Gå til innhold

Dagens trening (utfordring)!


Gjest J31!

Anbefalte innlegg

Da måtte jeg vært i max. 10 000 skritt pr. dag klassen... :o/

Men nå skal jeg trekke i varmedressen og ut en frisk kveldstur i -10 og masse nydelig snø! :o)

Jeg hadde ikke kunnet være med i 10000 skritt-klassen en gang, kanskje 5000. Men er det så nøye? Det er der jeg er nå, og der jeg må starte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    8

  • Orio

    7

  • candyqueen_83

    5

  • avidi

    1

Mest aktive i denne tråden

candyqueen_83

Jeg hadde ikke kunnet være med i 10000 skritt-klassen en gang, kanskje 5000. Men er det så nøye? Det er der jeg er nå, og der jeg må starte.

Det var max 10000 da ;O) For min del klarer jeg nok ikke 10000. Kanskje 8000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var max 10000 da ;O) For min del klarer jeg nok ikke 10000. Kanskje 8000.

Jeg tenkte mer i retning 5000, 7500, 10000 +++

Da er nok jeg i gruppen 5000, kanskje. Lenge siden jeg har brukt skrittelleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke kunnet være med i 10000 skritt-klassen en gang, kanskje 5000. Men er det så nøye? Det er der jeg er nå, og der jeg må starte.

''Jeg hadde ikke kunnet være med i 10000 skritt-klassen en gang, kanskje 5000. Men er det så nøye? Det er der jeg er nå, og der jeg må starte.''

Nemlig! Det var det jeg tenkte da jeg begynte å jogge litt for snart et par år siden også. :o) Jeg var verdensmester mange ganger jeg - i forhold til mine egne prestasjoner. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte mer i retning 5000, 7500, 10000 +++

Da er nok jeg i gruppen 5000, kanskje. Lenge siden jeg har brukt skrittelleren.

Spørs om jeg må finne frem skrittelleren min igjen jeg også da, om jeg finner den....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror veldig på dette med at fysisk aktivitet hjelper mot psykiske plager, er sikker på at de som greier å komme i gang (for det er gjerne der det strander) vil merke forbedringer fort! :-)

Jeg trener fast hver 2. dag, jogger ute (4 eller 7 km) eller inne (tredemølle, programmer på 5 km) eller spinner en time. I går (lørdag) jogget jeg 7-kilometeren min ute.

MEN - det som egentlig var morsomt i går, da, var at når jeg kom inn, så lånte jeg ungenes Wii og tok noen øvelser på Wii Fit. Jeg "rocket" med rockeringer så svetten silte, det var kjempegøy! Tok også en liten joggetur i programmet, og spilte tennis på Wii Sport. Var på vei inn i Yoga da ungene kom hjem, så da var det over.

Gleder meg til ungene skal på skolen igjen i morgen, da skal jeg kjøre i gang trim når de er utenfor dørene! :-)

Så - det var dagens tips fra meg. :-)

Du er flink, da ;o)

Har lurt litt på det med wii fitness.. Hva slags treningsopplegg finnes på den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du hva? Nå tar jeg meg selv i å sitte her og håpe at jeg rekker en liten løpetur i morra kveld sånn at jeg har noe å fortelle om i tråden din! :-D Bra! Jeg trenger sånne spark bak innimellom. *Hihi*

Kult ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å trene ja, ihvertfall komme meg en tur ut hver dag. Kan ikke sette målene for høyt akkurat nå, da blir fallet desto større.

Men vil gjerne ha litt drahjelp ja, skal prøve å gi noe tilbake også :-)

''Kan ikke sette målene for høyt akkurat nå, da blir fallet desto større''

Samme her, så vi er flere om det ;o)

Synes det er bra at vi kan backe opp hverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med :-)

Startet dagen med 25 minutter på trimsykkel med en deilig dusj etterpå. Litt for lenge siden jeg hadde fått opp pulsen!

Så var vi ute og akte i 2,5 time. Ble nok mest bevegelse på barna, men jeg var nå med litt jeg også.

Kjempebra! Og aking er jo gøy også, slitsomt er det også.. så det er med det ja. All form for aktitivtet synes jeg er bra, skal ikke så mye til.

Jeg er glad for at vi er flere med. Blir spennende dette ;o))

Dagens treningsrapport kommer senere. Ser frem til å høre fra dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer gåtur kaller jeg knallbra! Det var sikkert deilig ;o)) Er det kaldt hos deg?

Vi "forsov" oss litt i dag, våknet ikke før 1030, og så har jeg vært på jobb til 18. Så jeg har ikke fått gjort noe utover det i dag.

Hva kvelden vil bringe vet jeg ikke. Men det frister iallefall ikke ut å gå i 20 minusgrader på kvelden ;o) Så jeg antar tredemølla får være alternativet. Eller er det trim nok å hatt ekstra mye å gjøre på jobb tro..... Uansett..

Kjempeartig at flere vil være med på dette! Det er iallefall motiverende for min del, og jeg håper at andre også vil ha like stor glede av dette ;-) Litt arti å se ulike former for aktiviteter også - kansje man finner litt inspirasjon i det samtidig.

Jeg svarer ikke hver enkelt her inne, det blir bare tilfeldig. Men jeg leser alt, og synes også det er arti at det diskuteres.

Gleder meg, som dere ;o) til i morgen for å høre hva dere andre har gjort!

I dag skal jeg begynne og rydde bort jula etter jobb, men jeg skal forsøke å gå en kveldstur litt sent på kvelden, enten sammen med han jeg bor med eller alene.

Turen i går var bare en rusletur/søndagstur sammen med mannen min og veslejenta.

Skal øke tempoet i dag, men jeg blir nok ikke ute i 2 timer. Her er 10 minusgrader nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest qigong

''Kan ikke sette målene for høyt akkurat nå, da blir fallet desto større''

Samme her, så vi er flere om det ;o)

Synes det er bra at vi kan backe opp hverandre!

Gjelder det å kjøre 30 mil med bil? :-). Får visst ikke tid til noe trening idag jeg, men bare vent til i morgen :-). Synes forresten du er flink :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk en tur på ca 45 min i går, og måtte sitte med benet høyt resten av dagen. Har en skade i foten som gjør at den hovner opp veldig fort, så i dag blir det nok en rolig dag på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Du er flink, da ;o)

Har lurt litt på det med wii fitness.. Hva slags treningsopplegg finnes på den?

På Wii fit kan man velge mellom Yoga, balanse (herunder f.eks. skihopp og slalom samt heading av fotballer!), styrketrening (den har jeg ikke brukt noe særlig, men det går mest på "ordinære" styrkeøvelser på den balanseplata), aerobic/rytme (her er rockeringene!) og den siste husker jeg da søren ikke... Senil...

Det er kjempegøy! (Wii sport er også utrolig morsom, både for store og små!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk en tur på ca 45 min i går, og måtte sitte med benet høyt resten av dagen. Har en skade i foten som gjør at den hovner opp veldig fort, så i dag blir det nok en rolig dag på meg.

Du skal være stolt over deg selv, du gikk tross alt i 45 min til tross for både ryggvondt og skade i foten! Flink er du.

45 min er mer enn jeg kan si jeg har gått i dag ;o) Ble en halv time på tredemølla i dag.

Flott at du blir med! ;o)) Trenger ikke å være i aktivitet hver dag vet du ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk en tur på ca 45 min i går, og måtte sitte med benet høyt resten av dagen. Har en skade i foten som gjør at den hovner opp veldig fort, så i dag blir det nok en rolig dag på meg.

Du skal være stolt over deg selv, du gikk tross alt i 45 min til tross for både ryggvondt og skade i foten! Flink er du.

45 min er mer enn jeg kan si jeg har gått i dag ;o) Ble en halv time på tredemølla i dag.

Flott at du blir med! ;o)) Trenger ikke å være i aktivitet hver dag vet du ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Wii fit kan man velge mellom Yoga, balanse (herunder f.eks. skihopp og slalom samt heading av fotballer!), styrketrening (den har jeg ikke brukt noe særlig, men det går mest på "ordinære" styrkeøvelser på den balanseplata), aerobic/rytme (her er rockeringene!) og den siste husker jeg da søren ikke... Senil...

Det er kjempegøy! (Wii sport er også utrolig morsom, både for store og små!)

Det høres utrolig morsomt ut ;o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg begynne og rydde bort jula etter jobb, men jeg skal forsøke å gå en kveldstur litt sent på kvelden, enten sammen med han jeg bor med eller alene.

Turen i går var bare en rusletur/søndagstur sammen med mannen min og veslejenta.

Skal øke tempoet i dag, men jeg blir nok ikke ute i 2 timer. Her er 10 minusgrader nå.

En rusletur er aktivitet det også, og vel så det :-)

Ble det noen trim i kveld da?

*flink*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder det å kjøre 30 mil med bil? :-). Får visst ikke tid til noe trening idag jeg, men bare vent til i morgen :-). Synes forresten du er flink :))

Takk i like måte :-)

Jeg venter til i morgen jeg, følger spent med her skjønner du :-)

Ps. kjør forsiktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal være stolt over deg selv, du gikk tross alt i 45 min til tross for både ryggvondt og skade i foten! Flink er du.

45 min er mer enn jeg kan si jeg har gått i dag ;o) Ble en halv time på tredemølla i dag.

Flott at du blir med! ;o)) Trenger ikke å være i aktivitet hver dag vet du ;o)

Jeg har ikke vært i aktivitet i dag - svettet mer enn nok da jeg kjørte i minst 1 km motbakke med skikkelig vaskebrett! Var livredd for at de foran meg skulle stoppe, men heldigvis var det klar bakke hele veien opp. I morra tar jeg bussen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flinkest av alle?

Det er bra å motivere hverandre, men dette ser kanskje mest ut til å bli en syklubb. For meg virker det som om du bruker mer energi på å skrive om trening eller mangel på sådan, enn du bruker på å trene. Du skrev jo for noen dager siden at du hadde som nyttårsfortsett å være mindre på doktoronline. Er dette å oppfylle det du skulle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...