Gå til innhold

Andre piller enn Zoloft


Gjest Funlight

Anbefalte innlegg

Gjest Funlight

tar en pille om dagen (50mg sertralin) men de hjelper ikke noe føler jeg...har gått på dem lenge nå et år kanskje!

Kan jeg spørre psykologen min om det finnes noe annet som kan hjelpe mot bulimien min, eller skal jeg snakke med lege??

Takk for svar!

Hvilke tab er det som skal hjelpe litt mot bulimi,nervøsitet og angst???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nils Havard Dahl, psykiater

Har du prøvd Fontex?

For bulimi er det grunn til å mene at Fontex har et fortrinn fremfor de andre SSRI.

"Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd Fontex?

For bulimi er det grunn til å mene at Fontex har et fortrinn fremfor de andre SSRI.

"Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen."

Hva med tolvon, det gir jo også en vektøkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med tolvon, det gir jo også en vektøkning.

vektøkning og ØKT apetitt er det SISTE en bulimiker

trenger dah!

det var ikke anoreksia vi snakka om her!!

dust

hilsen bulimihore på 167 cm og 89 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...