Gå til innhold

jeg er Nedia


Nedia

Anbefalte innlegg

vil bare hilse på folk her

har vel sneket meg innom

som meg eller deknavn

MEN

jeg er Nedia

jeg var med på SF forumet veldig lenge lenge

MEN

jeg er jo overgrepsutsatt

og har min aller aller verste opplevelser gjømt i minne

vil ikke vite

samtidig som jeg vet noe

jeg er meg

og kan ikke fornekte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ritva2

SF forumet…ja, det er veldig lenge siden det har vært aktivt! –Og du sliter fortsatt! Jeg vet…og veldig mange med meg…at å gjemme bort dine opplevelser i ditt indre…gjør deg bare vondt verre og vil ikke hjelpe deg videre i livet ditt. Jeg er helt sikker på at du leser både her og der om det ene og det andre…Som også har klart å komme videre i livet. Det kan du også! – Men da må du finne mot og tøffheten til å komme frem…Du må stille deg sårbar…Du må være ærlig mot degselv…Du må bli kjent med degselv—og da kan du ikke fornekte hva som har skjedd…Du må finne motet til å erkjenne at det har skjedd…og at det tilhører fortiden…Som alle andre, du kan verken fornekte eller endre hva som har skjedd i livet ditt hittil…-Men det du har makt til er…å forandre livet ditt _nå og fremover_:)

Så jeg håper du kan finne noen i din nærhet som du kan stole på og få hjelp av, slik at du kan finne livets vei….for deg! Det finnes vet du, også for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SF forumet…ja, det er veldig lenge siden det har vært aktivt! –Og du sliter fortsatt! Jeg vet…og veldig mange med meg…at å gjemme bort dine opplevelser i ditt indre…gjør deg bare vondt verre og vil ikke hjelpe deg videre i livet ditt. Jeg er helt sikker på at du leser både her og der om det ene og det andre…Som også har klart å komme videre i livet. Det kan du også! – Men da må du finne mot og tøffheten til å komme frem…Du må stille deg sårbar…Du må være ærlig mot degselv…Du må bli kjent med degselv—og da kan du ikke fornekte hva som har skjedd…Du må finne motet til å erkjenne at det har skjedd…og at det tilhører fortiden…Som alle andre, du kan verken fornekte eller endre hva som har skjedd i livet ditt hittil…-Men det du har makt til er…å forandre livet ditt _nå og fremover_:)

Så jeg håper du kan finne noen i din nærhet som du kan stole på og få hjelp av, slik at du kan finne livets vei….for deg! Det finnes vet du, også for deg!

ja SF forumet er vel en saga blått.....

savner det litt

men men

koselig at du husker meg da :D

joda

er jo i kontakt med SMISO ogsånn

så jeg sitter ikke med alt aleine

men er ikke lett like veld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...