Gå til innhold

Jeg veltet :-(


frosken

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion

Gitt i den hensikt nettopp for å holde motet oppe - om "landeveissykkelen" tar fra henne motet, så kan denne gi trøst når hun setter seg ved pc'n for å dele sine "sykkel-traumer" med "oss" ;-)

*snill motivatør*

Skjønte det, papez, men vi liker historier fra virkeligheten, ikke sant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • frosken

    23

  • hidi, the scorpion

    5

  • Lillemus

    4

  • GeirB

    4

Værsegod Lillemus, her er en gave til deg ;-)

http://www.gadgets.no/product_info.php?cPath=27&products_id=805

Hvis jeg ikke husker feil, leste jeg i et innlegg at du kjedet deg, og at senvakta var lang? Denne kan kanskje få tiden til å gå litt fortere + at du kan glede deg til/se frem mot bestemor- og pensjonisttilværelsen ;-)

*gavmild* *kjeder meg*

*Fnis* Seinvakta var i går og sykkel-musa var tøffere! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papez

Skjønte det, papez, men vi liker historier fra virkeligheten, ikke sant!

Ja, ikke noe er morsommere enn "tabber" fra virkeligheten *S* Frosken skulle ha vært filmet! ;-) Bare det at da måtte jeg ha ledd i fra meg først - før jeg hadde greid å trøste *S*

Har du noen gang sett "America's Funniest Home Videos" på TVNorge? -Anbefales! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Ja, ikke noe er morsommere enn "tabber" fra virkeligheten *S* Frosken skulle ha vært filmet! ;-) Bare det at da måtte jeg ha ledd i fra meg først - før jeg hadde greid å trøste *S*

Har du noen gang sett "America's Funniest Home Videos" på TVNorge? -Anbefales! :-)

Er jo nesten avhengig av de!

Flott familieprogram som oppfordrer til au, ooch, ren latter og herlige stunder i andres folks liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei frosken,

En gave fra meg til deg *trøstegave*:

http://www.gadgets.no/product_info.php?cPath=24&products_id=781

Tenkte på deg da jeg så denne - tror denne står ganske støtt *S*

Alle gode tanker fra

Tusen takk!

Det er mulig at jeg egentlig burde hatt sånn sykkel som står stille inne i stua og ikke en sånn som er ute på veiene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge diverse kollegaer og bekjente velter man gjerne en del til å begynne med, så har man en veltefri - eller mer veltefri - periode, og så når man begynner å føle seg trygg velter man gjerne en del igjen. Spektaulære fall er en del av - eh - læringsprosessen. Jeg har også gjort noen bilførere mer bekymret enn nødvendig.

Jeg kom aldri over nybegynnerperioden, men så fikk jeg ikke så mange turene før jeg ble gravid med Lillevill, og etterpå har det vært utfordrende nok bare å sitte på sykkelen, selv uten skoene. Så de er meget pent brukt.

Men jeg håper jeg skal slite de litt mer etterhvert, interessen for sykling er omtrent omvendt proporsjonalt med interessen for bortoverski :P Og sykkelsko er helt genialt, skal man tro de som ikke velter så mye lenger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I følge diverse kollegaer og bekjente velter man gjerne en del til å begynne med, så har man en veltefri - eller mer veltefri - periode, og så når man begynner å føle seg trygg velter man gjerne en del igjen. Spektaulære fall er en del av - eh - læringsprosessen. Jeg har også gjort noen bilførere mer bekymret enn nødvendig.

Jeg kom aldri over nybegynnerperioden, men så fikk jeg ikke så mange turene før jeg ble gravid med Lillevill, og etterpå har det vært utfordrende nok bare å sitte på sykkelen, selv uten skoene. Så de er meget pent brukt.

Men jeg håper jeg skal slite de litt mer etterhvert, interessen for sykling er omtrent omvendt proporsjonalt med interessen for bortoverski :P Og sykkelsko er helt genialt, skal man tro de som ikke velter så mye lenger....

Jeg prøver å sykle minst tre lengre turer i uka for raskere å komme over i mellomfasen, også prøver jeg å tenke at så lenge jeg velter i langsom fart så vil det normalt gå bra... Men jeg bruker en del tankevirksomhet på hva som vil være de gode fallteknikker...*s*

Det er liksom ingen vei tilbake etter at klikkpedalene kom inn i mitt liv!

Sykling er gøy, men bortoverski er enda gøyere!

Håper du snart blir bedre sånn at du også kan begynne å velte litt igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å sykle minst tre lengre turer i uka for raskere å komme over i mellomfasen, også prøver jeg å tenke at så lenge jeg velter i langsom fart så vil det normalt gå bra... Men jeg bruker en del tankevirksomhet på hva som vil være de gode fallteknikker...*s*

Det er liksom ingen vei tilbake etter at klikkpedalene kom inn i mitt liv!

Sykling er gøy, men bortoverski er enda gøyere!

Håper du snart blir bedre sånn at du også kan begynne å velte litt igjen :-)

Hehe :-) Man velter gjerne ikke i stor fart - gyroseffekten er fin sånn. Samme med å sykle med promille - det gjelder bare å holde stor nok fart, siden et hjul i bevegelse er vanskeligere å skifte retning på, ergo mer stabilt.

Jeg sykler, det går bare ikke an å la være. Men ikke så langt, og ikke med veltesko :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valnøtt

Jeg prøvde en tilsvarende veltevariant som den du beskriver her tre dager senere... Begynner å få en del velteerfaring nå.

Hehe - det går over :-)

Tok ikke så lang tid før jeg sluttet å tenke over at jeg måtte løse ut pedalene. Det er uansett så utrolig mye bedre å sykle med riktige sko og pedaler at det er verdt den vonde læretiden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...