Gå til innhold

Smerter i brystet og p-piller


Gjest pp

Anbefalte innlegg

Går på Diane, har gjort det i fire måneder.

Har ikke merket noen bivirkninger etter pillene i det hele tatt, men nå vet jeg ikke lenger. Har i de siste to dagene hatt stikkende smerter langt nede på høyre side av magen, der jeg innbiller meg at eggstokken ligger. Hvis jeg klemmer hardt kan jeg kjenne en liten kul som er øm og hard.

Hvis det ikke er noe med eggstokkene, kan det være blindtarmbetennelse?

En ting til: I pakningsvedlegget til Diane står det at man bør søke lege hvis man får brystsmerter. I dag har jeg tidvis hatt stikkende smerter på høyre side av brystkassen. Bør jeg søke lege med en gang, eller vente og se om det går over? Kan det være noe alvorlig?

Ble litt bekymret nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Paal Sand,allmenlege

Kjære pp.

Slik du beskriver dine symptomer tror jeg ikke du har noen

sykdom i eggstokkene.Jeg tro heller ikke at du har

blindtarmbetennelse.Jeg synes imidlertid at den kulen du nevner bør undersøkes av lege.Sannsynligvis er det ikke noe

farlig.Brystsmertene du beskriver bør også vurderes av

lege.Sannsynligvis er heller ikke disse noe farlige.Uansett har du nå stått så lenge på P-piller at du bør til en legekontroll.

For en sikker vurdering av problemstillingen(e) du tar opp i

innlegget, må du eventuelt rådføre deg med legen din.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...