Gå til innhold

Svigerforeldre ødelegger samlivet vårt


Gjest egosisten

Anbefalte innlegg

Har dere smakt Numi-teene? De syns jeg er ganske gode. Ellers foretrekker jeg presskannekaffe, eller espresso /kaffe latte.

Nei, den teen har jeg aldri hørt om.

Jeg hadde en periode fra jeg var ca 15 til jeg var noen-og-tyve da jeg var skikkelig teentusiast, og kjøpte inn te i løs vekt, megastore tekopper etc. Det gikk mest i svarte tetyper med ymse smak; alt fra kanelte til lapsang suchong;-)

Nå er det såpass sjelden jeg drikker te, så det går mest i pose de gangene.

Men om somrene lager jeg veldig ofte iste av grønn te med earl grey og har en stor mugge i kjøleskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 327
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    63

  • morsan

    37

  • Lillemus

    19

  • Faure

    18

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra

Nei, den teen har jeg aldri hørt om.

Jeg hadde en periode fra jeg var ca 15 til jeg var noen-og-tyve da jeg var skikkelig teentusiast, og kjøpte inn te i løs vekt, megastore tekopper etc. Det gikk mest i svarte tetyper med ymse smak; alt fra kanelte til lapsang suchong;-)

Nå er det såpass sjelden jeg drikker te, så det går mest i pose de gangene.

Men om somrene lager jeg veldig ofte iste av grønn te med earl grey og har en stor mugge i kjøleskapet.

''alt fra kanelte til lapsang suchong;-)''

Usj, lapsang suchong har jeg aldri lært å like. Tjæresmaken er altfor sterk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''alt fra kanelte til lapsang suchong;-)''

Usj, lapsang suchong har jeg aldri lært å like. Tjæresmaken er altfor sterk.

Ja, den er veldig spesiell. Men lager man den svak, syntes jeg det var ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den teen har jeg aldri hørt om.

Jeg hadde en periode fra jeg var ca 15 til jeg var noen-og-tyve da jeg var skikkelig teentusiast, og kjøpte inn te i løs vekt, megastore tekopper etc. Det gikk mest i svarte tetyper med ymse smak; alt fra kanelte til lapsang suchong;-)

Nå er det såpass sjelden jeg drikker te, så det går mest i pose de gangene.

Men om somrene lager jeg veldig ofte iste av grønn te med earl grey og har en stor mugge i kjøleskapet.

Har smakt lapsang-teen og den er grusefull. Likevel er den verste teen jeg vet de der London fruit and herbal company.

Jeg hadde også tedilla en stund, men nå går det mest i numi-posete'er og chai latte en sjelden gang. Jeg er mest kaffedrikker. For ikke å glemme iskaffedrikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uenig - har også allergi

''Det jeg mener - og har erfart - er at det er så mange som ikke er allergiske, som sier at de er det. ''

Hvordan kan du erfare at de ikke virkelig er allergiske?

Enig - hvordan kan hun vite det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig - hvordan kan hun vite det?

Det er nå slik at noen diagnoser er mer misbrukte enn andre. Og en av de diagnosene som misbrukes mye - er allergi. Og dette er jo noe som "alle" vet. Dessverre - for de som virkelig lider av dette.

Det er noe med at bløffmakere har en tendens til å avsløre seg selv, etter hvert. Jeg stusser ellers over at ved enkelte allergiformer, så virker det som om allergikeren er mer opptatt av at andre skal ta hensyn til dem- enn av selve allergien. Folk som lider av allergi for f.eks. husstøv eller pollen tar jo ansvar for sin allergi selv, og forventer ikke at omverdenen skal fjerne problemet for dem.

Reaksjonene på mine uttalelser i denne tråden går jo først og fremst på at jeg framstår som en type som "ikke tar hensyn". Og dette stemmer ikke med den personen jeg er:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Så jeg skal la min hund stå bundet ute? (noe som ikke går ettersom vi bor i blokk). Da syns jeg det er mye bedre at den allergiske personen slipper å komme til meg og plages, og hunden slipper å holdes utestengt. Altså: Møtes et annet sted! Syns ikke det er så galt jeg.

Jøss, menneskene i livet ditt er altså verd mindre enn dyrene? Dårlig holdning mener nå jeg. Og blir du svigermor til en allergisk person vil du nok snart får se at det blir lite besøk fra barnebarna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Jøss, menneskene i livet ditt er altså verd mindre enn dyrene? Dårlig holdning mener nå jeg. Og blir du svigermor til en allergisk person vil du nok snart får se at det blir lite besøk fra barnebarna...

Den tid, den sorg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...