Gå til innhold

Peachy & co


Phanter

Anbefalte innlegg

Jeg tror det er noen som rett og slett har det moro med å ødelegge forumet, sikkert unge folk som har dette som hobby.

Det får da være måte på paranoia og stormannsgalskap. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 152
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Peachy

    42

  • Phanter

    32

  • hare1365380455

    12

  • Caloni Makaroni

    9

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

hare1365380455

Får opp dette:

"is marked as crashed and should be repaired"

Jeg fikk også opp det, men nå står det "finner ikke server".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hacking er jo et kjent fenomen, - er vel ikke så rart om hun trodde det kunne være det vel? Med alt det tullet som har vært...

Er ikke det å tillegge seg selv litt vel mye kred? ;) Tror svenskene bryr seg lite om de små kranglene våre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får du roe deg ned to hakk! Hvis du hadde giddet å lese på supportforumet, så hadde du sett at det var strømbrudd i går, og det er derfor forumet har vært nede. Det har ingenting med avkroken å gjøre i det hele tatt, ALLE forumene på egetforum er nede.

De skriver det, men feilmeldingene oppfører seg akkurat likt som når det skjer hacking, og jeg er sikker på at svenskene aldri ville skrive det om det var hacking på gang, garantert ikke!

Men man får tro hva man vil, nå får vi bare håpe at det åpner snart igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wild C

Er ikke det å tillegge seg selv litt vel mye kred? ;) Tror svenskene bryr seg lite om de små kranglene våre.

Godt det ikke er hacking da, men jeg syns det var unødvendig skyllebøtte til Phanter med en gang h*n skrev at det var hacking. Alle kan vel ta feil, og det virket jo som om det kunne være noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skriver det, men feilmeldingene oppfører seg akkurat likt som når det skjer hacking, og jeg er sikker på at svenskene aldri ville skrive det om det var hacking på gang, garantert ikke!

Men man får tro hva man vil, nå får vi bare håpe at det åpner snart igjen!

Det var jo akkurat de samme feilmeldingene på ALLE forumene i går, til og med supportforumet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hacking er jo et kjent fenomen, - er vel ikke så rart om hun trodde det kunne være det vel? Med alt det tullet som har vært...

Og jeg tror det fremdeles!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke er hacking da, men jeg syns det var unødvendig skyllebøtte til Phanter med en gang h*n skrev at det var hacking. Alle kan vel ta feil, og det virket jo som om det kunne være noe sånt.

Jeg blir bare litt lei av denne krisemaksimeringen med en gang. Forumet har jo vært ustabilt flere ganger, og det har lite med hva vi driver med. Det er tross alt et gratisforum, så det er ikke annet å vente enn at det kan være ustabilt noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo akkurat de samme feilmeldingene på ALLE forumene i går, til og med supportforumet!

En slik hacking kan ramme alle forumene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg tror det fremdeles!

Oh my god... Jeg har iallfall skrevet på supportforumet om de kan avkrefte at det er hacking på gang, kanskje du tror meg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo akkurat de samme feilmeldingene på ALLE forumene i går, til og med supportforumet!

Jeg velger å tro at de vet hva de driver med, heller enn spekulasjoner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det å tillegge seg selv litt vel mye kred? ;) Tror svenskene bryr seg lite om de små kranglene våre.

Det er jo ikke svenskene som er problemet, de gir vel blanke f... i forumet, men hvem som helst som har peiling på sakene kan hacke et forum, eller hele svenske phpbb for den saks skyld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shira :o)

Jeg blir bare litt lei av denne krisemaksimeringen med en gang. Forumet har jo vært ustabilt flere ganger, og det har lite med hva vi driver med. Det er tross alt et gratisforum, så det er ikke annet å vente enn at det kan være ustabilt noen ganger.

Jeg må si meg enig med deg her Peachy, ingen grunn til og male den berømmelige fanden på veggen med en gang. Det har jeg sagt før, og står ved det enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke svenskene som er problemet, de gir vel blanke f... i forumet, men hvem som helst som har peiling på sakene kan hacke et forum, eller hele svenske phpbb for den saks skyld...

Les hva jeg skrev til Wild C litt lenger oppe:

''Jeg blir bare litt lei av denne krisemaksimeringen med en gang. Forumet har jo vært ustabilt flere ganger, og det har lite med hva vi driver med. Det er tross alt et gratisforum, så det er ikke annet å vente enn at det kan være ustabilt noen ganger.''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Shira og Mista nicket:

Er det selve ødeleggelsen som er drivkraften bak hackingen? At de får ødelagt et forum? Eller kan de gå inn og hente info osv som ellers er skjult. Siden heder og berømmelse i egne kretser kan være grunn, - er det noe ellers å frykte mht sikkerheten? Kjipe greier med folk som ødelegger bare for å ødelegge. :-(

Jeg vet ikke hva som er drivkraften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1184762250' post='3643670]

Jeg må si meg enig med deg her Peachy, ingen grunn til og male den berømmelige fanden på veggen med en gang. Det har jeg sagt før, og står ved det enda.

Takk, ja, det gjelder å ha litt is i magen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh my god... Jeg har iallfall skrevet på supportforumet om de kan avkrefte at det er hacking på gang, kanskje du tror meg da?

Høh, svenskene vil jo avkrefte det uansett! *vanskelig*

Men samma det, vi trenger ikke å diskutere det mere her inne iallefall (selv om det var jeg som starta den diskusjonen!) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Takk, ja, det gjelder å ha litt is i magen. :)

Det viser seg jo i de fleste tilfeller at fanden ikke fantes allikevel ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke er hacking da, men jeg syns det var unødvendig skyllebøtte til Phanter med en gang h*n skrev at det var hacking. Alle kan vel ta feil, og det virket jo som om det kunne være noe sånt.

Jeg tror fremdeles det er hacking, men nok om det! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...