Gå til innhold

Hidi!


Gjest Liza i London

Anbefalte innlegg

Gjest Liza i London

Norge har det bare bra, vi har litt kjipt vær for tiden, hadde akkurat begynt å sole meg litt forsiktig, bang kom regnet og skyene (bor i sør). Akkurat fått litt farge på det blåhvite brystet og ansiktet...

Har ellers trosset bekken, og ryddet i hagen samt feid både verandaen og innkjørselen. Naboene tror jeg har stått opp fra de døde, pytt, pytt.

Ingen som mobber deg, Liza, vi vil bare beholde helsa vår, og din;) Skal vedde for det er masse teori også! Er det like mye for alle eller har man egne sertvikater for småfly?

Haaper jo inderlig at det er enklere med smaafly...jeg har ikke saa mange ledige hjerneceller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 146
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • hidi, the scorpion

    29

  • skal

    29

  • vanilje

    7

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion

Haaper jo inderlig at det er enklere med smaafly...jeg har ikke saa mange ledige hjerneceller

Mens du har brukt tiden på å være sunn, så har hjernecellene våknet fra dvalen ;) Don`t sell yourself short...

Jeg har høydeskrekk, så ingen småfly eller helikoptere på meg, om vi ikke holder oss ti meter over bakken da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xbellax

jeg er sikker paa at det vil vaere mye mer spennende og goy aa fly med meg enn med et alminnelig rutefly!!!

Ved vanlige rutefly kommer man i det minste frem, ..man ender heller ikke i Israel når man skal til feks København.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"det er enkelte her i heimen ( og naerliggende omraader) som ikke er like happy."

Inkludert sørrrlandet. Jeg skal til Lånndånn og setter ikke mine ben på et fly som styres av en kortvokst forvirret britisk ugle. Til det finnes der ikke nok alkohol i denne verden...

*brikker som ramler på plass*

Bor Liza på owleryet på Galtwort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haaper jo inderlig at det er enklere med smaafly...jeg har ikke saa mange ledige hjerneceller

Hmm, var det ment å skulle berolige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest xbellax

*dominoefekt*

Trodde, hm fe = alv = dobbytype?

Jeg bor i det andre tårnet der, du vet hun heksen med de kvasse lange klørne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

Ved vanlige rutefly kommer man i det minste frem, ..man ender heller ikke i Israel når man skal til feks København.

Men...litt spenning maa man da ha i tilvaerelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i det andre tårnet der, du vet hun heksen med de kvasse lange klørne

Professor Trelawny? Det hadde passet deg myye bedre ;-)) Så har du nok alkohol innabords hele tiden sånn at du kan fly helt trygt med Liza

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

Mens du har brukt tiden på å være sunn, så har hjernecellene våknet fra dvalen ;) Don`t sell yourself short...

Jeg har høydeskrekk, så ingen småfly eller helikoptere på meg, om vi ikke holder oss ti meter over bakken da;)

Hoedeskrekken forsvinner naar man kommer hoyt nok opp!

Og gjor piruetter i luften!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Liza i London

Spenning er en ting, døds-mareritt er noe annet.

Men vi har da ikke snakket om mareritt her???

har jeg misforstaatt noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Hoedeskrekken forsvinner naar man kommer hoyt nok opp!

Og gjor piruetter i luften!!

Jeg som blir kvalm og svimmel bare jeg ser et tivoli...neppe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xbellax

Professor Trelawny? Det hadde passet deg myye bedre ;-)) Så har du nok alkohol innabords hele tiden sånn at du kan fly helt trygt med Liza

Du er mye kjappere enn skal. Jeg er en kloning av henne miss T og hun med sopelimene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...