Gå til innhold

Quote??


Gjest Kniv I Hjertet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AneM1365380603

    14

  • pekkaline

    3

  • Bookworm

    3

  • morsan

    2

AneM1365380603

*rekker opp hånda*

Det var meg!

jeg skulle skrive noe om sykkelstørrelser, og skulle skrive hvor mange tommer sykkelen var, og uten å tenke, tok jeg to apostrofer, først en gang, deretter en gang til i samme innlegg.

Og vips - så kom det en sånn merkelig farget rute med tekst i :-D

Og alle var så imponerte over meg!

øøøøøhhh - jeg er temmelig blåst når det gjelder sånne ting da.... :-)

Så det var deg :) Jeg har jo flere ganger lest om at en doler tilfeldigvis fant det ut. Jeg synes det er en flott funksjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry...

Får det ikke til...... :0(

Hør nå her:

Det apostrof-tegnet til høyre for Æ:

'

skriver du to ganger før den teksten du vil quote, deretter to ganger etter teksten. Skjønner?

Ikke noe stjerne eller parentes eller større-enn tegn, eller andre morsomme ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - du må ta det tegnet ' to ganger før teksten og to ganger etter teksten:

''sånn''

Tror du jeg er dum eller ;0)

*LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

--sånn--

He he. Det er på samme tast som den stjerna du testa isted. to ganger med den i hver ende av det du vil skrive. Du ser om det er riktig på forhåndsvisning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

WOW!!!!!!!

Hurra for deg som klarer å quote, ja deg vil vi gratulere!!!!!

Hi,hi, ja hva jeg klarer ;0)

Mye å gjøre på en fredag..He,he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og ler så jeg rister over alle forslagene dine!

Men du klarte det jo til slutt!

Ler høyt her også!

He, he, man får ikke mer moro enn man lager sjøl ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det var deg :) Jeg har jo flere ganger lest om at en doler tilfeldigvis fant det ut. Jeg synes det er en flott funksjon :)

Ja, enig i det!

Kunne jo sagt at jeg hadde forstått den indre tekniske funskjonen.... men jeg skjønte først ikke hvordan jeg hadde gjort det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Ja, enig i det!

Kunne jo sagt at jeg hadde forstått den indre tekniske funskjonen.... men jeg skjønte først ikke hvordan jeg hadde gjort det!

Det er likevel kjekt at du fant funksjonen, selv om det var tilfeldig :o) Det er mange som har hatt glede av det i ettertid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er likevel kjekt at du fant funksjonen, selv om det var tilfeldig :o) Det er mange som har hatt glede av det i ettertid!

Ja - moro å kunne finne ut noe sånt :-)

På jobben her en dag, kunne jeg vise de to mest datatekniske en ting de hadde strevd så lenge med å få til :-) Like før jeg lo - for dette var en ting jeg hadde gjort mange ganger (en spseiell rapport av kundelister) i løpet av flere år... Og det var visst like før de leide inn en ekstern konsulent til flere tusen kroner for å hjelpe dem!

Og jeg som er SÅ utrolig lite teknisk anlagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...