Gå til innhold

Hvordan takle det å "aldri" oppleve fantasier?


Gjest Gurojenta

Anbefalte innlegg

Gjest Gurojenta

Hehe, egentlig ville jeg hatt det til minste detalj:-)

Ja, du ville vel det. La meg bare si at massasjedusj kan fint massere andre deler av kroppen enn bare ryggen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 278
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    129

  • Lillemus

    17

  • morsan

    6

  • Babette

    6

Mest aktive i denne tråden

Ja, du ville vel det. La meg bare si at massasjedusj kan fint massere andre deler av kroppen enn bare ryggen. :)

Aaahaaa, sånn å forstå:-)...og mannen din satt i stua og var helt intetanende?......*grisejente*...hehe.

Klarte du å vente med dusjen til kvelden eller ble det rett-etter-jobb-dusj?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Aaahaaa, sånn å forstå:-)...og mannen din satt i stua og var helt intetanende?......*grisejente*...hehe.

Klarte du å vente med dusjen til kvelden eller ble det rett-etter-jobb-dusj?

Jeg tror du liker å høre om dette her jeg. ;-)

Mannen var på kjøkkenet og lagde middag, selv var jeg fryktelig "møkkete og sliten" etter endt arbeidsdag og måtte dusje med en gang. Det ble visst en kjapp dusj da. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du liker å høre om dette her jeg. ;-)

Mannen var på kjøkkenet og lagde middag, selv var jeg fryktelig "møkkete og sliten" etter endt arbeidsdag og måtte dusje med en gang. Det ble visst en kjapp dusj da. ;-)

Selvsagt:-)

Ja det er utrolig hvor møkkete man blir av å sitte foran en pc om dagen, hehe. Da gjelder det å spyle litt ekstra i alle kroker og kriker:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Selvsagt:-)

Ja det er utrolig hvor møkkete man blir av å sitte foran en pc om dagen, hehe. Da gjelder det å spyle litt ekstra i alle kroker og kriker:-)

Ja, man blir visst det. Kan love deg at jeg etterpå ikke var møkkete noe sted (bortsett fra inni hodet mitt og tankene mine da. hehe)

Men ellers var det nok ikke så spennende, selvom sikkert dere menn synes det. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man blir visst det. Kan love deg at jeg etterpå ikke var møkkete noe sted (bortsett fra inni hodet mitt og tankene mine da. hehe)

Men ellers var det nok ikke så spennende, selvom sikkert dere menn synes det. hehe

Nei skitne tanker får man ikke rent i en dusj, hehe

Kanskje ikke så spennende for deg, men de fleste menn hadde nok likt å vært flue på veggen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gurojenta

Nei skitne tanker får man ikke rent i en dusj, hehe

Kanskje ikke så spennende for deg, men de fleste menn hadde nok likt å vært flue på veggen:-)

Ja, men jeg kan skjønne det. Men ei jente som koser seg i dusjen, jeg kan liksom ikke forstå at det er særlig sexy. hehe

Men ikke for det, skulle gjerne vært flue på veggen selv for å observere en mann som koser seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men jeg kan skjønne det. Men ei jente som koser seg i dusjen, jeg kan liksom ikke forstå at det er særlig sexy. hehe

Men ikke for det, skulle gjerne vært flue på veggen selv for å observere en mann som koser seg.

Akkurat,....... så du ville gjerne se en mann kose seg i dusjen og synes at det er rart at en mann vil se ei jente gjøre det?.......jeje,...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men jeg kan skjønne det. Men ei jente som koser seg i dusjen, jeg kan liksom ikke forstå at det er særlig sexy. hehe

Men ikke for det, skulle gjerne vært flue på veggen selv for å observere en mann som koser seg.

Jeg skjønner godt at menn kan synes det er sexy å se en kvinne kose seg i dusjen - det mest opphissende jeg vet er å se når kjæresten tar seg selv og hadde jeg fått se det i dusjen så hadde jeg vel tatt av fullstendig! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Akkurat,....... så du ville gjerne se en mann kose seg i dusjen og synes at det er rart at en mann vil se ei jente gjøre det?.......jeje,...hehe

Ja, det er jo en helt annen sak det selvsagt. Det er jo sexy det, mannfolk er jo sexy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo en helt annen sak det selvsagt. Det er jo sexy det, mannfolk er jo sexy!

Nåja, menn som er hårete, grove, møkkete, osv, men ei jente derimot....yummi,yummi:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Nåja, menn som er hårete, grove, møkkete, osv, men ei jente derimot....yummi,yummi:-)

Det er jo håre, grove og møkkete mannfolk som er sexy. Det er jo skikkelig menn det. hehe

Men joda, kan jo kanskje se for meg at dere synes det motsatte. Naken jente i dusjen, som koser seg skikkelig. Joda, hva man vil se kommer jo an på hvilket kjønn man er. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo håre, grove og møkkete mannfolk som er sexy. Det er jo skikkelig menn det. hehe

Men joda, kan jo kanskje se for meg at dere synes det motsatte. Naken jente i dusjen, som koser seg skikkelig. Joda, hva man vil se kommer jo an på hvilket kjønn man er. :)

Ja heldigvis er det slik, hvis ikke så hadde det blitt lite på oss menn. Jeg er glad for at jentene setter pris på oss menn:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gurojenta

Ja heldigvis er det slik, hvis ikke så hadde det blitt lite på oss menn. Jeg er glad for at jentene setter pris på oss menn:-)

Man skal sette pris på hverandre. Og noe av det mest opphissende er jo å se en av det andre kjønn ta på seg selv. Skulle gjerne ha sett det mer faktisk, og gjerne sånn i smug så jeg hadde sett hvordan det virkelig foregår når dere tror ingen ser på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal sette pris på hverandre. Og noe av det mest opphissende er jo å se en av det andre kjønn ta på seg selv. Skulle gjerne ha sett det mer faktisk, og gjerne sånn i smug så jeg hadde sett hvordan det virkelig foregår når dere tror ingen ser på.

Nå vet jeg hva du vil bli i ditt neste liv. Flue på veggen:-) Men jeg er faktisk ikke så veldig uenig med deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Nå vet jeg hva du vil bli i ditt neste liv. Flue på veggen:-) Men jeg er faktisk ikke så veldig uenig med deg:-)

Ja, takk gjerne det. Skulle mer enn gjerne vært det innimellom. Kanskje jeg skal begynne å smugsnike på mannen min for å se hva han egentlig bedriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, takk gjerne det. Skulle mer enn gjerne vært det innimellom. Kanskje jeg skal begynne å smugsnike på mannen min for å se hva han egentlig bedriver.

Hehe, ja kanskje det? Kanskje du fikk se noe som var spennende:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Hehe, ja kanskje det? Kanskje du fikk se noe som var spennende:-)

Ja, kan jo godt hende jeg hadde forandrer "mening". Kanskje han er likedan som meg bak en lukket dør? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kan jo godt hende jeg hadde forandrer "mening". Kanskje han er likedan som meg bak en lukket dør? hehe

Ja, det skal man jo ikke se bort i fra. Kanskje han også har noen "hemmelig rom" som andre ikke vet om. Har du sett noe noen gang da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Ja, det skal man jo ikke se bort i fra. Kanskje han også har noen "hemmelig rom" som andre ikke vet om. Har du sett noe noen gang da?

Jeg har vel desverre aldri opplevd å ferske en gutt i en sånn situasjon, men det hadde vært utrolig spennende. Sikkert også pinlig. Men jeg synes jo noe av det mest spennende når man har sex sammen også, er å se på at den andre tar på seg selv. Så det har jeg heldigvis sett noen ganger da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...