Gå til innhold

Ukas trening


Lillemus

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke så aktiv for tiden, det er så mye annet, men her er ukas trening i alle fall:

Mandag - 30 min på trimsykkelen

Lørdag - 5 kvarter skitur, skikkelig sliten!

Søndag - 1,5 times skitur, samme runde som i går, men gårsdagens tur satt i kroppen + at det var dårligere føre, skikkelig sliten i dag og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    20

  • mariaflyfly

    9

  • frosken

    7

  • laban

    7

Mest aktive i denne tråden

Gjest Blikkboks

Uff, neste uke skal jeg klare å trene litt mer.

Mandag: 1 pilatesdvd, superlett.... ikke sliten

Onsdag: 25 minutter på elipsemaskinen

Fredag: 20 minutter på elipsemaskinen

Har i tillegg både fredag og lørdag helt i meg masse alkohol, og føler meg nokså groggy, så det blir vel ikke noe særlig trening i kveld heller, selvom jeg skrøyt av det i går kveld..... husker jeg vagt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

mandag: 30 min rask gange

tirsdag: 30 min rask gange + 1 time aerobics

torsdag: 2x 30 min rask gange

lørdag: 3.5 time tur i terreng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

punky brewster

Mandag 40 min jogging og styrkeøvelser

tirsdag 40 min jogging

onsdag 25 min jogging og styrkeøvelser

lørdag 1 time jogging og sturkeøvelser

søndag 1 time jogging

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vært nødt til å redusere på treningen og type trening, mens jeg nå får behandling for Jumpers knee :-(

Fikk trykkbølgebehandling forrige uke + en behandling til uken. Håper da å kunne øke litt igjen og da fortrinnsvis med en joggetur eller 2 i uken.

Mandag: 60 min Aerobic, 60 min turn og 20 minutter uttøyningsøvelser

Tirsdag, torsdag og fredag: 20 min tøynigsøvelser + 10 min øvelser for kneet

Søndag: 20 min på crosstraineren om formiddagen og 35 min i kveld. Skal også gjennomføre 20 minutter med tøyning og tilsammen 20 minutter med øvelser for kneet.

Har nå endelig fått skråbrettet, så da er det et sett med øvelser 2 ganger om dagen. Lurer noen ganger på hvordan en skal få tid til alle øvelsene som fysioterapaut og kiropraktor pålegger meg for å ordne opp i disse "#"%¤%& beina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prust

Fredag: i svømmehallen med ungene i 2 timer, men det var ikke trening, bare bevegelse i vann :-)

Lørdag: var leder på leir, og jeg ledet an i sangen "Laurenzia, kjære Laurenzia, når kan jeg møte deg neste gang, Laurenzia" Dypt knebøy for hver "Laurenzia" og hver ukedag. PUH! Det var hardere enn jeg husket - har vært helt gåen i lårene i dag. Regnet etter at jeg i løpet av sangen tok 63 dype knebøy!!!!!!

Søndag: Løp 6 km!!!! Gikk to min oppvarming, løp i 19 minutter, gikk i fem minutter og løp i 17 minutter. Deilig :-)

Men nå blir det nok ikke mer trim før slalåm og ski i påskeferien..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag: i svømmehallen med ungene i 2 timer, men det var ikke trening, bare bevegelse i vann :-)

Lørdag: var leder på leir, og jeg ledet an i sangen "Laurenzia, kjære Laurenzia, når kan jeg møte deg neste gang, Laurenzia" Dypt knebøy for hver "Laurenzia" og hver ukedag. PUH! Det var hardere enn jeg husket - har vært helt gåen i lårene i dag. Regnet etter at jeg i løpet av sangen tok 63 dype knebøy!!!!!!

Søndag: Løp 6 km!!!! Gikk to min oppvarming, løp i 19 minutter, gikk i fem minutter og løp i 17 minutter. Deilig :-)

Men nå blir det nok ikke mer trim før slalåm og ski i påskeferien..

*mimrer over gamle speiderminner - husker fortsatt deler av sangen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Fredag: i svømmehallen med ungene i 2 timer, men det var ikke trening, bare bevegelse i vann :-)

Lørdag: var leder på leir, og jeg ledet an i sangen "Laurenzia, kjære Laurenzia, når kan jeg møte deg neste gang, Laurenzia" Dypt knebøy for hver "Laurenzia" og hver ukedag. PUH! Det var hardere enn jeg husket - har vært helt gåen i lårene i dag. Regnet etter at jeg i løpet av sangen tok 63 dype knebøy!!!!!!

Søndag: Løp 6 km!!!! Gikk to min oppvarming, løp i 19 minutter, gikk i fem minutter og løp i 17 minutter. Deilig :-)

Men nå blir det nok ikke mer trim før slalåm og ski i påskeferien..

Hvem pokker er Laurenzia? Og hva har h*n gjort for å fortjene alle disse knebøyene? *lurer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

*mimrer over gamle speiderminner - husker fortsatt deler av sangen*

Ja, det var kanskje på speideren jeg lærte den ja!!!! Har brukt den et par-tre ganger de siste årene, når jeg har hatt en gjeng med unger rundt meg, og de synes den er knallgøy!!!

Vi hadde også den"boogie-woogie" sangen - også full suksess.

Dette var 1. og 2. klassinger + mi jente på snart 4 år.

Husker du den "Dagen dør, skumring rår....."? Den rpøvde jeg å huske teksten på forrige helga da jeg (også) hadde ansvar for en gjeng med unger - men det stoppet helt opp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Hvem pokker er Laurenzia? Og hva har h*n gjort for å fortjene alle disse knebøyene? *lurer*

Aner ikke hvem hun var eller er.... ;-)

Men det jeg skrev i stad var refrenget, versene går slik:

"På mandag, kjære Laurenzia, da kan jeg treffe deg neste gang, Laurenzia"

"På mandag, på tirsdag, kjære Laurenzia, da kan jeg treffe deg neste gang, Laurenzia"

"på mandag, på tirsdag, på onsdag, kjære Laurenzia, da kan jeg treffe deg neste gang, Laurenzia"

.....

"På mandag, på tirsdag, på onsdag, på torsdag, på fredag, på lørdag, på søndag kjære Laurenzia, da kan jeg treffe deg neste gang, Laurenzia"

Og DA er en helt skjelven i beina... (huske refrengene innimellom!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var kanskje på speideren jeg lærte den ja!!!! Har brukt den et par-tre ganger de siste årene, når jeg har hatt en gjeng med unger rundt meg, og de synes den er knallgøy!!!

Vi hadde også den"boogie-woogie" sangen - også full suksess.

Dette var 1. og 2. klassinger + mi jente på snart 4 år.

Husker du den "Dagen dør, skumring rår....."? Den rpøvde jeg å huske teksten på forrige helga da jeg (også) hadde ansvar for en gjeng med unger - men det stoppet helt opp....

Min hukommelse på sang-området er usedvanlig dårlig, husker visst best alle sangene om dårlig vær og riktige klær. "La det øse, la det pøse, la det regne like mye som det vil"... Også den glade vandrer, og kaaaaanskje speiderbønnen.

Jeg er derimot fortsatt god på mange av versene i Mellom bakkar og berg, samt De vakre fjell i syningom, er alltid eins å sjå. Hadde en bra lærer i 4. klasse...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem pokker er Laurenzia? Og hva har h*n gjort for å fortjene alle disse knebøyene? *lurer*

Du vet ikke hva du har gått glipp av ved å ikke være speider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Min hukommelse på sang-området er usedvanlig dårlig, husker visst best alle sangene om dårlig vær og riktige klær. "La det øse, la det pøse, la det regne like mye som det vil"... Også den glade vandrer, og kaaaaanskje speiderbønnen.

Jeg er derimot fortsatt god på mange av versene i Mellom bakkar og berg, samt De vakre fjell i syningom, er alltid eins å sjå. Hadde en bra lærer i 4. klasse...*s*

Jeg kan også alle versen på Mellom bakkar og berg (tror jeg da) + mange andre gamle sanger.

Men husker en del fra speideren også. Favoritten var "Nå vil et brev jeg skrive til dere mor og far, og fortelle hvor forferdelig jeg det på leiren har. Å send meg hjem, å send meg hjem, å send meg hjem igjen! Å send meg hjem, å send meg hjem, å send meg hjem igjen!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Min hukommelse på sang-området er usedvanlig dårlig, husker visst best alle sangene om dårlig vær og riktige klær. "La det øse, la det pøse, la det regne like mye som det vil"... Også den glade vandrer, og kaaaaanskje speiderbønnen.

Jeg er derimot fortsatt god på mange av versene i Mellom bakkar og berg, samt De vakre fjell i syningom, er alltid eins å sjå. Hadde en bra lærer i 4. klasse...*s*

Jeg husker bare meningsløse salmer som vi lærte på barneskolen, vi hadde ei ganske religiøs lærinne. Utrolig hvor mye ubrukelig man husker. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan også alle versen på Mellom bakkar og berg (tror jeg da) + mange andre gamle sanger.

Men husker en del fra speideren også. Favoritten var "Nå vil et brev jeg skrive til dere mor og far, og fortelle hvor forferdelig jeg det på leiren har. Å send meg hjem, å send meg hjem, å send meg hjem igjen! Å send meg hjem, å send meg hjem, å send meg hjem igjen!"

Jeg kan visst også den, sitter og nynner mens jeg leser teksten ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker bare meningsløse salmer som vi lærte på barneskolen, vi hadde ei ganske religiøs lærinne. Utrolig hvor mye ubrukelig man husker. ;)

Moren min kan fortsatt hele Terje Vigen utenat, og hun mener å ha nytte av alt hun lærte utenat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Moren min kan fortsatt hele Terje Vigen utenat, og hun mener å ha nytte av alt hun lærte utenat...

Jeg nekter å tro hun har hatt stor nytte av Terje Vigen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...