Gå til innhold

Ukas trening


Babette

Anbefalte innlegg

Det er veldig lett å finne fram, ta som sagt bane 3 til Sognsvann. Gå av, og følg strømmen - tror faktisk det står et skilt ved banen også, jeg, men det gir seg også selv. Ca 100 meter fra stasjonen til turområdet.

Hvor langt det er? Tja, rett i underkant av 2 km kanskje?

''Hvor langt det er? Tja, rett i underkant av 2 km kanskje?''

Er Songsvann så lite? Jeg har løpt rundt et lite vann og der er det 2,25 km rundt og det er knøttlite! Brukte 15 min bare... Har aldri vært på Sognsvann, bare hørt om det og trodde det var ganske stort. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Babette

    15

  • favn

    8

  • Lillemus

    7

  • AneM1365380603

    3

Mest aktive i denne tråden

Gjest ViViola

''Hvor langt det er? Tja, rett i underkant av 2 km kanskje?''

Er Songsvann så lite? Jeg har løpt rundt et lite vann og der er det 2,25 km rundt og det er knøttlite! Brukte 15 min bare... Har aldri vært på Sognsvann, bare hørt om det og trodde det var ganske stort. :o)

http://no.wikipedia.org/wiki/Sognsvann

3,3 km er det visst - huff, jeg er dårlig på avstander! Men gledelig for meg - jeg tar 2 runder når jeg er der, og det er mer enn jeg normalt har på en ordinær tur! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://no.wikipedia.org/wiki/Sognsvann

3,3 km er det visst - huff, jeg er dårlig på avstander! Men gledelig for meg - jeg tar 2 runder når jeg er der, og det er mer enn jeg normalt har på en ordinær tur! :-)

*Hihi* Så fant du ut det og! ;o) Hadde vært verre om du trodde du pleide å løpe 3,3 km og viste det seg at det bare var 2... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

*Hihi* Så fant du ut det og! ;o) Hadde vært verre om du trodde du pleide å løpe 3,3 km og viste det seg at det bare var 2... ;o)

Ikke sant?!?

Nå er det ikke akkurat hver uke jeg er det, da, men jeg skal legge meg dette på minnet til neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg raporterer ikke jevnlig inn her, men jeg trener jevnlig :).

Ca. 3 ganger i uka sånn til vanlig.

Forrige tirsdag: tur en time

Fredag: 1 time kondisjon, styrke og strekk

Søndag: 1300 meter svømming

Mandag: 45 minutter kombinasjon rask gange/jogging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke sant?!?

Nå er det ikke akkurat hver uke jeg er det, da, men jeg skal legge meg dette på minnet til neste gang!

Men er det bart og tørt rundt der, ligger det ikke snø fortsatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt er det rundt Sognsvann?

Er det lett å finne frem?

Du tar Sognsvatnbanen til endestasjonen og følger strømmen noen meter. Superlett å finne fram. Jeg tenkte på Sognsvatn i går kveld også, men jeg visste ikke at det var bart der enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Men er det bart og tørt rundt der, ligger det ikke snø fortsatt?

Tviler på at det er snø igjen der nå, det har det knapt vært i vinter og veien rundt vannet blir brukt hele året. Men jeg har ikke vært der på en stund, jeg altså, så jeg kan ikke gå god for forholdene 100 %.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Sist uke ble det 30 min gange.hver dag.

+ en time aerobics og noen ekstra spaser-turer utover de tidligere nevnte 30 minuttene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...