Gå til innhold

Hvordan takle det å "aldri" oppleve fantasier?


Gjest Gurojenta

Anbefalte innlegg

Ja, du får heller finne et annet forum til oss. hehe

Hehe, det kan jo du gjøre også det.

Forresten så får du tak i meg på en annen måte hvis du bruker fantasien litt, så får jeg se da om du klarer det, du som påstår du har så god fantasi:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 278
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    129

  • Lillemus

    17

  • morsan

    6

  • Babette

    6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Gurojenta

Hehe, det kan jo du gjøre også det.

Forresten så får du tak i meg på en annen måte hvis du bruker fantasien litt, så får jeg se da om du klarer det, du som påstår du har så god fantasi:-)

Hmm, fantasi har jeg nok av ja. Skal tenke litt på den der...har noen ideer. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Hehe, det kan jo du gjøre også det.

Forresten så får du tak i meg på en annen måte hvis du bruker fantasien litt, så får jeg se da om du klarer det, du som påstår du har så god fantasi:-)

Da har jeg alt testet om jeg får tak i deg...er jeg tøff som prøver eller? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg alt testet om jeg får tak i deg...er jeg tøff som prøver eller? hehe

Joda du er da det, men spørs om du klarer det, selv om du skryter av god fantasi:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Joda du er da det, men spørs om du klarer det, selv om du skryter av god fantasi:-)

Bare vent...hehe Har gjort et forsøk allerede, men ser kanskje ikke ut til at det lykkes. Har en ting til igjen å prøve. hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gurojenta

Venter jeg.....

Søren, da bomma jeg. Da er det noen andre som kan ha fått seg en morsom mail. hehe

Da har jeg egentlig få ideer altså. Gi meg et hint da? Du kan nå få tak i meg også da vet du, men det er ikke så enkelt akkurat så jeg VET du ikke klarer det uten videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren, da bomma jeg. Da er det noen andre som kan ha fått seg en morsom mail. hehe

Da har jeg egentlig få ideer altså. Gi meg et hint da? Du kan nå få tak i meg også da vet du, men det er ikke så enkelt akkurat så jeg VET du ikke klarer det uten videre.

Har du sendt noen en mail???...hehe..........

Men min mail er enkelt da, den starter med nicket mitt så har du sendt mail til noen andre så har de det sikkert moro, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Har du sendt noen en mail???...hehe..........

Men min mail er enkelt da, den starter med nicket mitt så har du sendt mail til noen andre så har de det sikkert moro, hehe.

Jeg prøvde meg på en mail ja, tenkte det var det logiske. Hjelpe seg, da har de det sikkert gøy. hehe Neida, den var så kort og greit så. Prøver meg på noe annet nå, men sliter med å få det til faktisk... prøver igjen senere, skal løpe på møte straks. Men gi meg gjerne hint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde meg på en mail ja, tenkte det var det logiske. Hjelpe seg, da har de det sikkert gøy. hehe Neida, den var så kort og greit så. Prøver meg på noe annet nå, men sliter med å få det til faktisk... prøver igjen senere, skal løpe på møte straks. Men gi meg gjerne hint.

Ga deg jo et hint i forrige mail, ligger nok info der til at du finner det ut:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Ga deg jo et hint i forrige mail, ligger nok info der til at du finner det ut:-)

Ja, du mener du har hintet du. Men jeg er ikke enig. hehe

Jeg gir opp, jeg vet jo at du er her inne så. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er nå ennå godt. Og nå er det snart helg! Hurra!

Ser også frem til å ta helg nå, godt å ha litt fri i tillegg skal vi kjøre billøp i helgen, blir kjempeartig:-)

Du skal vel gjøre noe helt annet tenker jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Ser også frem til å ta helg nå, godt å ha litt fri i tillegg skal vi kjøre billøp i helgen, blir kjempeartig:-)

Du skal vel gjøre noe helt annet tenker jeg:-)

Jeg tror ikke helgen min blir vedlig spennende desverre, ikke sånn som du tenker iallfall. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...