Gå til innhold

Om lurendreiere på dol


morsan

Anbefalte innlegg

hehe - heldigvis har jeg ikke behov for krisepsykiatri. :-)

Jeg kan spørre om dr. Taylor Hayes Forrester kan ta i mot deg!

Hun er veldig flink med sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 178
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    44

  • pekkaline

    14

  • Babette

    13

  • Bookworm

    13

Mest aktive i denne tråden

Det ble nevnt at en burde kjent igjen troll pga skrivemåten. Er det en utlending da?

Vet ikke om jeg skal le eller grine, men velger det første. ;)

Det er nok ikke bare "troll" som har behov for oppmerksomhet. Enkelte gjør hva som helst for å være den som alle flokker seg medfølende rundt. Det er mange raringer out there, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan spørre om dr. Taylor Hayes Forrester kan ta i mot deg!

Hun er veldig flink med sånt.

...noe sier meg at dette er en person fra Glamour? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, baby. Til å være en ikke-seer er du godt orientert.

:-)

Man kan komme langt med logikk:-)

Jeg har forresten sett glimt av det når jeg har vært på besøk hos moren min, for hun har fulgt ivrig med på dette. :-) Og da bruker hun masse tid på å fortelle meg sammenhengen i ting - helt unødvendig, så klart, da det kan gå et halvt år innen jeg ser deler av en episode til hjemme hos henne;-)

Men hun ser ut til å sette såpass stor pris på å være den som kjenner storyen, så jeg lar henne holde på:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gulla Wiltersen

Man kan komme langt med logikk:-)

Jeg har forresten sett glimt av det når jeg har vært på besøk hos moren min, for hun har fulgt ivrig med på dette. :-) Og da bruker hun masse tid på å fortelle meg sammenhengen i ting - helt unødvendig, så klart, da det kan gå et halvt år innen jeg ser deler av en episode til hjemme hos henne;-)

Men hun ser ut til å sette såpass stor pris på å være den som kjenner storyen, så jeg lar henne holde på:-)

Veldig koselig å se at du er så glad i moren din at du tar imot glamour referater da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen sånne idioter må vi sikkert regne med. Men her ser vi jo helt klart hvor hjelpsomme 99% av de aktive dolerene er.

Men noe som jeg flira godt av for tusen år siden, var da en at de seriøse dolerne kom med en fleip om at dattera ville ha piercing, og at mora tillot det. Ungen var 6 år, eller noe i den dur ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke bare "troll" som har behov for oppmerksomhet. Enkelte gjør hva som helst for å være den som alle flokker seg medfølende rundt. Det er mange raringer out there, for å si det sånn.

Raringer, tullinger osv, jeg kaller dem troll jeg :) Det er et ganske stort psykiatriforum på dol, så vi må nok regne med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gulla Wiltersen

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226498513' post='4013053]

Noen sånne idioter må vi sikkert regne med. Men her ser vi jo helt klart hvor hjelpsomme 99% av de aktive dolerene er.

Men noe som jeg flira godt av for tusen år siden, var da en at de seriøse dolerne kom med en fleip om at dattera ville ha piercing, og at mora tillot det. Ungen var 6 år, eller noe i den dur ;-)

Hahaha - jeg fikk link til historien om gullfisken som var deprimert for litt siden - det er noe av det morsomste jeg har lest :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha - jeg fikk link til historien om gullfisken som var deprimert for litt siden - det er noe av det morsomste jeg har lest :-)

Det er litt artig med sånne historier, da. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226498513' post='4013053]

Noen sånne idioter må vi sikkert regne med. Men her ser vi jo helt klart hvor hjelpsomme 99% av de aktive dolerene er.

Men noe som jeg flira godt av for tusen år siden, var da en at de seriøse dolerne kom med en fleip om at dattera ville ha piercing, og at mora tillot det. Ungen var 6 år, eller noe i den dur ;-)

:-)

Jeg må innrømme at jeg personlig synes det er bedre å bli lurt til å komme med støtte- og sympatierklæringer, enn dersom jeg hadde blitt lurt til å bli sint og irritert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha - jeg fikk link til historien om gullfisken som var deprimert for litt siden - det er noe av det morsomste jeg har lest :-)

Nok en ting jeg har gått glipp av! *hrmf*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan komme langt med logikk:-)

Jeg har forresten sett glimt av det når jeg har vært på besøk hos moren min, for hun har fulgt ivrig med på dette. :-) Og da bruker hun masse tid på å fortelle meg sammenhengen i ting - helt unødvendig, så klart, da det kan gå et halvt år innen jeg ser deler av en episode til hjemme hos henne;-)

Men hun ser ut til å sette såpass stor pris på å være den som kjenner storyen, så jeg lar henne holde på:-)

He he, ja det er mange som sier akkurat det samme hvis samtalen kommer inn på Glamour:. Det ser moren min også på!

Og sånn sett er nok formiddagen rett sendetidspunkt for den målgrupen. Min egen mor ser ikke på det. Hun har en atskillig mer "akademisk" TV-smak enn sine døtre som har utdannelse i bøtter og spann, men som likevel elsker ukeblader og hjernedøde serier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-)

Jeg må innrømme at jeg personlig synes det er bedre å bli lurt til å komme med støtte- og sympatierklæringer, enn dersom jeg hadde blitt lurt til å bli sint og irritert.

Ja, det kommer helt klar an på karakteren i det oppdiktede verket. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, ja det er mange som sier akkurat det samme hvis samtalen kommer inn på Glamour:. Det ser moren min også på!

Og sånn sett er nok formiddagen rett sendetidspunkt for den målgrupen. Min egen mor ser ikke på det. Hun har en atskillig mer "akademisk" TV-smak enn sine døtre som har utdannelse i bøtter og spann, men som likevel elsker ukeblader og hjernedøde serier.

Jeg ser gladelig på mye rart på TV, jeg, så jeg skal ikke skryte på meg at jeg har et veldig intellektuelt utvalg av programmer, men Cæsar og Glamour ser jeg faktisk aldri på (unntak for det før nevnte hjemme hos min mor)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...