Gå til innhold

sliter noe for jæ* i natt


vanilje

Anbefalte innlegg

Flashbacks og angst, redsel, fortvilelse, bilder, lukter, minner. Alt i en slags malstrøm som trekker meg ned i et sluk.

Vanskelig, om ikke umulig å være rasjonell og fornuftig. Alt av sanser roper "FARE", "KOM DEG VEKK", "ROP! BIT! SPARK!", men krymper meg, ber om unnskyldning, ber forsiktig om en liten pause, men nei...

Sliten

Redd

Liten

Usynlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prust

Har tenkt på deg Vanilje de siste dagene - seinest i går kveld - og lurte på hvordan det gikk med deg....

Vil bare gi en støtteklem. Du kommer deg gjennom dette! Ikke la ham ha makta over livet ditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvordan du har det.

Dette går over. Gjør det som føles tryggest. Sett på en film, pakk deg inn i favoritt-teppet, hold en pute over magen/overkroppen.

En ting som hjelper meg er faktisk håndmassasje. Jeg blir helt rolig nesten øyeblikkelig. Det er kanskje verdt et forsøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvordan du har det.

Dette går over. Gjør det som føles tryggest. Sett på en film, pakk deg inn i favoritt-teppet, hold en pute over magen/overkroppen.

En ting som hjelper meg er faktisk håndmassasje. Jeg blir helt rolig nesten øyeblikkelig. Det er kanskje verdt et forsøk?

Takk for svar

Havnet i sofaen, med en stor bamse, og en film.

Roligere nå, men veldig sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på deg Vanilje de siste dagene - seinest i går kveld - og lurte på hvordan det gikk med deg....

Vil bare gi en støtteklem. Du kommer deg gjennom dette! Ikke la ham ha makta over livet ditt!

Ja, jeg kommer meg gjennom det, til neste gang...

Blir kanskje bedre på sikt, bare føles ikke sånn når man står midt oppi alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...