Gå til innhold

Skal jeg lage helvete?


Gjest førbanna

Anbefalte innlegg

Gjest dustedama

Av en eller annen grunn har jeg aldri hatt negativ kontakt med Politiet. Ei heller de jeg kjenner og omgås.

Det er sikkert tilfeldig? Jeg må ha hatt flaks :-)

Den kommentaren var unødvendig! Og om den var ment som en morsomhet gjør det ikke saken bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Orio

    3

  • Nils Håvard Dahl, psykiater

    2

  • Dorthe

    1

  • Bookworm

    1

Gjest førbanna

Av en eller annen grunn har jeg aldri hatt negativ kontakt med Politiet. Ei heller de jeg kjenner og omgås.

Det er sikkert tilfeldig? Jeg må ha hatt flaks :-)

Jeg leste ikke hva du svarte meg før i dag, men heldigvis er det mange som har gitt deg tilbakemeldinger.

Kanskje du skal tennke deg om en gang til før du gir svar. Til opplysning har jeg plettfritt rulleblad og er en lovlydig borger. Har egen bolig, jobb o.s.v.

Politimannen og hans kone fikk betalt av kommunen for å ta seg av meg for 8-9 år siden da jeg hadde store psykiske problemer. Dette endte med at jeg ble seksuelt utnyttet fra jeg var 17 år. Dette skjedde når han hadde vakt og jeg for full til å komme meg hjem på egen hånd. Det skjedde hjemme hos han og det skjedde med tvang.

Men jada, spesialenheten etterforsket det og avhørte 6-7 vitner som kunne bekrefte historien min. Men det var selvfølgelig ikke nok for spesialenheten og saken ble henlagt.

Bistandsadvokaten karakteriserte henleggelsen som skremmende og fryktelig. Men slik er det i Norges land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg leste ikke hva du svarte meg før i dag, men heldigvis er det mange som har gitt deg tilbakemeldinger.

Kanskje du skal tennke deg om en gang til før du gir svar. Til opplysning har jeg plettfritt rulleblad og er en lovlydig borger. Har egen bolig, jobb o.s.v.

Politimannen og hans kone fikk betalt av kommunen for å ta seg av meg for 8-9 år siden da jeg hadde store psykiske problemer. Dette endte med at jeg ble seksuelt utnyttet fra jeg var 17 år. Dette skjedde når han hadde vakt og jeg for full til å komme meg hjem på egen hånd. Det skjedde hjemme hos han og det skjedde med tvang.

Men jada, spesialenheten etterforsket det og avhørte 6-7 vitner som kunne bekrefte historien min. Men det var selvfølgelig ikke nok for spesialenheten og saken ble henlagt.

Bistandsadvokaten karakteriserte henleggelsen som skremmende og fryktelig. Men slik er det i Norges land.

Beklager.

Jeg trodde du var nok en Obiora, en totalt uskyldig som politiet hadde tatt litt hardt i :-(

Beklager igjen!

Ja, du skal lage et helvete!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Tenk igjennom konsekvensene dette vil få for deg ihvertfall før du går til avisen. Ja, det går mange overgripere løs, min også. Har vurdert å drepe han en del ganger, men kommet fram til at det er for mild straff. Går mere for torturering nå ( i tankene). Ser for meg visse ting jeg skulle hatt stor glede av å gjøre bl.a. kastrering.

Så tenker jeg på barna hans, kona, foreldrene og tenker at da gjelder ikke hevnen min bare han lenger. Jeg kommer til å ødelegge livet til mange flere mennesker. Dette har jeg ikke hjerte til å gjøre. Derfor går dette svinet løst enda...

Jeg er en av dem som ikke tenkte på " resten av familien", som anmeldte svinet og fortalte det til hele familien og " resten av verden". Og det har jeg ikke angret en dag på.Det har koste mye, men kun på den måten fikk jeg ro i hjertet.Nå vet jeg at kona vet når barnebarnet overnatter der, nå vet jeg at familien vet og alle andre vet hvorfor jeg ikke besøker dem og hvorfor jeg

ikke lar mine barn sette sine ben hos den mannen. Jeg fortalte for å beskytte de andre barna som kommer etter meg og for å få plassert skylden der den hører hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...