Gå til innhold

Enig med Staff


Flaxseed

Anbefalte innlegg

Dette er et Forum for *bearbeidelse* av overgrep, og ikke for argumentasjon for at Overgrep egentlig ikke er overgrep, eller egentlig ikke er så farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • pekkaline

    4

  • destgirl

    3

  • favn

    2

  • javelda1365380927

    2

Gjest politisk ukorrekt?

"Så lenge jeg ikke vil at det skal være en stor del av mitt liv så kan heller ikke andre forlange at det skal være det - heller ikke du."

Når har jeg forlangt det?

Og hvem har sagt at jeg "dyrker" offer-rollen, at jeg ikke ønsker et bra liv??? Bare lurer...........

Min mening gikk bare på at denne diskusjonen ikke trenger og foregå på dette forum. Jeg opplever det som ydmykende, og jeg tror IKKE jeg er den eneste som føler det slik. Men-smak og behag..

men hvem skal bestemme hva som er korrekt å diskutere hvor? det var det jeg spørte meg selv om da jeg leste innlegget ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velskrevet og gjennomtenkt.

Men hva er tapen? Skrivefeil? Eller har han tapet ungene, altså hendene deres? Det har jeg ikke lest noe sted.

Leste et sted at han hadde brukt tape på innsiden av inngangen til lommene, slik at de ikke fikk hendene opp så lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvem skal bestemme hva som er korrekt å diskutere hvor? det var det jeg spørte meg selv om da jeg leste innlegget ditt.

Dette er et forum for bearbeidelse av Overgrep.

Generelle diskusjoner om Staff kan du/andre ta på Åpent forum, og ikke på fri-stedet til de som har vært utsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest politisk ukorrekt?

"Så lenge jeg ikke vil at det skal være en stor del av mitt liv så kan heller ikke andre forlange at det skal være det - heller ikke du."

Når har jeg forlangt det?

Og hvem har sagt at jeg "dyrker" offer-rollen, at jeg ikke ønsker et bra liv??? Bare lurer...........

Min mening gikk bare på at denne diskusjonen ikke trenger og foregå på dette forum. Jeg opplever det som ydmykende, og jeg tror IKKE jeg er den eneste som føler det slik. Men-smak og behag..

Jeg er enig med deg i at denne tråden ligger på feil forum. Jeg fant tråden under siste 100 og svarte der uten å tenke så mye over hvilket forum den ligger på. Og jeg håper folk ser at jeg ikke er så enig med Staff at jeg bagataliserer overgrep - for det gjør jeg altså IKKE. Overgrep er ikke på noen måte bra for noen. Jeg har heller ikke sagt noe om at andre har påtatt seg en offerrolle, jeg kjenner ingen her godt nok til det, jeg har kun hevdet min rett til å ikke være et offer.

Men jeg synes ikke så mye om at f.eks. Sør påtar seg politirollen her og viser folk bort fra forumet sånn uten videre. Likevel tenker jeg at jeg lar saken ligge nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvorfor er det slik at man MÅ bryte sammen og oppføre seg som et offer? Hvis han selv mener han har det bra som han har det så er vel det bra vel? Joda, de som ikke har det så bra er i sin fulle rett til det og å få hjelp til å takle det og folk som gjør slikt mot barn skal straffes fordi det de gjør er galt, MEN dersom man som "offer" nekter å bli et offer så må man da få lov til det også. Kan ikke se annet enn at det er en bra ting. Det handler om å være sjef i eget liv. Dersom man stakkarsliggjør seg selv og andre også stakkarsliggjør en så blir man intet annet enn stakkarslig. Er det så bra da?

skjønner tanken din.. og er enig, men noen er så redd for å kjenne på det at de flykter hele tida..og later som, helt til de får en smell.

det å tørre å se og samtidig nekte å være et offer tror jeg er rett veg frem, men av og til for noen så trenger man litt tid for å komme frem til det,..kjenne på smerten, rense såret og så komme seg videre..

men jeg er enig i at for mye stakkarliggjøring kan gjøre verre en bra..' men man må se det an..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...