Gå til innhold

Har DU trent i dag?


Orio

Anbefalte innlegg

candyqueen_83

Jeg har rocket litt med rockeringen i dag, men pga blåmerker i sideflesket etter gårsdagens harde økt, så orket jeg ikke så mye :(

Jeg har pulsklokke, men den holder skrittelleren min med selskap i skuffa på badet. Den motiverte meg litt ved at jeg økte hastigheten på turer, for kalorier forbrennes hurtigere når pulsen er høy.

Så det kom et par merker? ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Orio

    14

  • AneM1365380603

    13

  • Lotte :o)

    7

  • frosken

    5

''Ja, det var den pulsklokka mi, ja... Det ble IKKE til at jeg fikk sett nærmere på den i julferien - men kanskje jeg kan gjøre det nå mens jeg er sykemeldt?''

He he. Jeg husker jo godt at du tok den opp i sommer, men så la du den vekk igjen ;)

Fikk den til jul i fjor.... Gjorde et forsøk i sommer ja igjen... får prøve å ta den frem i morgen... Nå nytter det i alle fall ikke - er altfor seint, og jeg har hatt to glass rødvin :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa så overmodig på jobb at jeg nok ble sykemeldt i to uker, men at jeg sikkert kunne jobbe hjemmefra den siste uka... En av mine kolleger sa da snusfornuftig at de kanksje skulle gå ut fra at jeg faktisk ble helt vekke i to uker, og så kunne det heller komme som en bonus hvis jeg var såpass at jeg kunn ejobb elitt siste uka.....

Og jeg har lagt opp til å holde kurs i Oslo første uka etter jeg er frsikmeldt.... Det var nok ikke så lurt. Men jeg har ordnet back-up med en av kollegane, i tilfelle jeg ikke er så mobil... Sånn som det er nå frister det i alle fall ikke med tog, buss, taxi og orden og styre i to hele dager.... :-((((((

Ta livet med ro, ikke stress - det gagner ingen(ting). :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Så det kom et par merker? ;O)

''Så det kom et par merker? ;O)''

Ja, på den ene siden har jeg flere merker. I går rocket jeg utrolig lenge i ett, og det gikk jo som en lek. Jeg har ikke muskelverk i magen lenger, så kjedelig med blåmerker. Jeg tenkte litt på deg da de dukket opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231800795' post='4063472]

Ta livet med ro, ikke stress - det gagner ingen(ting). :-)

Det har du nok rett i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231800685' post='4063467]

Pøh! Du er så fin, atte! Klart det gjør vondt på sidene, du gnager vel høl ved hoftebeinet snart. Kjøp deg Wii Fit, og unngå blåmerker ;-) Det skal jeg gjøre... men de er utsolgt denne uka... *venter på neste leveranse*

Hihi ;o) Skulle nesten sendt deg et litt uheldig bilde som hadde stoppet den fantasien din om at jeg er mager rundt midja ;) Uhellet med det er at jeg glemte å holde inn magen.

Alle snakker om Wii. Jeg aner knapt nok hva det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi ;o) Skulle nesten sendt deg et litt uheldig bilde som hadde stoppet den fantasien din om at jeg er mager rundt midja ;) Uhellet med det er at jeg glemte å holde inn magen.

Alle snakker om Wii. Jeg aner knapt nok hva det er.

Jeg vet heller ikke hva det er

*trøster AneM*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Jeg har ikke trent enda, men skal avgårde på treningssenteret mitt snart.

Treningsglede har jeg dessverre ikke, det er et like stort ork hver gang, og jeg trener 2-3 ggr i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rocket litt med rockeringen i dag, men pga blåmerker i sideflesket etter gårsdagens harde økt, så orket jeg ikke så mye :(

Jeg har pulsklokke, men den holder skrittelleren min med selskap i skuffa på badet. Den motiverte meg litt ved at jeg økte hastigheten på turer, for kalorier forbrennes hurtigere når pulsen er høy.

''Jeg har rocket litt med rockeringen i dag, men pga blåmerker i sideflesket etter gårsdagens harde økt, så orket jeg ikke så mye :(''

Jeg bestilte i går! ;o) Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Du har sideflesk?! Nå har jeg hørt _det_ også. Du vet ikke hva sideflesk er du... Du er jo som en tannpirker ;-)''

Som jeg har skrevet før, så har jeg kropp som en frosk. Tynne armer og bein, ingen rumpe, men plenty mage :(

Hva?!? Hvordan kan du påstå at jeg har stor mage?

*fornærmet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi ;o) Skulle nesten sendt deg et litt uheldig bilde som hadde stoppet den fantasien din om at jeg er mager rundt midja ;) Uhellet med det er at jeg glemte å holde inn magen.

Alle snakker om Wii. Jeg aner knapt nok hva det er.

''Alle snakker om Wii. Jeg aner knapt nok hva det er.''

Da bør du finne det ut! :-) Ehm, jeg skal også det...vi har det i hus, men det er stort sett gutta som bruker det. Spillkonsollen heter Nintendo Wii. Det er et trimspill m/balansebrett til denne konsollen, som heter Wii Fit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Ja, det var den pulsklokka mi, ja... Det ble IKKE til at jeg fikk sett nærmere på den i julferien - men kanskje jeg kan gjøre det nå mens jeg er sykemeldt?

En ypperlig anledning, ja. Les bruksanvisning til øyet blir vått og stort, du kommer til å _elske_ den duppeditten når du er ferdig.

:-)

(Eh, jeg vet ikke om jeg har fått med meg at du er syk engang, jeg da, men uansett - god bedring!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ViViola

Har vurdert det lenge, nettopp for som du sier, bli mer kjent med hvordan kroppen virker. Men - virker så klaustrofobisk med det beltet - skal det sitte veldig stramt eller hvordan kjennes det?

Det er strikkbelte på min, så den føles ikke i det heletatt. Altså, den er jo "stram" rundt brystet, men i og med at det strikk så klemmer den ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Jeg har ikke trent enda, men skal avgårde på treningssenteret mitt snart.

Treningsglede har jeg dessverre ikke, det er et like stort ork hver gang, og jeg trener 2-3 ggr i uka.

''Treningsglede har jeg dessverre ikke, det er et like stort ork hver gang, og jeg trener 2-3 ggr i uka.''

Aldri - eller akkurat nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

''Treningsglede har jeg dessverre ikke, det er et like stort ork hver gang, og jeg trener 2-3 ggr i uka.''

Aldri - eller akkurat nå?

Jeg har ikke hatt treningsglede de siste fem årene i hvert fall. Men det skyldes nok at jeg er nødt til å trene for å holde ryggen i sjakk. Jeg bruker TerapiMaster som er det mest effektive for mine behov. Men det gjør det også vanvittig kjedelig, siden jeg tar de samme øvelsene uke ut og uke inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Jeg har ikke hatt treningsglede de siste fem årene i hvert fall. Men det skyldes nok at jeg er nødt til å trene for å holde ryggen i sjakk. Jeg bruker TerapiMaster som er det mest effektive for mine behov. Men det gjør det også vanvittig kjedelig, siden jeg tar de samme øvelsene uke ut og uke inn.

Huff, høres kjipt ut! Det er viktig å trene for å holde seg frisk, men det gjør det jo mye enklere om man i tillegg liker det man driver med.

Håper du finner variasjonsmuligheter etter hvert, slik at det kan bli litt mer lystbetont. Men jammen skal du ha kred for å orke å gjøre øvelsene, da, mange hadde gitt bæng.

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Huff, høres kjipt ut! Det er viktig å trene for å holde seg frisk, men det gjør det jo mye enklere om man i tillegg liker det man driver med.

Håper du finner variasjonsmuligheter etter hvert, slik at det kan bli litt mer lystbetont. Men jammen skal du ha kred for å orke å gjøre øvelsene, da, mange hadde gitt bæng.

Stå på!

Takk skal du ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg fikk ikke trent i går. Tror ikke jeg får til skikkelig trening før tidligst torsdag denne uken, men skal prøve å få til litt styrketrening i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ypperlig anledning, ja. Les bruksanvisning til øyet blir vått og stort, du kommer til å _elske_ den duppeditten når du er ferdig.

:-)

(Eh, jeg vet ikke om jeg har fått med meg at du er syk engang, jeg da, men uansett - god bedring!)

Opererte åreknuter på torsdag.

Ja - jeg vet at det høres ut som om jeg er ei gammel kjerring, og slik føler jeg meg også disse dagene når jeg går og humper rundt :-(

Er sykemeldt i to uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...