det er hacking, og jeg er sikker på at Avkroken er målet!

Men jeg synes ikke det er riktig å gi etter for dette svineriet, men vi bør vurdere å flytte til norske phpbb som sies å ha høyere sikkerhet mot hackerangrep!

Er du sikker på dette? At kroken er hovedmålet og de andre blir dratt med i dragsuget?

Er det noen indikasjoner på det? I så fall må jeg si at jeg ble litt paff, kroken er da ganske så harmløs.

Men igjen, stomiforumet ble hacket en gang også, og der er det ikke såmye spennendes som foregår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mista nikket

Men hva er grunnen, hvem får noe ut av å hacke der?

ja syns at det går ut over andre forum der. Enig. Men hva vil hackerne oppnå?

Ære og berømmelse i sine egne kretser? Noe å skryte av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Jeg synes synd på svenskene som får ødelagt alle forumene sine pga dette, men de burde ha innført mye høyere sikkerhet før dette, før de i det heletatt tilbød noen forum...

Vel, kill nå ikke svenskene helt da, norsk forum er også blitt hacket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er hacking, og jeg er sikker på at Avkroken er målet!

Men jeg synes ikke det er riktig å gi etter for dette svineriet, men vi bør vurdere å flytte til norske phpbb som sies å ha høyere sikkerhet mot hackerangrep!

Nå får du roe deg ned to hakk! Hvis du hadde giddet å lese på supportforumet, så hadde du sett at det var strømbrudd i går, og det er derfor forumet har vært nede. Det har ingenting med avkroken å gjøre i det hele tatt, ALLE forumene på egetforum er nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wild C

[quote name=Shira :o)' timestamp='1184761278' post='3643639]

Vel, kill nå ikke svenskene helt da, norsk forum er også blitt hacket.

Shira og Mista nicket:

Er det selve ødeleggelsen som er drivkraften bak hackingen? At de får ødelagt et forum? Eller kan de gå inn og hente info osv som ellers er skjult. Siden heder og berømmelse i egne kretser kan være grunn, - er det noe ellers å frykte mht sikkerheten? Kjipe greier med folk som ødelegger bare for å ødelegge. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1184761216' post='3643637]

Er du sikker på dette? At kroken er hovedmålet og de andre blir dratt med i dragsuget?

Er det noen indikasjoner på det? I så fall må jeg si at jeg ble litt paff, kroken er da ganske så harmløs.

Men igjen, stomiforumet ble hacket en gang også, og der er det ikke såmye spennendes som foregår.

Nei, det er ikke hacking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes synd på svenskene som får ødelagt alle forumene sine pga dette, men de burde ha innført mye høyere sikkerhet før dette, før de i det heletatt tilbød noen forum...

Hallooo! Det var pga et strømbrudd, sikkert litt ustabilt i dag også pga det. Det er å tillegge seg selv litt vel stor betydning at hele egetforum kræsjer pga oss, hæ? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mista nikket

Shira og Mista nicket:

Er det selve ødeleggelsen som er drivkraften bak hackingen? At de får ødelagt et forum? Eller kan de gå inn og hente info osv som ellers er skjult. Siden heder og berømmelse i egne kretser kan være grunn, - er det noe ellers å frykte mht sikkerheten? Kjipe greier med folk som ødelegger bare for å ødelegge. :-(

Jeg har ikke peiling på om de kan hente informasjon, men tror det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shira og Mista nicket:

Er det selve ødeleggelsen som er drivkraften bak hackingen? At de får ødelagt et forum? Eller kan de gå inn og hente info osv som ellers er skjult. Siden heder og berømmelse i egne kretser kan være grunn, - er det noe ellers å frykte mht sikkerheten? Kjipe greier med folk som ødelegger bare for å ødelegge. :-(

Det er ikke hacking, bare et strømbrudd. Les på supportforumet! http://support.egetforum.se/index.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wild C

Nå får du roe deg ned to hakk! Hvis du hadde giddet å lese på supportforumet, så hadde du sett at det var strømbrudd i går, og det er derfor forumet har vært nede. Det har ingenting med avkroken å gjøre i det hele tatt, ALLE forumene på egetforum er nede.

Men hacking er jo et kjent fenomen, - er vel ikke så rart om hun trodde det kunne være det vel? Med alt det tullet som har vært...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...