Gå til innhold

Har DU trent i dag?


Orio

Anbefalte innlegg

AneM1365380603

Jeg rocka i fem minutter igår kveld og det gikk helt fint :)

Merka imidlertid at jeg var litt "sår" rundt midja idag, så idag turte jeg ikke mer enn et par minutter ;-)

Har du sjekket om det er kommet blåmerker? Jeg fant merkene da jeg var sår som du er. Dagen før hadde jeg rocket ganske lenge. Det var så ømt at jeg ikke orket å rocke noe særlig den dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Orio

    14

  • AneM1365380603

    13

  • Lotte :o)

    7

  • frosken

    5

Trent og trent... Jeg holdt på en drøy halvtime med litt aerobic og styrke og yoga i går, men det var ikke veldig intenst... Men jeg har i hvertfall klart fra 30-60 minutter hver dag siden fredag, og det er jeg fornøyd med! Man må ha realistiske mål :-) I dag har jeg ikke trent noe. Huff. Men kanskje jeg klarer å "manne" meg opp til en liten økt når mannen har gått på jobb om en times tid... eller så krabber jeg i seng ;-) *gjesp*

Men i _morgo_...!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket om det er kommet blåmerker? Jeg fant merkene da jeg var sår som du er. Dagen før hadde jeg rocket ganske lenge. Det var så ømt at jeg ikke orket å rocke noe særlig den dagen.

Nå måtte jeg ta en titt, men jeg kan ikke se noe.... Var ikke akkurat vondt å rocke idag, men kjente det litt. Tenkte det var best å droppe det idag, så kan jeg heller kjøre på for fullt igjen om et par dager ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Jeg har bestilt og den er på vei posten! *Gleder seg*

Du kommer til å bli overrasket over hvor kjapt du får teknikken på det :) Plutselig sitter den der den skal!

Jeg synes rockeringen kom veldig kjapt i posten, så du får nok slitt ut magemusklene snart. Jeg var ufattelig sår de første dagene. Jeg er litt spent på morgendagen i og med at jeg rocket 15 min i ett i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kommer til å bli overrasket over hvor kjapt du får teknikken på det :) Plutselig sitter den der den skal!

Jeg synes rockeringen kom veldig kjapt i posten, så du får nok slitt ut magemusklene snart. Jeg var ufattelig sår de første dagene. Jeg er litt spent på morgendagen i og med at jeg rocket 15 min i ett i kveld.

Ser på nettet at den kom til postterminalen her i morrest! Skal tro når den ankommer hentestedet i morra - kanskje jeg rekker å hente den før jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Ser på nettet at den kom til postterminalen her i morrest! Skal tro når den ankommer hentestedet i morra - kanskje jeg rekker å hente den før jobb?

Da tar du med deg sporingsnummeret, så regner jeg med at det går i boks :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tar du med deg sporingsnummeret, så regner jeg med at det går i boks :o)

Det skal jeg! :o)))) Og jeg skal ikke si til kjæresten hva ringen kostet for da besvimer han vel... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Det skal jeg! :o)))) Og jeg skal ikke si til kjæresten hva ringen kostet for da besvimer han vel... ;o)

Du får garantert ikke ha den i fred når du kommer hjem med den ;)

Mannen min sperret også opp øynene da han hørte prisen, men han har da hatt litt glede av den selv også. Ikke minst har han underholdt oss andre med sine amatørmessige forsøk ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Borte allerede? Jøss.. Hadde dem i to uker jeg :P

Ettersom jeg husker var du rene farvekartet, mens jeg hadde fem-seks blåmerker på størrelse med et kronestykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg ikke få ha begge deler? Eller kanskje den er sjalu og har rømt hjemmefra.

Men har du kjøpt pulsklokke allerede? I såfall er jeg sikker på at skrittelleren også kommer hjem igjen for å bli kjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det torsdag. Hvordan har det gått med treningen i dag?

Dårlig, dessverre. Jeg jobbet seint og var så forkjølet, så jeg droppet det. Prøver igjen i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Ettersom jeg husker var du rene farvekartet, mens jeg hadde fem-seks blåmerker på størrelse med et kronestykke.

Tror ikke jeg skulle bestilt den tyngste ringen :/ Sinnsykt vondt å bruke den i starten og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Tror ikke jeg skulle bestilt den tyngste ringen :/ Sinnsykt vondt å bruke den i starten og.

Ja, du har jo den tyngste... Kanskje ikke så rart at du fikk så mange blåmerker. Du kan trøste deg med at du får bedre trim enn oss med mindre ringer :) Jeg kunne nå egentlig tenkt meg den midt i mellom, så jeg regner med at jeg kjøper den senere. Da blir det mindre kamp om den ene som er her allerede... I tillegg har vi to vanlige rockeringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har du kjøpt pulsklokke allerede? I såfall er jeg sikker på at skrittelleren også kommer hjem igjen for å bli kjent.

Jeg har ikke kjøpt pulsklokke enda. Har vært opptatt med andre ting, så jeg har ikke kommet meg i noen sportsbutikk enda. Pluss at jeg av økonomiske grunner har holdt meg litt unna, det er alt for mange ting jeg har lyst til å kjøpe. Tror jeg har klart å begrense det til pulsklokke og treningsmatte foreløbig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig, dessverre. Jeg jobbet seint og var så forkjølet, så jeg droppet det. Prøver igjen i dag.

Det er visst sunt å droppe trening hvis man er forkjølet. Det er i alle fall det jeg har fått høre. Og selv om man er frisk er det visst lurt å ha en hviledag eller to i løpet av uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...