Gå til innhold

Jordmor - program på NRK1


jubalong70

Anbefalte innlegg

I går så jeg et koselig program på NRK1. Det heter "Jordmødrene" og er en dokumentarserie fra Sykehuset i Buskerud som føler jordmødre på jobb.

Veldig spennende å følge med på de fødende, og interessant å se litt hvordan jordmødrene opplever jobben sin.

Neste episode er på onsdag ved 19-20-tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    14

  • jubalong70

    12

  • Babette

    7

  • Sofline

    5

Mest aktive i denne tråden

Enig - det var et flott program! :-)

Også for en som fødte i forirge årtusen;-)

Jeg hadde håpet du så på "Den rette for Tor" (Milde) i går, tror det kolliderte med jordmødrene. Jeg har behov for å debattere frierne til Tor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hadde jeg tenkt til å se. Jeg satt til og med på vekkerklokka for å ikke gå glipp av det; det trodde jeg i alle fall. Men så våknet jeg fra min lille lur kort tid før programmet var slutt og oppdaget at vekkerklokka ikke var satt på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spennende serie!! Jeg måtte ta den opp til tiåringen, for hun var på turn igår :)

Jeg tenker fortsatt på henne som hadde fått vannavgang i uke 15 og hadde mistet to babyer før pga dette... Klarer ikke la være å tenke på henne og lurer så veldig på hvordan det endte/ender *snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde håpet du så på "Den rette for Tor" (Milde) i går, tror det kolliderte med jordmødrene. Jeg har behov for å debattere frierne til Tor.

Jeg tror programmet om Tor starta rett etter at "Jordmødrene" var ferdig, så nå har du en fin onsdag-kveld i vente i neste uke;)

Irriterer meg at programmet ikke er teksta!!! *grrrr*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde håpet du så på "Den rette for Tor" (Milde) i går, tror det kolliderte med jordmødrene. Jeg har behov for å debattere frierne til Tor.

Ingen kræsj, for jeg så "Den rette for Tor" OGSÅ!! :-)

Artig program, en deilig avveklsing fra Ungkaren osv med bare fotomodeller....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kræsj, for jeg så "Den rette for Tor" OGSÅ!! :-)

Artig program, en deilig avveklsing fra Ungkaren osv med bare fotomodeller....;-)

Yes!

Blir det Gunn eller Eva (tror det var det hun het, hun kjempesøte med nydelige, forelskede øyne)? Det kan også hende han tenner på hun sinte nordlendingen som nesten ble stemt ut (langt, lyst hår, Sissel?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror programmet om Tor starta rett etter at "Jordmødrene" var ferdig, så nå har du en fin onsdag-kveld i vente i neste uke;)

Irriterer meg at programmet ikke er teksta!!! *grrrr*

Jeg tenkte på det med kollisjon med tanke på morsan og andre, jeg skal ikke se på jordmødrene. Det interesserer meg midt i ræva, når sant skal sies. Men går det ikke an å få teksting via tekst-TV?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hadde jeg tenkt til å se. Jeg satt til og med på vekkerklokka for å ikke gå glipp av det; det trodde jeg i alle fall. Men så våknet jeg fra min lille lur kort tid før programmet var slutt og oppdaget at vekkerklokka ikke var satt på...

Du kan se programmet på nettsidene til nrk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte på det med kollisjon med tanke på morsan og andre, jeg skal ikke se på jordmødrene. Det interesserer meg midt i ræva, når sant skal sies. Men går det ikke an å få teksting via tekst-TV?

Aha:)

Jordmor er drømmeyrket mitt, så dette må jeg bare se på:)

"Jordmødrene" er teksta på teksttv siden det er på NRK 1, men programmet med Tor er ikke teksta siden det er på TV3(?). De tekster aldri norsktalende programmer og synes ikke de har noen forpliktelser overfor de ca 400 000 nordmenn som er avhengig av tekst på tv :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte på det med kollisjon med tanke på morsan og andre, jeg skal ikke se på jordmødrene. Det interesserer meg midt i ræva, når sant skal sies. Men går det ikke an å få teksting via tekst-TV?

''Det interesserer meg midt i ræva,''

Da er du ihvertfall i noenlunde riktig område! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes!

Blir det Gunn eller Eva (tror det var det hun het, hun kjempesøte med nydelige, forelskede øyne)? Det kan også hende han tenner på hun sinte nordlendingen som nesten ble stemt ut (langt, lyst hår, Sissel?)

Oi, du husker navnene bedre enn meg!!;-)

jeg var enig i alle de tre nominasjonene. Hun nordnorske virker ikke god, og hun hjemsendte virket tam. Hun unge er jeg enig i er 'for ung', men dette ser ikke ut til å plage Tor, da...;-) Han har jo hatta svært unge kjærester før.

Men jeg er enig i at hun 'forelska' (blond, henført) ser ut til å være en god kandidat, og aksnkje også hun som synes han er et sjarmtroll?

Hun superspreke dama med bukse fra Brasil osv høres jo ut som en som er altfor aktiv for en antatt latsabb som Tor;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde håpet du så på "Den rette for Tor" (Milde) i går, tror det kolliderte med jordmødrene. Jeg har behov for å debattere frierne til Tor.

Nå har ikke jeg sett dette programmet og kommer ikke til å gjøre det heller, men det er helt utrolig at det blir laget et slikt program og det er enda mer utrolig at noen gidder å se på det.

Dere har lite å gjøre. Jada, man skal ikke uttale seg om et program man ikke har sett, men litt forhåndsomtale har jeg delvis lest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det interesserer meg midt i ræva,''

Da er du ihvertfall i noenlunde riktig område! ;-)

Haha, er det dette som kalles setefødsel! Som er en følge av analsex, ikke sant? Flink?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, du husker navnene bedre enn meg!!;-)

jeg var enig i alle de tre nominasjonene. Hun nordnorske virker ikke god, og hun hjemsendte virket tam. Hun unge er jeg enig i er 'for ung', men dette ser ikke ut til å plage Tor, da...;-) Han har jo hatta svært unge kjærester før.

Men jeg er enig i at hun 'forelska' (blond, henført) ser ut til å være en god kandidat, og aksnkje også hun som synes han er et sjarmtroll?

Hun superspreke dama med bukse fra Brasil osv høres jo ut som en som er altfor aktiv for en antatt latsabb som Tor;-)

Jeg burde ha laget en egen tråd og beklager overfor jordmødre og fedre, men altså:

Jeg tror ikke hun nordnorske er så gal. Hun var nok ikke obs. på at hun ble "overvåket" da hun sa det hun sa. Jeg tror Tor liker å bli herjet litt med av en sterk kvinne.

Men du: Hvor har vi Aslaug i juryen fra? Hun har da vært på TV før? Er hun gift med en amerikaner, tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...