Gå til innhold

sorry alle sammen, men det gikk ikke!! :(


katya

Anbefalte innlegg

nå har jeg skuffet alle!! jeg sa jo jeg skulle til helsesøster i dag, men gjett tre ganger hvem som ikke turte..

jo, det var meg!!!

nå angrer jeg, men jeg tenkte hele tiden: hva skal jeg si, er det noe å si osv.

skjønner selv at disse tankene er dumme og at jeg er feig og teit, men det går bare ikke...

mest skuffet er jeg over meg selv. for jeg vil bort fra dette, men samtidig så vil jeg ikke.....

uff beklager alle sammen. nok et syte innlegg fra meg (dere beynner vel å bli vant til dem nå)

håper at de som bestemmer seg for å søke hjelp her ikke backer ut som meg men driter i den lille advarende sinna stemmen inni seg og gjør det!!

jeg ber dere!! ikke vær så dum som meg!! please!!!!!!!

masse klemmer og kozer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Laila Sundgot Schneider, lege

Kjære Katya !Det er mange som føler med deg og hadde ønsket for din del at du hadde klart å søke hjelp! Du har vel først og fremst skuffet deg selv, men selv om du ikke klarte det denne gangen betyr ikke det at du ikke vil klare det- når du har klart å opparbeide deg nok mot til å klare det. Det er nettopp slik du beskriver- ambivalensen til å tørre- ikke tørre, ville- ikke ville. Har du noen som kan være sammen med deg, motivere deg til å ta kontakt , ville ta kontakt med helsesøster. Det er vanskelig for deg nå, men legg dette bak deg og se heller framover til nytt mot og nye sjangser, lykke til !

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen Laila Sundgot Schneider, lege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, du kan jo prøve igjen...? For det er ikke så viktig å vite sånn detaljert hva man skal si. Du kan jo bare gå for å hilse på... og komme tilbake en annen gang. De fleste helsesøstre godtar jo at man kommer bare for å prate om løst og fast.... Vær så snill, prøv igjen! Jeg hadde heller ingenting å si de førstegangene hos helsesøster. Fortalte jo ingenting om hva som var galt.... Vær så snill, ikke for min skyld.... men for din egen.

stoooooor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...