Gå til innhold

Mary Poppins


Gjest Geir

Anbefalte innlegg

Eg har sagt det før, og sier det igjen:

Eg synes det er hårreisende, injurierende, patetisk, dumt, sjikanøst, smakløst, latterlig og ondskapsfullt det meste av det Jølsen skriver til deg og om deg!!

Er det forstått?????????????????????????

Eg har også forståelse for at du synes dette er ubehagelig, men tror du bør anstrenge deg for å "heve deg over" dette, om du ønsker en slutt på dette tullet.

NB! Eg kommer IKKJE til å mobbe, utestenge eller slenge dritt til Jølsen, bare så det er gjort klart.

Men eg "pisser ikkje Jølsen oppetter ryggen" som enkelte har gitt uttrykk for, eg pisser heller ikkje deg oppetter ryggen.

INGEN her inne skal få diktere (bortsett fra webmaster) hva eg sier eller ikkje sier, hvem eg snakker med eller ikkje snakker med!

Ps! Det kan virke (på meg) som at du er unødvendig "hårsår" og tar deg sjøl litt for "høytidelig" av og til, men det er nå bare min oppfatning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 264
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    28

  • Mary Poppins

    17

  • Bookworm

    14

  • morsan

    9

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen

''Ps! Det kan virke (på meg) som at du er unødvendig "hårsår" og tar deg sjøl litt for "høytidelig" av og til, men det er nå bare min oppfatning.''

Helt riktig, det er bare din oppfatning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

''Ps! Det kan virke (på meg) som at du er unødvendig "hårsår" og tar deg sjøl litt for "høytidelig" av og til, men det er nå bare min oppfatning.''

Helt riktig, det er bare din oppfatning.

Og du svarer for alle andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man tar seg ikke selv høytidelig selv om man ikke liker å bli kaldt hore. Hvordan i alle dager kan du si noe slikt?

Ingen kan diktere deg. Det er sant, men hvis du vil vise at du står for det du sier her fullt og helt, så slutter du å dille og dalle med Jølsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man tar seg ikke selv høytidelig selv om man ikke liker å bli kaldt hore. Hvordan i alle dager kan du si noe slikt?

Ingen kan diktere deg. Det er sant, men hvis du vil vise at du står for det du sier her fullt og helt, så slutter du å dille og dalle med Jølsen.

''Det er sant, men hvis du vil vise at du står for det du sier her fullt og helt, så slutter du å dille og dalle med Jølsen.''

Det avgjør ikkje DU, det avgjør EG, men det har du tydeligvis vanskelig for å akseptere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Men eg "pisser ikkje Jølsen oppetter ryggen" som enkelte har gitt uttrykk for, eg pisser heller ikkje deg oppetter ryggen.2

Neivel, men det er ikke lenge siden du skrev et innlegg til han der du skrev at du savnet han og ville at han skulle komme tilbake. Webbis slettet den ganske raskt.

"INGEN her inne skal få diktere (bortsett fra webmaster) hva eg sier eller ikkje sier, hvem eg snakker med eller ikkje snakker med!"

Her er det ikke snakk om å diktere Geir.. det må du da vel skjønne. Det er ingen som forsvarer meg her inne fordi jeg dikterer dem. De gjør det fordi de føler det er det riktige..

"Ps! Det kan virke (på meg) som at du er unødvendig "hårsår" og tar deg sjøl litt for "høytidelig" av og til, men det er nå bare min oppfatning."

Det må du gjerne synes. I 99% av innleggene jølsen skriver så svarer jeg ikke. Men når det blir en diskusjon om han som idag så trer jeg frem ja. Hadde han bare sagt at jeg var en hore osv og ferdig med det hadde jeg ikke brydd meg om det. Men det at han påstår hardnakket at han kjenner meg i RL er svært ubehagelig selv om jeg _vet_ at han ikke gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det er sant, men hvis du vil vise at du står for det du sier her fullt og helt, så slutter du å dille og dalle med Jølsen.''

Det avgjør ikkje DU, det avgjør EG, men det har du tydeligvis vanskelig for å akseptere...

Selvsagt avgjør ikke jeg, men jeg har lov til å si hva jeg mener ditt valg og det må DU akseptere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt avgjør ikke jeg, men jeg har lov til å si hva jeg mener ditt valg og det må DU akseptere.

Og DET aksepterer eg fullt ut, men er ikkje enig med deg av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du svarer for alle andre?

Folk må gjerne synes jeg er hårsår, men vil nevne at jeg så og si aldri svarer Jølsen på noen av innleggene hans, men når det først blir en diskusjon om det så sier jeg hva jeg synes om dette ja.. og ja jeg føler jeg må takke de som forsvarer meg.

Jeg synes nå heller ikke at det er å ta segselv høytidlig når man sier at man misliker å blir kalt så mye fæle ting. Men det aller verste er paranoiaen som trer frem når han sier han kjenner meg.. selv om jeg _vet at han ikke gjør det. Det er likevel guffent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest menn som hater kvinner?

''Men eg "pisser ikkje Jølsen oppetter ryggen" som enkelte har gitt uttrykk for''

Der kunne du jaggu ha lurt meg, gitt.

Egentlig tror jeg at du innerst inne liker det Jølsen driver med. Han henger ut en kvinne. Samtidig misliker du kvinnesolidariteten det fører til her inne, og det får deg til å støtte ham enda mer. Greit å ha en mobber å gjemme seg bak, en mobber som tør å si høyt det du bare tenker underbevisst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du selv skal bestemme hva og hvem du skal svare, er en selvfølge... Men du må da også å tåle å få kritikk for det.

Men, jeg synes du drar det altfor langt når du påstår av MP er hårsår!! Ikke noe av ansvaret skal legges over på henne i denne saken - basta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

At du selv skal bestemme hva og hvem du skal svare, er en selvfølge... Men du må da også å tåle å få kritikk for det.

Men, jeg synes du drar det altfor langt når du påstår av MP er hårsår!! Ikke noe av ansvaret skal legges over på henne i denne saken - basta!

Enig! Det er Jølsen og bare Jølsen som er ansvarlig for sjikaneringen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ViViola

Hårsår - fordi hun ikke liker å bli forfulgt på nettet, ikke liker å bli skjelt ut og kalt hore, og ikke minst - ikke liker å bli drapstruet av en person som påstår å kjenne henne privat?

Joa...

Trist, Geir, bare trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

''Men eg "pisser ikkje Jølsen oppetter ryggen" som enkelte har gitt uttrykk for''

Der kunne du jaggu ha lurt meg, gitt.

Egentlig tror jeg at du innerst inne liker det Jølsen driver med. Han henger ut en kvinne. Samtidig misliker du kvinnesolidariteten det fører til her inne, og det får deg til å støtte ham enda mer. Greit å ha en mobber å gjemme seg bak, en mobber som tør å si høyt det du bare tenker underbevisst.

''Greit å ha en mobber å gjemme seg bak, en mobber som tør å si høyt det du bare tenker underbevisst.''

Jeg er ikke så sikker på at det er så underbevisst, det Geir tenker.

"Tilgi ham ikke, for han vet hva han gjør."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil jeg spørre deg om en ting. Ville du gjort det samme og hatt den samme innstillingen i real life? Eller gjelder det andre "mobberegler" på nett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Men eg "pisser ikkje Jølsen oppetter ryggen" som enkelte har gitt uttrykk for''

Der kunne du jaggu ha lurt meg, gitt.

Egentlig tror jeg at du innerst inne liker det Jølsen driver med. Han henger ut en kvinne. Samtidig misliker du kvinnesolidariteten det fører til her inne, og det får deg til å støtte ham enda mer. Greit å ha en mobber å gjemme seg bak, en mobber som tør å si høyt det du bare tenker underbevisst.

''Der kunne du jaggu ha lurt meg, gitt.''

Hvem er "meg" i denne sammenhengen da.

''Egentlig tror jeg at du innerst inne liker det Jølsen driver med.''

Eg har skrevet det eg synes om ka Jølsen skriver om og til Mary Poppins over her, les det en gang til du!

''Han henger ut en kvinne.''

Ja, det har eg fått med meg.

''Samtidig misliker du kvinnesolidariteten det fører til her..."

Javel? :-)

''og det får deg til å støtte ham enda mer.''''

Javel, og på hvilken måte gir eg uttrykk for det da?

''Greit å ha en mobber å gjemme seg bak, en mobber som tør å si høyt det du bare tenker underbevisst.''

Eg trenger INGEN å gjemme meg bak, hverken Jølsen eller "Mor Theresa light" gruppa her inne.

Men DU har tydeligvis behov for å gjemme deg bak et anonymt nick...mens du beskylder meg for å være kvinnehater & mobber!!

Ganske ynkelig gjort, spør du meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest menn som hater kvinner?

''Der kunne du jaggu ha lurt meg, gitt.''

Hvem er "meg" i denne sammenhengen da.

''Egentlig tror jeg at du innerst inne liker det Jølsen driver med.''

Eg har skrevet det eg synes om ka Jølsen skriver om og til Mary Poppins over her, les det en gang til du!

''Han henger ut en kvinne.''

Ja, det har eg fått med meg.

''Samtidig misliker du kvinnesolidariteten det fører til her..."

Javel? :-)

''og det får deg til å støtte ham enda mer.''''

Javel, og på hvilken måte gir eg uttrykk for det da?

''Greit å ha en mobber å gjemme seg bak, en mobber som tør å si høyt det du bare tenker underbevisst.''

Eg trenger INGEN å gjemme meg bak, hverken Jølsen eller "Mor Theresa light" gruppa her inne.

Men DU har tydeligvis behov for å gjemme deg bak et anonymt nick...mens du beskylder meg for å være kvinnehater & mobber!!

Ganske ynkelig gjort, spør du meg...

Jeg vil ikke ha Jølsen etter meg.

Hvordan ville du forresten likt det om jeg svarte alle innlegg du skrev med "din ekle horekunde" og "du fortjener ikke å leve"? Ville du satt pris på om andre gav uttrykk for at de savnet meg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg gjøre en ting jævlig klart for deg, Geir: Man er IKKE hårsår når man ikke aksepterer å gjentatte ganger bli kalt ei hore og hengt ut som prostituert. Bare det å ymte frampå om noe slik, synes jeg er så hinsides at jeg har i grunnen ikke ord for det. Man kaller ikke en kvinne for ei hore, slik er det bare.

Jølsen representerer et kvinnesyn som er way beyond hva som er akseptabelt og som overhodet ikke hører hjemme noe som helst sted. Ved å dille med Jølsen slik du og mora2 gjør, støtter dere opp under hans tilstedeværelse på dol, enten dere liker å høre det eller ikke. Jeg er meget forbauset over at ingen av dere ser ut til å (ville?) forstå dette når nesten alle andre gjør det, men det sier i grunnen det meste om deres sosiale antenner - eller manko på sådan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må gjerne synes jeg er hårsår, men vil nevne at jeg så og si aldri svarer Jølsen på noen av innleggene hans, men når det først blir en diskusjon om det så sier jeg hva jeg synes om dette ja.. og ja jeg føler jeg må takke de som forsvarer meg.

Jeg synes nå heller ikke at det er å ta segselv høytidlig når man sier at man misliker å blir kalt så mye fæle ting. Men det aller verste er paranoiaen som trer frem når han sier han kjenner meg.. selv om jeg _vet at han ikke gjør det. Det er likevel guffent.

Jeg ville forsvunnet herfra/byttet nick om jeg var deg. Forstår at det betyr endel for deg det sosiale her, men jeg ville ikke synes at det var vært det.

Dette er nettet, du kan jo starte pånytt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...