Gå til innhold

Penicilling - virketid?


Gjest halssyk 18-årig jente

Anbefalte innlegg

TAkk for svar.

Nei, får håpe det går fort. Legen mente at jeg nok kunne begynne å trene om ca. 1 mnd. så jeg håper det stemmer. Bare håper at leverprøvene er greie, for ellers kan det ta litt lenger tid. Håper formen blir fort bedre, nå har jeg gått syk i 2 uker allerede, men nå vet jeg jo hva det er.

Jaja, dette kan man iallefall ikke styre selv. Så det er jo bare å vente å se. Håper iallefall jeg kan komme i gang med skole igjen til uka, en uke borte derfra er jo en del, så jeg har en del å ta igjen nå.

Men takk for hilsen

Det er jo litt greiere når du vet hva det er, selv om det er noe som tar tid, men da vet man da det. Da er det lettere å innfinne seg med situasjonen.

Du har også gjort unna to uker av sykdommen, det er jo en liten trøst det også:-)

Skal du først være borte fra skolen, så er de første ukene kanskje de beste å være borte, tross alt.

Du får stå i mot så godt du kan og smøre deg meg tålmodighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...