Gå til innhold

"Overvekt" i ansiktet etter slanking


Gjest Lone28

Anbefalte innlegg

Jeg har i løpet av de siste 2årene gått ned over 25kg ved hjelp av xenical og er fornøyd med kroppen min nå. Jeg er nå 77kg og 170høy. Men mitt problem er at ansiktet ikke har fullgt med i denne vektnedgangen, det er enda like rundt og stort som det var når jeg var over 100kg. Jeg har fått påvist insulinresistens og går derfor på metformin, jeg har også høyt kolestrol og triglyserider og går på zocor 80mg for det. Jeg har også problemer med menstrasjonsyklusen min, eller mangel av dette, da jeg bare har mens ca en gang i året hvis jeg er heldig. Jeg røyker, men har kuttet ned til 3sigaretter om dagen, og jobber med å slutte. Jeg har også hatt mange prolapser i L4/L5, men vet ikke om dette har noe med saken å gjøre... Kan også legge til at jeg begynte å legge på meg når jeg kom i puberteten. Horomonene mine er heller ikke helt der de skal være på prøvene, men legene har ikke gjort noe mer med dette. Har økt hårvekst og de vanlige problemene når det gjelder dette. Men som dere kanskje skjønner så plager det meg at ansiktet mitt ikke passer til resten av kroppen min nå, jeg er forholdsvis tynn i kroppen, utenom ansiktet. Finnes det noen metoder for å gjøre noe med dette? Hvordan får jeg ansiktet mitt til å passe med resten av kroppen? Håper dere har noen gode svar på dette da jeg virkelig plages med dette. På forhånd takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte å si at jeg også har lavt stoffskifte og går på levaxin(?) for dette. Trimmer daglig, går tur i raskt tempo i min.60min. Og spiser veldig sunt. Har enda gjevn vektnedgang på 1-2kg i mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Dessverre har min svartjeneste vaert ute av drift en stund slik at jeg ikke har mottatt de sporsmaalene fra dronline til fast tid. Naa er denne svartjenesten i orden igjen og jeg haaper det fortsatt er aktuelt med svar fra meg Jeg synes det er svaert vanskelig for meg aa ta stilling til om du virkelifg har et stort ansikt i forhold til kroppen. Hvis du har mulighet til aa ta dette opp med fastlegen din, ville jeg gjoere det snarest for det kan vaere at enkelte andre hormoner ogsaa er i ubalanse enn de du nevner. Det finnes dessverre ingen metoder som kan minske ansiktet utenom kosmetisk kirurgi. Hilsen dr grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre har min internettkommunikasjon med dronline vaert ute av drift og jeg har ikke hatt anledning til aa svare. Naa er denne kommunikasjonen i gang igjen og jeg beklager det inntrufne. Her kommer svaret som ikke blir belastet ditt kort. Det er vanskelig aa kun slanke ansiktet uten aa redusere paa vekta i andre deler av kroppen. Jeg tror at det kun er kosmetisk lkirurgi som vil kunne hjelpe deg her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...